Jij doet alsof mensen enkel op basis van dat filmpje denken dat hij haar heeft mishandeld. En dat is gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt me niet begrijpen. Ik heb er geen zin meer in. Alles is al gezegd. Geloof maar wat je wilt geloven, doe ik dat ook.
Ik heb het idee dat zij zo'n type is. Er zijn al verschillende voorbeelden gegeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat zij het bloed onder z'n nagels vandaan haalt en zuigt? En werkt hij aan z'n alcoholprobleem?
Het kan me geen drol schelen of er iemand bij is. Als ik thuis zou komen en mijn vriend zou dingen kapot geslagen hebben omdat hij boos was, zou ik waarschijnlijk m'n boeltje pakken en weggaan. Al helemaal als hij daar vervolgens niks verkeerds in zou zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:02 schreef Leandra het volgende:
Hoezo is met deuren of dingen smijten automatisch intimiderend gedrag?
Of neem je blindelings aan dat er iemand bij is?
Idd, als iemand zulke dingen doet gaan er stevige alarmbellen af. Dan heb je toch echt wel een woede beheersings probleem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het kan me geen drol schelen of er iemand bij is. Als ik thuis zou komen en mijn vriend zou dingen kapot geslagen hebben omdat hij boos was, zou ik waarschijnlijk m'n boeltje pakken en weggaan. Al helemaal als hij daar vervolgens niks verkeerds in zou zien.
Niet vragen naar een reden, gelijk je conclusie trekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het kan me geen drol schelen of er iemand bij is. Als ik thuis zou komen en mijn vriend zou dingen kapot geslagen hebben omdat hij boos was, zou ik waarschijnlijk m'n boeltje pakken en weggaan. Al helemaal als hij daar vervolgens niks verkeerds in zou zien.
Prima, maar het een betekent niet dat er ook werkelijk sprake van mishandeling is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Idd, als iemand zulke dingen doet gaan er stevige alarmbellen af. Dan heb je toch echt wel een woede beheersings probleem.
Stel dat morgen iemand in r&p een topic opent over hoe om te gaan met woedeaanvallen partner en dan het gedrag beschrijft wat depp in dat filmpje laat zien. Dus dingen stukgooien, verbaal zeer groot worden e.d.. Dan vraag ik me af hoeveel van de mensen hier die het nu wegwuiven als stelt niets voor dat ook daar zouden doen ipv wegwezen zolang je nog kan zouden zeggen.
Dat is nog steeds iets heel anders dan iemand daadwerkelijk mishandelen. En dat wil er kennelijk niet in. Niemand hier praat het goed als je met dingen gooit. Ik ook niet van mezelf. MAAR HET MAAKT JE NIET AUTOMATISCH OOK MAAR EEN MISHANDELAAR.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Idd, als iemand zulke dingen doet gaan er stevige alarmbellen af. Dan heb je toch echt wel een woede beheersings probleem.
Stel dat morgen iemand in r&p een topic opent over hoe om te gaan met woedeaanvallen partner en dan het gedrag beschrijft wat depp in dat filmpje laat zien. Dus dingen stukgooien, verbaal zeer groot worden e.d.. Dan vraag ik me af hoeveel van de mensen hier die het nu wegwuiven als stelt niets voor dat ook daar zouden doen ipv wegwezen zolang je nog kan zouden zeggen.
Dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nog steeds iets heel anders dan iemand daadwerkelijk mishandelen. En dat wil er kennelijk niet in. Niemand hier praat het goed als je met dingen gooit. Ik ook niet van mezelf. MAAR HET MAAKT JE NIET AUTOMATISCH OOK MAAR EEN MISHANDELAAR.
En dus is 'ie geen mishandelaar. Logisch hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nog steeds iets heel anders dan iemand daadwerkelijk mishandelen. En dat wil er kennelijk niet in. Niemand hier praat het goed als je met dingen gooit. Ik ook niet van mezelf. MAAR HET MAAKT JE NIET AUTOMATISCH OOK MAAR EEN MISHANDELAAR.
De reden kan me geen ruk schelen. Ik blijf niet bij iemand die voor z'n woede een fysieke uitlaatklep zoekt. Ik zeg ook absoluut niet dat iemand dan ook direct een mishandelaar is, maar het gooien met en vernielen van spullen wordt hier wel degelijk goedgepraat en dat vind ik onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet vragen naar een reden, gelijk je conclusie trekken.
Goed zo, good riddance in dat geval.
Raak je ook gelijk zo overstuur als iemand een keer vloekt? Ongeacht de reden wederom.
Misschien heb je wel net gehoord dat je moeder is overleden en gooi je je theekop tegen de muur, maar daar heb jij dan dus al niets meer mee te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De reden kan me geen ruk schelen. Ik blijf niet bij iemand die voor z'n woede een fysieke uitlaatklep zoekt. Ik zeg ook absoluut niet dat iemand dan ook direct een mishandelaar is, maar het gooien met en vernielen van spullen wordt hier wel degelijk goedgepraat en dat vind ik onbegrijpelijk.
Nee dat doe je niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:37 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik orobeer een normale discussie te voeren maar toe maar.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:28 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
En dus is 'ie geen mishandelaar. Logisch hoor.
Ik meen dat soort opmerkingen. Ze heeft zelf gezegd dat ze er niet in gelooft dat hij haar heeft gemept. Ze zal het wel verzinnen en bladiebladiebla.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet.
Greys stelt dat iemand niet automatisch een mishandelaar is als iemand ergens mee gooit, vervolgens ga jij lopen trollen met opmerkingen als:
[..]
Toch bijzonder, want er is geen enkel bewijs. Zelfs niemand die onder ede heeft willen verklaren dat er iets gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat ik iemand blindelings geloof omdat ze zo mooi is, maak jij er zelf van.
Ik zie foto's van blauwe plekken bij haar, foto's van een puinhoop in huis, ik zie een filmpje waarin hij als een bezetene tekeergaat en de verklaringen van mensen die het hebben gehoord. Al zou ze hondslelijk zijn geweest, dan nog kan je mij niet wijsmaken dat die man haar niet heeft aangeraakt. Kijk eens hoe hij tekeer gaat. Wát een engerd. Dat heeft niks met uiterlijk te maken, of met haar als persoon, maar alles met hoe hij overkomt. Als een bezopen agressieve man die gewoon geen zelfbeheersing heeft.
Maar zo werkt het toch niet? Als ik nu zou beweren dat jij me in elkaar hebt geslagen is dat waar, omdat er geen bewijs is dat ik lieg? Je moet toch bewijzen dat iets wel is gebeurd? Er zouden veel getuigen zijn, ook uit kamp Depp, waarom roep je die dan niet onder ede op? Waarom toon je niet het filmpje waarop hij zich op jou uitleeft i.p.v. op de keuken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Nergens is nog bewezen dat ze heeft gelogen, dat de depp kant dit ook niet echt aandurfte zou ook als reden kunnen hebben dat het wel klopte dat er huiselijk geweld is gepleegd. Beide zijn nog steeds even goed mogelijk, maar alleen maar 1 kant wordt al vanaf het begin verdedigt, zelfs tegen semi bewijs in die niet echt veel goeds laat zien.
En wat heeft ze nu aan dit "excuus", want ze houdt er niets aan over behalve een enorme bak gezeik....
Al met al probeerd deppje hier wel op een sneaky manier minder te betalen en wordt hij daarvoor toegejuicht. Dat vind ik erg mwaw om eerlijk te zijn, als je een schikking aangaat dien je gewoon te betalen en niet op sneaky wijze er half onderuit proberen te komen. Op zo'n manier die het verdomd goed doet in de media en de ander er slechter uit laat zien.
Stel iemand rijdt een jongetje dood. Dronken achter het stuur. En stel jij zit in de rechtbank en je hoort dat diegene een belachelijk lage straf krijgt. De vader gaat door het lint uit onmacht en verdriet en woede om die lage straf en gooit een stoel door de zaal. Iedereen maar die man in de steek laten dus, want dat zou terecht en logisch zijn in jouw ogen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De reden kan me geen ruk schelen. Ik blijf niet bij iemand die voor z'n woede een fysieke uitlaatklep zoekt. Ik zeg ook absoluut niet dat iemand dan ook direct een mishandelaar is, maar het gooien met en vernielen van spullen wordt hier wel degelijk goedgepraat en dat vind ik onbegrijpelijk.
Maar jij verzint dat ze daarom denkt dat hij haar niet geslagen heeft en verwijt dat mensen ook nog eens, je leest niet wat mensen posten, je verzint zelf de reden wel als de reactie je niet bevalt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik meen dat soort opmerkingen. Ze heeft zelf gezegd dat ze er niet in gelooft dat hij haar heeft gemept. Ze zal het wel verzinnen en bladiebladiebla.
Ik kreeg eens een onwijs lelijke theepot van iemand... die heb ik semigrappend op de grond "laten vallen" en nu heb ik ook zo'n buts in het zeilquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:02 schreef Leandra het volgende:
Hier idem.
Nooit van drank overigens, broodnuchter.
Oh, en wel eens een ontbijtbordje, er bleef een scherf rechtop in het zeil van de keukenvloer staan.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een onwijs lelijke theepot van iemand... die heb ik semigrappend op de grond "laten vallen" en nu heb ik ook zo'n buts in het zeil
Karma is a bitchquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een onwijs lelijke theepot van iemand... die heb ik semigrappend op de grond "laten vallen" en nu heb ik ook zo'n buts in het zeil
Daarom vallen lelijke dingen bij mij per ongeluk kapot in de klikoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |