Gonewildquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hebben we Reddit voor tijdens het wachten.
zoiets, en een klein beetje aan het werk en een klein beetje tennis aan het volgenquote:
Tofquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook weer aan het werk
Klein beetje aan het werk vooral.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
zoiets, en een klein beetje aan het werk en een klein beetje tennis aan het volgen
Dat is het hele idee van software.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze software kost me wel een jaar van m'n leven ja
Gelukkig is het hier ook niet een klein beetje bloedheet in het pand ofzoquote:
Sinterklaas?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar Spanje om iemand te slaan.
Als je ff kan wachten tot 7 aug, dan ga ik er heen. Doe'k t voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar Spanje om iemand te slaan.
Ouwe relnicht gaat naar Circuit Festivalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ff kan wachten tot 7 aug, dan ga ik er heen. Doe'k t voor je.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ouwe relnicht gaat naar Circuit Festival
Kun je beter doen als'ie hier is, mag je gratis mee in de zak om die andere spanjaard te slaan.quote:
Ik ga ook meer "mee met de rest".quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
En maar roepen dat je niet zo een gay bent
Goed trainen zodat je je kan vertonen met een strak lijfquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Aan de andere kant zal ik best wel mee gaan stappen een paar avonden. Want weet je....
[ afbeelding ]
Gisteren geweestquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed trainen zodat je je kan vertonen met een strak lijf
quote:
Hoofd amputeren, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Spastisch spiertje net onder m'n oog, nu al een week
Toe aan vakantie.
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Spastisch spiertje net onder m'n oog, nu al een week
Toe aan vakantie.
quote:
Alles prima hier. Hoe gaat het met jou?quote:
Hier ook alles primaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima hier. Hoe gaat het met jou?
Als je nou ff had geappt dan had ik het misschien gezien voor ik had besteldquote:Op zondag 5 juni 2016 19:28 schreef Cue_ het volgende:
Pff McDonald's. Altijd teleurstellend
Behalve de mcflurry. Kom je er daar eentje van brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |