Heeft nog een goede tijd gewerkt dan. Tevreden mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
Ik zal me ook tot dit topic blijven beperken.
Ja, op zich wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Heeft nog een goede tijd gewerkt dan. Tevreden mee?
Meld misdaad anoniem ja, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:57 schreef LPFAN het volgende:
Thanks allemaal. Ja volgende keer maar de politie bellen, kan je ook anoniem doen toch? Is eigenlijk belachelijk dat ik zo bang ben dat die kerel wat gaat doen dat ie alles kan maken.
Verder heb ik een lijstje met mijn bloedwaardes gekregen vandaag en alles is goedNatrium is wel wat verhoogd maar zit nog steeds in de normale waardes. ( en het is hoger na de dialyse dan er voor
zei het toch ik krijg meer binnen dan er uit wordt gehaald
) en eindelijk is mijn fosfaat gedaald
Is nu erg netjes. Mag ook wel met 7 keer per dag medicijnen er voor nemen. Alleen mijn HB is nog steeds te laag.
Hoeveelheid rode bloedcellen in je lichaam. Oftewel als je HB te laag is heb je bloedarmoedequote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem ja, toch?
En vraag me nu al een hele tijd af: wat is hb?
Het is geen misdaad, het is overlast.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Meld misdaad anoniem ja, toch?
En vraag me nu al een hele tijd af: wat is hb?
Een klein lichtpuntje: je kinderen blijven van je houden, ongeacht of je overal aan mee kunt doen of niet. Dat is met vrienden en overige familie wel eens anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.
Ontopic: Ik baal behoorlijk.
Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.
En dan komt er ook nog druk op me om een tuinhekje te fixen ergens.
Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Alleen niet in hun tempo, IK bepaal wanneer ik aan de slag ga en zij niet.
Das jammer idd! Ik heb ook iets waar ik niet heen kan en ook enorm van baal, komt dan weer hard binnen dat je ziek bent, en dat tuinhekje moet idd gewoon lekker op jouw tempo hoor! Doe rustig aanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.
Ontopic: Ik baal behoorlijk.
Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.
En dan komt er ook nog druk op me om een tuinhekje te fixen ergens.
Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Alleen niet in hun tempo, IK bepaal wanneer ik aan de slag ga en zij niet.
Zijn niet eens mijn eigen kinderen maar de liefde is er wel hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een klein lichtpuntje: je kinderen blijven van je houden, ongeacht of je overal aan mee kunt doen of niet. Dat is met vrienden en overige familie wel eens anders.
Dat hekje wordt ook gedaan in mijn tempo, het alternatief is helemaal geen hekje.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef LPFAN het volgende:
Jammer Disana en Sabine! Maar ik begrijp het, maar we blijven gewoon posten in dit topic hoor!
[..]
Das jammer idd! Ik heb ook iets waar ik niet heen kan en ook enorm van baal, komt dan weer hard binnen dat je ziek bent, en dat tuinhekje moet idd gewoon lekker op jouw tempo hoor! Doe rustig aan
Haha mooiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat hekje wordt ook gedaan in mijn tempo, het alternatief is helemaal geen hekje.
Blegh.. sterkte. nadeel met dit warme weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar
Weertype werkt idd niet echt mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar
Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weertype werkt idd niet echt mee.
En conditie opbouwen is veel werk! Conditie verliezen is dan weer wél enorm makkelijk.
Ik gebruik dat altijd als smoes om toch maar niet naar de sportschool te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.
Sterkte. Mijn dochter heeft alleen hooikoorts en dat is al vervelend genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Dat lijkt me een teken dat je ze beter kunt blijven slikken.quote:Op zondag 5 juni 2016 08:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit dit jaar ook voor het eerst aan de anti-histaminepilletjes, omdat ik het idee had dat de druk op mijn hoofd migraine triggerde. Om de paar dagen probeer ik te stoppen, maar dan komen de jeukende, tranende ogen en verstopte neus weer terug.
Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je morgen gaat doen, maar klinkt als festival/concert ?
Iig als iets leuks.
In dat geval....dan wens ik je heel erg veel plezier!
Ik zo egoïstisch zenuwachtig dat ik ook wel een linkje wel, helemaal overheen gelezenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo gelukt, kunnen we daar van hartelust offtopic gaan
Wie een linkje wil moet even roepen, dan dm ik het door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |