Lijkt me ook leuk! Altijd leuk om de mensen achter het computerscherm te ontmoeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Politie en woningbouw informeren idd.
Bij onze vorige buurvrouw hebben ze de stereo al eens in beslag genomen omdat die vaak te hard stond.
Was zelfs een keer zo hard dat toen mijn vriendin de politie belde ze vroegen of de radio wat zachter kon, ze hadden moeite haar te verstaan.
Meeting is misschien wel leuk, weet niet hoe anderen daar over denken?
Dan meeten we bij jou thuis, kunnen we direct de buurman intimideren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk! Altijd leuk om de mensen achter het computerscherm te ontmoeten.
Hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan meeten we bij jou thuis, kunnen we direct de buurman intimideren.
Over z'n voeten rijden met rollators en ander rollend materiaal, met krukken een klap voor z'n kont geven en dat soort dingen.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij moet je geen zorgen maken, jij bent die buurman niet.
Misschien leid ik een dubbelleven...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je woont niet eens in de buurt als ik een ander topic mag geloven.
Denk dat iedereen zo z'n dromen heeft, is ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:
Nu ik er toch ben... mijn 'grote droom' is om mijn TEFL-certificaat te kunnen gaan gebruiken (Engels lesgeven in het buitenland). Ik vind het op zich al geweldig als dat in bijv. Spanje kan, maar bijv. Chili, Thailand of iets in die richting is toch wel de ultieme wens. Het voelt alleen als zo ver weg, enerzijds omdat je financieel wel een buffer moet hebben als je naar de andere kant van de wereld gaat (da's nog niet de grootste struggle), anderzijds omdat ik dan toch bang ben met de wond. Hoewel ik eigenlijk zou moeten gaan leren om er schijt aan te hebben en gewoon dingen te doen denk ik, hopelijk kunnen de komende maanden hier in Belfast me dat vertrouwen geven.
Totaal niet relevant dit verhaal verder gezien alle ellende die ik hier lees, maar goed, ik wil af en toe ook even wat kwijt
Jep, dat zijn dingen die je van te voren moet uitzoeken uiteraard. En afwegingen maken in welke landen het nog voldoende is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zo z'n dromen heeft, is ook niks mis mee.
Van tevoren alles goed doordenken scheelt al een hoop denk ik maar er is hoe dan ook een risico.
Maar anders zou het leven best saai zijn toch?
Ben alleen wel benieuwd op welk niveau de gezondheidszorg is die kanten op, lijkt me best wel een belangrijk puntje.
Ik zou niet graag naar een Thai's ziekenhuis gaan met je wondquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, dat zijn dingen die je van te voren moet uitzoeken uiteraard. En afwegingen maken in welke landen het nog voldoende is.
Ja idd, en uit ervaring weet ik dat het heel leuk is om mensen die je online hebt ontmoet irl te zien en te leren kennen. Kan heel anders zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:11 schreef superkimmi het volgende:
Ik zat laatst ook al aan een meeting te denken! Een heerlijk clubje mensen met allemaal wat die elkaar lekker in hun waarde laten. Lijkt me erg gezellig!
Leuk idee!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Misschien een Facebook groep aanmaken? Hebben we er gelijk ook gezichten en namen bij
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Misschien een Facebook groep aanmaken? Hebben we er gelijk ook gezichten en namen bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |