abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:08:12 #176
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162748885
Snap je redenatie, maar het is wel de enige manier om een meet te kunnen regelen. En het schoont ook het topic op juist ondat er laatst discussie was over offtopic geneuzel
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 21:11:02 #177
137949 Disana
pi_162748994
Ik zal me ook tot dit topic blijven beperken.
pi_162749202
Ik kom net van een verjaardag af... waar iemand zich dacht te moeten/kunnen bemoeien met dat ik moet eten en wanneer.

Ik had al vrij veel foute dingen op en zat echt gewoon vol van de taart en snacks, maar volgens haar MOEST ik toch maar een broodje met beleg nemen bij het avondeten. (Avondeten was kippensoep met harde en zachte broodjes.)

Nee.

Ik heb dus geen avondeten op. Omdat ik best zelf kan bepalen of ik dat wil/al vol zit. Waar denken mensen zich mee te kunnen en mogen bemoeien?!
pi_162749305
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
Heeft nog een goede tijd gewerkt dan. Tevreden mee?
pi_162749351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
Ik zal me ook tot dit topic blijven beperken.
En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.

Ontopic: Ik baal behoorlijk.
Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.

En dan komt er ook nog druk op me om een tuinhekje te fixen ergens.
Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Alleen niet in hun tempo, IK bepaal wanneer ik aan de slag ga en zij niet.
pi_162749446
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heeft nog een goede tijd gewerkt dan. Tevreden mee?
Ja, op zich wel.
Het is nu bewezen dat ze bij mijn zenuwkanaal kunnen komen en dat de zenuwen ook reageren op een behandeling.
Dat geeft me goede hoop voor de toekomst. Mij hoor je niet klagen, wat ik typte was meer informatief bedoeld. :)
Al is die pijn wel klote natuurlijk.
pi_162749552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:57 schreef LPFAN het volgende:
Thanks allemaal. Ja volgende keer maar de politie bellen, kan je ook anoniem doen toch? Is eigenlijk belachelijk dat ik zo bang ben dat die kerel wat gaat doen dat ie alles kan maken.

Verder heb ik een lijstje met mijn bloedwaardes gekregen vandaag en alles is goed *O* Natrium is wel wat verhoogd maar zit nog steeds in de normale waardes. ( en het is hoger na de dialyse dan er voor _O- zei het toch ik krijg meer binnen dan er uit wordt gehaald :P) en eindelijk is mijn fosfaat gedaald *O* Is nu erg netjes. Mag ook wel met 7 keer per dag medicijnen er voor nemen. Alleen mijn HB is nog steeds te laag.
Meld misdaad anoniem ja, toch?

En vraag me nu al een hele tijd af: wat is hb?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:32:28 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162749702
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hoeveelheid rode bloedcellen in je lichaam. Oftewel als je HB te laag is heb je bloedarmoede ;)
pi_162749783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het is geen misdaad, het is overlast.
Ook verboden uiteraard maar de prioriteit om te behandelen kan lager liggen. Helaas.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 21:36:03 #185
137949 Disana
pi_162749827
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.

Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.

Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Een klein lichtpuntje: je kinderen blijven van je houden, ongeacht of je overal aan mee kunt doen of niet. Dat is met vrienden en overige familie wel eens anders.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:48:22 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162750236
Jammer Disana en Sabine! Maar ik begrijp het, maar we blijven gewoon posten in dit topic hoor!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Das jammer idd! Ik heb ook iets waar ik niet heen kan en ook enorm van baal, komt dan weer hard binnen dat je ziek bent, en dat tuinhekje moet idd gewoon lekker op jouw tempo hoor! Doe rustig aan :*
pi_162750667
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Een klein lichtpuntje: je kinderen blijven van je houden, ongeacht of je overal aan mee kunt doen of niet. Dat is met vrienden en overige familie wel eens anders.
Zijn niet eens mijn eigen kinderen maar de liefde is er wel hoor. :)
Vind het alleen zo jammer dat ik niet mee kon, ze had het er de hele week al over en uiteraard had ik een reserve ingebouwd, maar zoals ik al eerder zei voelt het gewoon als falen.
Ik kan gewoon niet doen wat van een goede stief of verzorger normaal verwacht wordt.
Vroeger kon ik de hele wereld aan, niks was te gek. Ben nu een schim van mezelf lijkt het wel.
Harde woorden en in het eggie ben ik wel wat realistischer gelukkig maar het is een rotgevoel, dát is zeker!
Aan de andere kant, als ik andermans verhalen lees voel ik me weer een bofkont.
Vergelijken is niet handig maar als ik dat stiekem wel doe besef ik ook wel dat het relatief gezien best goed gaat met mij. :)
pi_162750711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef LPFAN het volgende:
Jammer Disana en Sabine! Maar ik begrijp het, maar we blijven gewoon posten in dit topic hoor!

[..]

Das jammer idd! Ik heb ook iets waar ik niet heen kan en ook enorm van baal, komt dan weer hard binnen dat je ziek bent, en dat tuinhekje moet idd gewoon lekker op jouw tempo hoor! Doe rustig aan :*
Dat hekje wordt ook gedaan in mijn tempo, het alternatief is helemaal geen hekje. ;)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:03:14 #189
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162750779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat hekje wordt ook gedaan in mijn tempo, het alternatief is helemaal geen hekje. ;)
Haha mooi ;)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:45:02 #190
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162752117
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:49:18 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162752234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
Blegh.. sterkte. nadeel met dit warme weer.
pi_162752311
quote:
Weertype werkt idd niet echt mee.
En conditie opbouwen is veel werk! Conditie verliezen is dan weer wél enorm makkelijk.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:03:59 #193
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162752593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Weertype werkt idd niet echt mee.
En conditie opbouwen is veel werk! Conditie verliezen is dan weer wél enorm makkelijk.
Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.
pi_162752687
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.
Ik gebruik dat altijd als smoes om toch maar niet naar de sportschool te gaan. :+
pi_162755236
Ik blijf hier ook posten hoor.

Natuurlijk post ik nog in mijn topic als ik iets beleefd heb.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_162757316
quote:
Sterkte. Mijn dochter heeft alleen hooikoorts en dat is al vervelend genoeg.
pi_162757376
Ik zit dit jaar ook voor het eerst aan de anti-histaminepilletjes, omdat ik het idee had dat de druk op mijn hoofd migraine triggerde. Om de paar dagen probeer ik te stoppen, maar dan komen de jeukende, tranende ogen en verstopte neus weer terug.
  zondag 5 juni 2016 @ 08:50:36 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162757400
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 08:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit dit jaar ook voor het eerst aan de anti-histaminepilletjes, omdat ik het idee had dat de druk op mijn hoofd migraine triggerde. Om de paar dagen probeer ik te stoppen, maar dan komen de jeukende, tranende ogen en verstopte neus weer terug.
Dat lijkt me een teken dat je ze beter kunt blijven slikken.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:13:21 #199
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162757517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:45 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je morgen gaat doen, maar klinkt als festival/concert ?
Iig als iets leuks.
In dat geval....dan wens ik je heel erg veel plezier!
Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 5 juni 2016 @ 09:15:06 #200
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162757525
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo gelukt, kunnen we daar van hartelust offtopic gaan :D
Wie een linkje wil moet even roepen, dan dm ik het door :Y
Ik zo egoïstisch zenuwachtig dat ik ook wel een linkje wel, helemaal overheen gelezen :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')