Dan is de kans klein dat je een soa hebt.quote:
Wat denk je zelf? Ga je hier foto's posten zodat wat amateurs iets kunnen roepen of gewoon naar de huisarts als je denkt dat het niet goed.quote:
Zijn hele lichaam sterft langzaam af net als bij de rest van de mensen.quote:
Ik wou dan vooral weten of het meer mensen het hebben, zo nee dan ga ik naar de huisarts.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ga je hier foto's posten zodat wat amateurs iets kunnen roepen of gewoon naar de huisarts als je denkt dat het niet goed.
Nou google eens op piemel foto'squote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik wou dan vooral weten of het meer mensen het hebben, zo nee dan ga ik naar de huisarts.
Ik heb het even gegoogled maar zie geen overeenkomsten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou google eens op piemel foto's
En wis daarna je zoek historie anders denken je ouders dat je Homo bent.
Niet dat daar iets mis mee is. Maar als je het niet bent...
Dat is dus teveel. Ik zou een tijdje minderen (hou 2 dagen rust na elke gelegde fap) en kijk of het weg gaat.quote:
Ik zal dat 2 weken aanhouden en kijken of er een verschil is zo niet dan ga ik als nog naar de huisarts.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is dus teveel. Ik zou een tijdje minderen (hou 2 dagen rust na elke gelegde fap) en kijk of het weg gaat.
Ik weet niet hoe jij fapt, maar als dat teveel is, doe je het niet goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is dus teveel. Ik zou een tijdje minderen (hou 2 dagen rust na elke gelegde fap) en kijk of het weg gaat.
Maagdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:54 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij fapt, maar als dat teveel is, doe je het niet goed.
Het doet geen pijn, maar ik wil zoiets wel graag verkomen. Hoe kan je een schimmelinfectie oplopen?quote:Op zondag 5 juni 2016 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn.
Hoe lang heb je er al last van?
Op de stomste manieren, bijvoorbeeld te vaak, te ruw of met zeep wassen, niet wassen na seks (ook al heeft diegene geen infectie), of van iemand die wel een infectie heeft. Mannen hebben het veel minder snel dan vrouwen overigens.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, maar ik wil zoiets wel graag verkomen. Hoe kan je een schimmelinfectie oplopen?
Maar een rooie rand is wel nasty.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Op de stomste manieren, bijvoorbeeld te vaak, te ruw of met zeep wassen, niet wassen na seks (ook al heeft diegene geen infectie), of van iemand die wel een infectie heeft. Mannen hebben het veel minder snel dan vrouwen overigens.
Als je verder echt nergens last van hebt en geen gekke dingen hebt gedaan (zie bovenstaande), dan is er waarschijnlijk niks aan de hand. Er zijn gezonde piemels met bultjes erop (penile papules), er zijn witte, roze en bruine piemels, sommige piemels buigen naar links of rechts of boven of beneden. Allemaal prima en niks om je zorgen om te maken. Piemels zijn nu eenmaal niet het meest ontwikkelde lichaamsdeel en er zit veel variatie tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |