quote:
Op maandag 6 juni 2016 15:01 schreef kika82 het volgende:knexpert: en noordwijkerhout? is dat ook "import hoort er niet bij - gehalte?"
vaduz, nope helaas
bucketlist: o wat leuk ! jij woont er zelf, kijk dat is handig

Goed te horen dat het niet erg kerkelijk is,.. en dat de echte criminaliteit wel meevalt.
Ik was gisteren toevallig in noordwijk, en noordwijkerhout en lisse (ziet er leuk uit zeg).. maar wat was het daar enormmmm waaierig? is dat echt altijd zo? of was dit puur toeval haha.
Leuke link van die basisschool, ziet er top uit. Middelbare school valt alles mee qua afstand dus.
Mijn werk is, en blijft, in amsterdam, dus werk in noordwijk zoek ik niet. Scheelt weer.
Ja prijzig is het wel
Hoelang woon jij er al? heb je zelf jonge kinderen? is er veel te doen in de omgeving?
Het waait hier wel iets vaker heb ik het idee. Harder waaien niet echt. Het is hier trouwens wel iets vaker mooi weer (aan de hele kust).
Ik woon er zelf zo'n 25 jaar (ook import, al komt mijn familie hier wel vandaan). Ik heb geen jonge kinderen, dus weet niet echt wat er te doen is voor kinderen

Vrienden van mij zitten nu in de babyfase dus daar krijg ik het ook niet echt van mee.
Qua sport is er erg veel te doen, dat zal de komende jaren verbeteren (dat is nu gemeentelijk beleid).
Volgens mij heb je niet echt bijzondere dingen voor jonge kinderen, wat (kleine) speeltuintjes in de wijken maar dat is het wel. Wel heb je hier duinen, daar zijn soms leuke activiteiten voor kinderen
http://www.staatsbosbehee(...)ds-duin/activiteiten en hetzelfde soort dingen bij een bos hier in de buurt. Wat mij zelf heel lijkt voor kinderen is
http://www.jumpinnoordwijk.nl een groot trampolinepark. In de omgeving is zeker genoeg te doen. In van Noordwijk, maar als het geen ramp is om 15 minuutjes in de auto te zitten is er zeker genoeg te doen (Binnen die tijd is Leiden, Lisse, Katwijk, Noordwijkerhout, Wassenaar en zijn de Kagerplassen te bereiken).
Als je kinderen meer van het creatieve zijn (knutselen etc) dan is er denk ik veel minder te doen, althans ik weet niet direct iets.
Noordwijk en Lisse zijn heel erg leuk. Noordwijkerhout is iets saaier. Als je Noordwijkerhout overweegt dan is Teylingen (Voorhout en Sassenheim) leuker. Voorhout is voor iemand met kleine kinderen ook erg leuk. Die gemeente groeit heel hard, en als de kinderen ouder zijn kunnen ze op de fiets naar strand (20 minuten fietsen).