Prima dat is je goed recht, net als het mijn recht is om het zwaar overdreven te vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuter toch niet zo onzinnig feitenvrij, kom op man dramaqueen. Er klopt ten eerste niets van en ten tweede is het goed dat politiediensten reageren wanneer er serieuze vermoedens zijn dat er ergens een bom ligt. Ik neem onze politie iets serieuzer dan jouw klaagonderbuik als je het niet erg vindt.
In theorie uiteraard wel, maar jij bent helemaal niet in de positie om dat in te kunnen schatten dus is het gewoon geleuter.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geen reactie en een overdreven reactie. Daar zit nog wel wat tussen.
Dat mag je vinden, ik vind de overlast die dit veroorzaakt voor de maatschappij erger. Treinverkeer tot in de middag plat, mensen die overal en nergens stranden en maar zien hoe ze thuis moeten komen etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In theorie uiteraard wel, maar jij bent helemaal niet in de positie om dat in te kunnen schatten dus is het gewoon geleuter.
Wat is volgens jou dan een gepaste reactie hier? Ik neem aan dat de veiligheidsdiensten wel kunnen inschatten hoe en op wat voor manier ze moeten ingrijpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geen reactie en een overdreven reactie. Daar zit nog wel wat tussen.
Nou en, de mening van iemand die ongeïnformeerd is hierin doet helemaal niet ter zake.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik vind de overlast die dit veroorzaakt voor de maatschappij erger. Treinverkeer tot in de middag plat, mensen die overal en nergens stranden en maar zien hoe ze thuis moeten komen etc.
Geen idee wat een gepaste reactie is, maar we schieten nu automatisch in de "We gaan uit van het allerergste stand" en handelen ook op die manier. Een verwarde man is vervelend, maar moet je daar het hele station voor dicht gooien?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een gepaste reactie hier? Ik neem aan dat de veiligheidsdiensten wel kunnen inschatten hoe en op wat voor manier ze moeten ingrijpen.
Helaas niet nee, de mensen die thuis moeten komen zoeken het zelf maar uitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en, de mening van iemand die ongeïnformeerd is hierin doet helemaal niet ter zake.
Als hij dreigt met zichzelf op te blazen snap ik best dat de politie het station evacueert en de tijd neemt om het station te onderzoeken op mogelijke bewijzen en gevaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee wat een gepaste reactie is, maar we schieten nu automatisch in de "We gaan uit van het allerergste stand" en handelen ook op die manier. Een verwarde man is vervelend, maar moet je daar het hele station voor dicht gooien?
Waarom "helaas"? Als veiligheidsdiensten zouden moeten luisteren naar vervelende klaagburgers die ongeïnformeerd wel even denken te kunnen beslissen dat het belangrijker is dat zij op tijd thuis zijn dan dat de kans op een bomontploffing midden in een mensenmassa wordt vermeden, zonder dat zij ook maar de geringste kennis hebben over hoe serieus die kans is, dan zou het land verloren zijn. Laat de professionals nou maar lekker hun werk doen en blijf jij vooral lekker klagen in de leegte.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helaas niet nee, de mensen die thuis moeten komen zoeken het zelf maar uit
Nee joh, veel belangrijker dat zo'n verveelde klaagkerel een kwartiertje eerder thuis is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij dreigt met zichzelf op te blazen snap ik best dat de politie het station evacueert en de tijd neemt om het station te onderzoeken op mogelijke bewijzen en gevaren.
Snap best dat het lullig als het vrouwtje een omelet heeft gemaakt en die koud aan het worden is thuis.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, veel belangrijker dat zo'n verveelde klaagkerel een kwartiertje eerder thuis is.
Niet alleen ik, maar al die honderden andere mensen ook. Laat ze het uitzoeken wat ze doen, wij gaan even op ons gemak een station schoonvegen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, veel belangrijker dat zo'n verveelde klaagkerel een kwartiertje eerder thuis is.
Is wel een paar doden waard.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Snap best dat het lullig als het vrouwtje een omelet heeft gemaakt en die koud aan het worden is thuis.
/carequote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, maar al die honderden andere mensen ook. Laat ze het uitzoeken wat ze doen, wij gaan even op ons gemak een station schoonvegen.
Precies en daar gaat het mis. De mening van alle gestrande mensen zou wel degelijk mee moeten tellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
/care
Je mening daarin is simpelweg irrelevant, hoe hard je ook klaagt.
Met zachte hand naar buiten sturen of gewoon neerschieten, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef DrNick het volgende:
Die man kan niet voor 3 uur verwijderd worden?
Natuurlijk niet. Leken voegen niks waardevols toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies en daar gaat het mis. De mening van alle gestrande mensen zou wel degelijk mee moeten tellen.
Waarom? Meeste mensen snappen toch wel dat er onderzoek gedaan moet worden? Wat als de beste man toch een explosief ergens heeft neergelegd en er dus vanmiddag iets ontploft?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies en daar gaat het mis. De mening van alle gestrande mensen zou wel degelijk mee moeten tellen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)centraal-aangehoudenquote:De vermoedelijk verwarde man die zichzelf iets dreigde aan te doen op Rotterdam Centraal is aangehouden. Het station werd ontruimd om de melding over de man.
Hij oogt volgens politie verward en zei dat hij een explosief bij zich had, maar dat was niet het geval. Agenten wisten eerst niet exact waar de man was en moesten zoeken.
Op last van de politie werd het treinverkeer van en naar Rotterdam stilgelegd. Na een laatste controle kunnen de treinen straks weer rijden.
Nope die mogen gewoon lijdzaam ondergaanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Leken voegen niks waardevols toe.
Onderzoek hoeft geen uren te duren. En of ik wel of niet aan de thee zit is niet boeiend.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom? Meeste mensen snappen toch wel dat er onderzoek gedaan moet worden? Wat als de beste man toch een explosief ergens heeft neergelegd en er dus vanmiddag iets ontploft?
Dan zit jij lekker vroeg aan de thee met vrouwlief maar de rest kan de pleuris genieten?
Eindelijk snap je het.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nope die mogen gewoon lijdzaam ondergaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |