Ik snap het al heel lang, ik hoef het er alleen niet mee eens te zijn en mag gewoon kritiek hebben op een slechte organisatie.quote:
Ik snap echt niet waarom het zo'n punt is dat ze onderzoek plegen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Onderzoek hoeft geen uren te duren. En of ik wel of niet aan de thee zit is niet boeiend.
Het punt is niet het onderzoek, het punt is dat het zo ontzettend lang moet duren.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom het zo'n punt is dat ze onderzoek plegen.
Punt is dat kritiek van een leek waardeloos is. Daar laat ik het overigens bij, we gaan in cirkels en zo interessant is dit niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap het al heel lang, ik hoef het er alleen niet mee eens te zijn en mag gewoon kritiek hebben op een slechte organisatie.
Jammer maar helaas. We moeten er mee leren leven in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Punt is dat kritiek van een leek waardeloos is. Daar laat ik het overigens bij, we gaan in cirkels en zo interessant is dit niet.
Wat ga jij doen om dit te (helpen) voorkomen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:35 schreef Farenji het volgende:
Fijn... enerzijds de paranoide paniek-cultuur waar elke kleine afwijking voor totale chaos zorgt... en anderzijds de bezuinigingen op geestelijke gezondheidszorg waardoor er steeds meer "verwarde mensen" op straat komen omdat ze hun zorg missen.
Deze samenleving is langzaam maar zeker aan het vastlopen.
Eerste wereldprobleem.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik vind de overlast die dit veroorzaakt voor de maatschappij erger. Treinverkeer tot in de middag plat, mensen die overal en nergens stranden en maar zien hoe ze thuis moeten komen etc.
Hoezo? Er is toch leerplicht? Waarom zou je wegblijven?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:17 schreef broccoli. het volgende:
Ik moest om 1u beginnen op school. Gaat nu niet meer werken.
Nouja ik zou vandaag sws toch niet gaan.
Niet meegaan in die paranoide paniek-cultuur misschien?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:45 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat ga jij doen om dit te (helpen) voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |