quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
En ik hoopo ook dat jij mag stikken in de negerpik van jouw eerstvolgende klant.
pittigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
En ik hoopo ook dat jij mag stikken in de negerpik van jouw eerstvolgende klant.
Ik wil de mijne ook wel in je keel drukken, dan stoppen die achterlijke opmerkingen van je ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
merkt ze niks vanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil de mijne ook wel in je keel drukken, dan stoppen die achterlijke opmerkingen van je ook wel
VA, nog steeds ongedwongen vrijgezel zie ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil de mijne ook wel in je keel drukken, dan stoppen die achterlijke opmerkingen van je ook wel
hey VAquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Vaniity het volgende:
[..]
huh wie ben jij :squote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:11 schreef Vaniity het volgende:
[..]
VA, nog steeds ongedwongen vrijgezel zie ik?
vannacht koksmes tussen mijn vingers laten flikkeren, zitten nu hechtingen inquote:
Ik wil alleen BFF's als ze ook een vajayjay hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Vaniity is bij deze mijn nieuwe BFF.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vannacht koksmes tussen mijn vingers laten flikkeren, zitten nu hechtingen in
Iedereen is Monique volgens jou.quote:
heb ik, Sked heeft de pics.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:13 schreef Vaniity het volgende:
[..]
Ik wil alleen BFF's als ze ook een vajayjay hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |