Rustigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar zou wel fijn zijn om paar jaar al iemand te kennen en dan kinderen te krijgen toch????
omdat ik niet knuffel, zoen en seks heb met iemand waarmee ik vrienden benquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar bedoel, waarom wil je dat perse in vorm van relatie materiaal ipv vriendschap?
Bedoel dit niet aanvallend hoor, ik wilde ook altijd een vriendje.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet knuffel, zoen en seks heb met iemand waarmee ik vrienden ben
Dus meer het fysieke gedeelte eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet knuffel, zoen en seks heb met iemand waarmee ik vrienden ben
Ja ben gewoon geirriteerd omdat ik best vaak hoor van: oh waarom denk je nu al aan kinderen blablablablabla. Heel irritantquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rustig
Ik vraag gewoon iets
Ja, na een paar jaar is dat wel anders ja
Nee. Beide.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus meer het fysieke gedeelte eigenlijk?
Zolang je koksmessen nog alsspeeldgoed ziet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou nog best 10 jaar kunnen wachten met kinderen... Ooit, ooit op een dag
Dit is wel zo, als je als vrouw 20+ bent mag je niks meer over kinderen zeggen of het is 'OOOH WIL JE ZELF AL KINDERE NJAAA?' oid.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben gewoon geirriteerd omdat ik best vaak hoor van: oh waarom denk je nu al aan kinderen blablablablabla. Heel irritant
Nou ja, je bent nog best jong dus logisch toch dat mensen dat denken?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben gewoon geirriteerd omdat ik best vaak hoor van: oh waarom denk je nu al aan kinderen blablablablabla. Heel irritant
hater :squote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je koksmessen nog alsspeeldgoed ziet.
Precies dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel zo, als je als vrouw 20+ bent mag je niks meer over kinderen zeggen of het is 'OOOH WIL JE ZELF AL KINDERE NJAAA?' oid.
Als ik over mn neeftje iets zeg is het ook al 'oohh iemand heeft hier klapperende eierstokken' echt wtf.
Je kunt toch best weten dat je ze over een jaar of wat graag wilt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog best jong dus logisch toch dat mensen dat denken?
Nouja, als je sof ook maar een beetje kent snap je echt wel dat ze niet bedoelt dat ze er binnen een jaar eentje wil uitpoepenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog best jong dus logisch toch dat mensen dat denken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel zo, als je als vrouw 20+ bent mag je niks meer over kinderen zeggen of het is 'OOOH WIL JE ZELF AL KINDERE NJAAA?' oid.
Als ik over mn neeftje iets zeg is het ook al 'oohh iemand heeft hier klapperende eierstokken' echt wtf.
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt toch best weten dat je ze over een jaar of wat graag wilt.
Ja echt super irritant. Ik wil gewoon graag kinderen en als je me te jong vindt om daarover te denken dan is dat jouw probleem. En als je zegt dat je graag kinderen wil dan denken ze ook dat je dat NU wil. Nee gewoon nee, dat betekent niet dat ik ze nu wil. En al zou dat wel zo zijn, boeiend.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dan te jong zijn om al over kinderen na te denken? Slaat nergens op dat je het er niet over zou mogen hebben omdat je nog niet per se binnen een paar jaar een kind hoeft.quote:
Ja, leven als een vrouw gaat niet over roosjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt super irritant. Ik wil gewoon graag kinderen en als je me te jong vindt om daarover te denken dan is dat jouw probleem. En als je zegt dat je graag kinderen wil dan denken ze ook dat je dat NU wil. Nee gewoon nee, dat betekent niet dat ik ze nu wil. En al zou dat wel zo zijn, boeiend.
Ik heb nergens geclaimd dat ze te jong is om daar over te denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou je dan te jong zijn om al over kinderen na te denken? Slaat nergens op dat je het er niet over zou mogen hebben omdat je nog niet per se binnen een paar jaar een kind hoeft.
En ik heb nergens gezegd dat ik ze nu wil?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nergens geclaimd dat ze te jong is om daar over te denken.
Nee, dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
En ik heb nergens gezegd dat ik ze nu wil?
Ja als het hele 'kleine kindjes' gedeelte helemaal niet aan bod komt uberhaupt in je leven?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het wel erg vinden als ik en geen kinderen zou krijgen en ook geen neefjes/nichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |