abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:45:04 #251
163650 Greys
pi_164889110
Ik heb ook weleens (meer dan eens) in mijn leven hysterisch lopen krijsen en met deuren lopen smijten. Heb ook weleens een gat in een deur getrapt uit frustratie.. Allemaal zonder drank. Maar nog nooit een mens of een dier ofzo geslagen of kwaad gedaan hoor. Dus het één kan zeer zeker los staan van het ander. Sterker nog, dat zal bij de meesten zo zijn.

Ik vind het nogal wat om al bijna voor zeker aan te nemen dat iemand mensen in elkaar zal slaan als hij/zij weleens woede afkoelt met geschreeuw en gegooi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:50:20 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164889194
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook weleens (meer dan eens) in mijn leven hysterisch lopen krijsen en met deuren lopen smijten. Heb ook weleens een gat in een deur getrapt uit frustratie.. Allemaal zonder drank. Maar nog nooit een mens of een dier ofzo geslagen of kwaad gedaan hoor. Dus het één kan zeer zeker los staan van het ander. Sterker nog, dat zal bij de meesten zo zijn.

Ik vind het nogal wat om al bijna voor zeker aan te nemen dat iemand mensen in elkaar zal slaan als hij/zij weleens woede afkoelt met geschreeuw en gegooi.
Dat laatste is idd een compleet gebrek aan mensenkennis.
Maar goed, om iemand blindelings te geloven onder het mom van "ze is zo mooi" is dat net zo hard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164891876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste is idd een compleet gebrek aan mensenkennis.
Maar goed, om iemand blindelings te geloven onder het mom van "ze is zo mooi" is dat net zo hard.
Dat ik iemand blindelings geloof omdat ze zo mooi is, maak jij er zelf van.

Ik zie foto's van blauwe plekken bij haar, foto's van een puinhoop in huis, ik zie een filmpje waarin hij als een bezetene tekeergaat en de verklaringen van mensen die het hebben gehoord. Al zou ze hondslelijk zijn geweest, dan nog kan je mij niet wijsmaken dat die man haar niet heeft aangeraakt. Kijk eens hoe hij tekeer gaat. Wát een engerd. Dat heeft niks met uiterlijk te maken, of met haar als persoon, maar alles met hoe hij overkomt. Als een bezopen agressieve man die gewoon geen zelfbeheersing heeft.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:10:47 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164892195
My bad, ze kon niet geschift zijn omdat ze zo mooi is.
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:14 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nee, waar is dat te zien? Hoezo geschift?

Ze is echt super mooi :'(!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_164892450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat kan wel, maar dat impliceert dan ook gelijk dat ze wel hebberig is en het haar niet om de goede doelen gaat, en dat zal ze niet willen.
Nou ja zeg, vind dit echt wel heel ver gaan. Ze kan gewoon niets goeds doen bij jou.
Dat deppje in dit geval op een smerige manier eerst eens minder heeft proberen te betalen en daarmee ook nog eens een keertje uit heeft gehaald juich je zelfs toe.

Wat hij heeft gedaan is heel erg kinderachtig en ik vind om eerlijk te zijn haar reactie helemaal prima. Ze wijst er namelijk alleen maar op dat hij zo op deze manier een poging doet minder geld te hoeven betalen en steekt daar een stokje voor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:30:54 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164892530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja zeg, vind dit echt wel heel ver gaan. Ze kan gewoon niets goeds doen bij jou.
Dat deppje in dit geval op een smerige manier eerst eens minder heeft proberen te betalen en daarmee ook nog eens een keertje uit heeft gehaald juich je zelfs toe.

Wat hij heeft gedaan is heel erg kinderachtig en ik vind om eerlijk te zijn haar reactie helemaal prima. Ze wijst er namelijk alleen maar op dat hij zo op deze manier een poging doet minder geld te hoeven betalen en steekt daar een stokje voor.
Als ze beschuldigt en claimt bewijzen te hebben dan had ze daar mee moeten komen, wat ze nu doet is gewoon een klap in het gezicht van vrouwen die werkelijk mishandeld worden, ze tast hun geloofwaardigheid flink aan door huiselijk geweld als excuus te gebruiken maar haar zogenaamde bewijzen op geen enkele manier te gebruiken.

Ik vind dat soort vrouwen werkelijk zum kotzen. En nee, ik geloof er niets meer van dat ze werkelijk bewijs zou hebben, dan zou het bedrag dat zij uit de scheiding zou slepen er heel anders uitzien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:32:25 #257
163650 Greys
pi_164892552
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:24 schreef erodome het volgende:

[..]

En 'deppje' kan bij jou wel iets goed doen? Of is ie bij jou ook bij voorbaat schuldig aan mishandeling omdat ie weleens dronken is en/of schreeuwt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164892581
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze beschuldigt en claimt bewijzen te hebben dan had ze daar mee moeten komen, wat ze nu doet is gewoon dom klap in het gezicht van vrouwen die werkelijk mishandeld worden, ze tast hun geloofwaardigheid flink aan door huiselijk geweld als excuus te gebruiken maar haar zogenaamde bewijzen op geen enkele manier te gebruiken.

Ik vind dat soort vrouwen werkelijk zum kotzen. En nee, ik geloof er niets meer van dat ze werkelijk bewijs zou hebben, dan zou het bedrag dat zij uit de scheiding zou slepen er heel anders uitzien.
Nergens is nog bewezen dat ze heeft gelogen, dat de depp kant dit ook niet echt aandurfte zou ook als reden kunnen hebben dat het wel klopte dat er huiselijk geweld is gepleegd. Beide zijn nog steeds even goed mogelijk, maar alleen maar 1 kant wordt al vanaf het begin verdedigt, zelfs tegen semi bewijs in die niet echt veel goeds laat zien.

En wat heeft ze nu aan dit "excuus", want ze houdt er niets aan over behalve een enorme bak gezeik....
Al met al probeerd deppje hier wel op een sneaky manier minder te betalen en wordt hij daarvoor toegejuicht. Dat vind ik erg mwaw om eerlijk te zijn, als je een schikking aangaat dien je gewoon te betalen en niet op sneaky wijze er half onderuit proberen te komen. Op zo'n manier die het verdomd goed doet in de media en de ander er slechter uit laat zien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164892599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Greys het volgende:

[..]

En 'deppje' kan bij jou wel iets goed doen? Of is ie bij jou ook bij voorbaat schuldig aan mishandeling omdat ie weleens dronken is en/of schreeuwt?
Ik ben altijd een groot fan van deppje geweest, mijn slipje zakte al af als ik hem op tv zag.
Nergens zeg ik dat hij 100% zeker schuldig is (ik hoop echt van niet, is beter voor mijn fantasieen), dat terwijl het hier krioelt van de mensen die wel degelijk stellig zijn over die amber. Sterker nog, die hier een smerige lage streek om gedeeltelijk onder betalen uit te komen toejuichen.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:45:29 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164892745
Misschien is dat het verschil tussen jou en mij, ik ben nooit fan van Depp geweest, dus ik hoef ook geen enorme teleurstelling over zijn gedrag te verwerken.

Heard heeft zich vanaf het begin in deze dubieus opgesteld, en inmiddels geloof ik er geen bal meer van dat ze werkelijk mishandeld zou zijn, en omdat ik dat niet geloof (door haar eigen gedrag), betekent het dus dat ze misbruik maakt van de geloofwaardigheid van vrouwen die wel mishandeld zijn.
En dat is wat ik werkelijk misselijk gedrag vind, en ja, dan ben je je credits bij mij wel kwijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_164892837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:10 schreef Leandra het volgende:
My bad, ze kon niet geschift zijn omdat ze zo mooi is.

[..]

Mja, dat maak je er toch echt zelf van.
pi_164893046
Ik vind het best wel schokkend hoeveel mensen er hier toegeven weleens zo agressief te worden dat ze met dingen smijten en/of dingen vernielen. Als ik iets intimiderend gedrag vind, is dat het wel. Wat mij betreft getuigt dat gewoon van een gebrek aan zelfbeheersing en dan zou ik voor geen goud meer bij je in de buurt willen zijn tijdens een 'woedeaanval'. Het uitschelden van je partner vind ik ook al niet normaal.

Er zijn foto's van blauwe plekken, er is een filmpje van Depp's 'anger (mis)management', de buurvrouw is getuige geweest. En hoe meer aanwijzingen ze heeft, hoe minder slachtoffer sommigen haar lijken te vinden. Dat ze 'slechts' zeven miljoen ontving is nu ook al wazig?
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:02:56 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164893092
Hoezo is met deuren of dingen smijten automatisch intimiderend gedrag?
Of neem je blindelings aan dat er iemand bij is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:03:07 #264
368283 ato
pi_164893094
Zij zuigt en haalt je bloed onder je nagels vandaan.
Hij heeft een alcoholprobleem ( gaan we niet ontkennen) en is meer dan boos en doet gek.
Is hij ( hopelijk) niet trots op en werkt aan zijn alcohol probleem.

Maar ik geloof ook zeker dat hij niet slaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_164893122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind het best wel schokkend hoeveel mensen er hier toegeven weleens zo agressief te worden dat ze met dingen smijten en/of dingen vernielen. Als ik iets intimiderend gedrag vind, is dat het wel. Wat mij betreft getuigt dat gewoon van een gebrek aan zelfbeheersing en dan zou ik voor geen goud meer bij je in de buurt willen zijn tijdens een 'woedeaanval'. Het uitschelden van je partner vind ik ook al niet normaal.

Er zijn foto's van blauwe plekken, er is een filmpje van Depp's 'anger (mis)management', de buurvrouw is getuige geweest. En hoe meer aanwijzingen ze heeft, hoe minder slachtoffer sommigen haar lijken te vinden. Dat ze 'slechts' zeven miljoen ontving is nu ook al wazig?
Ik vind het ook ongezond. Ook dat mensen het voor zo'n engerd opnemen en het maar prima vinden dat iemand zich zo gedraagt.

Maar al komt er een filmpje dat hij haar echt slaat, dan nog zullen mensen hier zeggen dat het of niet waar is, of dat ze het zelf heeft uitgelokt want ze zal hem wel zieken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:05:04 #266
163650 Greys
pi_164893140
Daar tegenover staat dat de agenten die ter plaatse kwamen geen enkel teken of bewijs van mishandeling vonden. En het feit dat Amber niet kwam opdagen tijdens die hoorzitting (want ze moest kleding passen...) wijst er ook niet echt op dat het zo belangrijk was voor haar allemaal. Daarbij kwam nog dat ze een contactverbod voor hem wilde, maar zelf wel contact met hem wilde kunnen opnemen. Aan haar verhaal zitten gewoon te veel vaagheden en haken en ogen. En gebrek aan bewijs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:05:50 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164893162
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:04 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vind het ook ongezond. Ook dat mensen het voor zo'n engerd opnemen en het maar prima vinden dat iemand zich zo gedraagt.

Maar al komt er een filmpje dat hij haar echt slaat, dan nog zullen mensen hier zeggen dat het of niet waar is, of dat ze het zelf heeft uitgelokt want ze zal hem wel zieken.
Maar dat zij de helft bij elkaar liegt is zeker uitgesloten hè?

Over engerds gesproken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_164893172
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:03 schreef ato het volgende:
Zij zuigt en haalt je bloed onder je nagels vandaan.
Hij heeft een alcoholprobleem ( gaan we niet ontkennen) en is meer dan boos en doet gek.
Is hij ( hopelijk) niet trots op en werkt aan zijn alcohol probleem.

Maar ik geloof ook zeker dat hij niet slaat.
Waaruit blijkt dat zij het bloed onder z'n nagels vandaan haalt en zuigt? En werkt hij aan z'n alcoholprobleem?
pi_164893185
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:05 schreef Greys het volgende:
Daar tegenover staat dat de agenten die ter plaatse kwamen geen enkel teken of bewijs van mishandeling vonden. En het feit dat Amber niet kwam opdagen tijdens die hoorzitting (want ze moest kleding passen...) wijst er ook niet echt op dat het zo belangrijk was voor haar allemaal. Daarbij kwam nog dat ze een contactverbod voor hem wilde, maar zelf wel contact met hem wilde kunnen opnemen. Aan haar verhaal zitten gewoon te veel vaagheden en haken en ogen. En gebrek aan bewijs.
Hoezo gebrek aan bewijs?
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:08:15 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164893220
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:06 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoezo gebrek aan bewijs?
Bewijs van de vermeende mishandeling.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:11:08 #271
163650 Greys
pi_164893303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik vind het best wel schokkend hoeveel mensen er hier toegeven weleens zo agressief te worden dat ze met dingen smijten en/of dingen vernielen. Als ik iets intimiderend gedrag vind, is dat het wel. Wat mij betreft getuigt dat gewoon van een gebrek aan zelfbeheersing en dan zou ik voor geen goud meer bij je in de buurt willen zijn tijdens een 'woedeaanval'.
Als ik boos ben en ik maak iets kapot snap ik dat je dan niet in mijn buurt zou willen zijn. Als jij me daarna echter zou beschuldigen van lichamelijke mishandeling terwijl ik mijn boosheid juist op andere dingen richtte ben jij wmb op dat moment fouter dan ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:12:22 #272
163650 Greys
pi_164893338
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:06 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoezo gebrek aan bewijs?
Er is NUL onomstotelijk bewijs dat hij haar daadwerkelijk heeft geslagen of verwond. Punt.

En nu kan en mag je uiteraard weer je riedeltje afdraaien dat hij zo schreeuwt in de video maar nogmaals, ik doe dat ook weleens maar heb nog nooit iemand verwond. Dat bewijst NIKS als het om mishandeling gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164893374
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik boos ben en ik maak iets kapot snap ik dat je dan niet in mijn buurt zou willen zijn. Als jij me daarna echter zou beschuldigen van lichamelijke mishandeling terwijl ik mijn boosheid juist op andere dingen richtte ben jij wmb op dat moment fouter dan ik.
Dus hij heeft haar nooit geslagen omdat jij dat vindt.

En dan geef je jezelf als voorbeeld, want als jij als een bezetene tekeer zou gaan, zouden wij meteen denken dat je je partner slaat. Is toch een kromme vergelijking? Of zegt jouw partner ook dat je hem hebt geslagen en zijn er beelden van jou waar je helemaal losgaat en heeft je partner getuigen en blauwe plekken?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:14:34 #274
163650 Greys
pi_164893403
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus hij heeft haar nooit geslagen omdat jij dat vindt.
Je leest niet. Ik zeg dat er geen bewijs voor is.

quote:
En dan geef je jezelf als voorbeeld, want als jij als een bezetene tekeer zou gaan, zouden wij meteen denken dat je je partner slaat. Is toch een kromme vergelijking? Of zegt jouw partner ook dat je hem hebt geslagen en zijn er beelden van jou waar je helemaal losgaat en heeft je partner getuigen en blauwe plekken?
Je wilt me niet begrijpen. Ik heb er geen zin meer in. Alles is al gezegd. Geloof maar wat je wilt geloven, doe ik dat ook. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164893416
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is NUL onomstotelijk bewijs dat hij haar daadwerkelijk heeft geslagen of verwond. Punt.

En nu kan en mag je uiteraard weer je riedeltje afdraaien dat hij zo schreeuwt in de video maar nogmaals, ik doe dat ook weleens maar heb nog nooit iemand verwond. Dat bewijst NIKS als het om mishandeling gaat.
Oke, dan is het niet zo. Hij zal af en toe wel eventjes boos zijn, maar verder totaal onschuldig. Verder is zij gewoon een zuigerd die op geld uit is en zal ze hem wel zo gek maken en liegt ze alles bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')