abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:01:17 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165736692
Weet je wat jij zou moeten doen? Leren relativeren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_165736793
Het heeft nog lang geduurd voordat ''vriendlief'' de schuld kreeg.
pi_165736937
Ik was nogal sip vandaag.

Maar ik vond net een doos met oude schoolagenda's. En die zijn zo positief en blij, en vol foto's geplakt. Het doet wel een beetje pijn om te merken dat ik dat een beetje kwijt ben, maar het is wel een hele fijne herinnering dat het er wel is ergens. :)
  maandag 3 oktober 2016 @ 21:12:20 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165737001
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef Fripsel het volgende:

Maar ik vond net een doos met oude schoolagenda's. En die zijn zo positief en blij, en vol foto's geplakt. Het doet wel een beetje pijn om te merken dat ik dat een beetje kwijt ben, maar het is wel een hele fijne herinnering dat het er wel is ergens. :)
Ah das wel heel leuk ja om terug te vinden O+
pi_165737145
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En het feit dat als mijn vriend niet had besloten om 1 tegelrij meer eruit te halen, dan eigenlijk toegestaan is, dat dit niet gebeurt zou zijn. (De schutting staat dus iets verder naar voren in vergelijking met de zijburen. Toen ik daarlangs reed ging het allemaal prima. Ik was zelfs verrukt dat het zo goed ging, het achteruit rijden. Tot onze schutting dus. :{)
Weet je wat er onder meer niet perfect is aan jou?
Het vroeg of laat altijd de schuld bij de ander leggen. Zeer nare eigenschap.

Of had vriendlief de tegelrij eruit gehaald om jou te pesten? Want als ik je posts mag geloven, zou dat ook niks vreemds zijn voor hem. De rotzak.

Dat jij niet kan inschatten hoe ver de schutting naar voren staat is echt je eigen schuld.
En dat je je daar dagenlang over kan opwinden is je eigen keuze. Je moet je maar ergens druk om maken zeg. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165737200
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Het heeft nog lang geduurd voordat ''vriendlief'' de schuld kreeg.
Als je goed had gelezen had je dat al eerder kunnen lezen. :)
pi_165737220
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef Fripsel het volgende:

Dubbel is dat he?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165737301
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Leren relativeren.
Dat ik tenminste geen ongeluk heb gehad waarbij ik zelf 4 maanden in het ziekenhuis lag?

Ik ben geen persoon die dat doet, dat vind ik zinloos. Ja, gelukkig is dat niet gebeurd, maar alsnog zit ik hiermee. Kan ik 100 situaties bedenken die gelukkig niet gebeurd zijn, dat helpt mij niet. Het blijft in mijn hoofd ronddolen.

Het had niet mogen gebeuren van mezelf.
pi_165737333
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dubbel is dat he?
Ja het frustreert dat het nu niet zo aanwezig is. M'n lief noemt de positieve kant altijd het BLOEMETJEES-meisje. :D maar ik begon steeds negatiever over mezelf te denken, dat ik misschien wel gewoon een futloos ding ben wat sowieso het positieve niet ziet. Maar dat is echt niet zo, dat heb ik wel weer even bevestigd gekregen.
pi_165737385
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Weet je wat er onder meer niet perfect is aan jou?
Het vroeg of laat altijd de schuld bij de ander leggen. Zeer nare eigenschap.

Of had vriendlief de tegelrij eruit gehaald om jou te pesten? Want als ik je posts mag geloven, zou dat ook niks vreemds zijn voor hem. De rotzak.

Dat jij niet kan inschatten hoe ver de schutting naar voren staat is echt je eigen schuld.
En dat je je daar dagenlang over kan opwinden is je eigen keuze. Je moet je maar ergens druk om maken zeg. :')
Ja, daar ben ik steengoed in, om anderen/iets de schuld te geven. That's me.
pi_165737518
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik steengoed in, om anderen/iets de schuld te geven. That's me.
Het idee van ons mensen is dat we ons kunnen ontwikkelen he, je bent geen vaststaand persoon dat niet meer kan veranderen.
pi_165737773
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het idee van ons mensen is dat we ons kunnen ontwikkelen he, je bent geen vaststaand persoon dat niet meer kan veranderen.
JL beschouwt zichzelf als de uitzondering daarop.
pi_165737879
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Toch doe ik het elke keer weer. Omdat als ik het echt zelf heb gedaan (alleen ik het gedaan kan hebben) en dat ook besef, ik daar zo verdrietig van word dat ik mezelf kapot wil maken, mezelf wil moet straffen. Ik mag niets fout doen, ik mag niet dom zijn/overkomen. Dat kan ik niet handelen... :'(
pi_165737929
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

JL beschouwt zichzelf als de uitzondering daarop.
Dat heeft dan ook een reden, lees hierboven...
pi_165738010
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat heeft dan ook een reden, lees hierboven...
Dat is geen reden, dat is een uitvlucht.
Ook jij moet ooit de verantwoording gaan nemen voor je leven. Maar ja, je wijst alle hulp om daartoe te komen af dus kun je fijn in je kleine wereldje van zelfmedelijden en afweer blijven rondwentelen.....
pi_165738355
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is geen reden, dat is een uitvlucht.
Ook jij moet ooit de verantwoording gaan nemen voor je leven. Maar ja, je wijst alle hulp om daartoe te komen af dus kun je fijn in je kleine wereldje van zelfmedelijden en afweer blijven rondwentelen.....
Hulp is eng, dat geef ik toe. Omdat ik niet weet wat ik exact kan verwachten. Omdat er misschien iets voorgesteld wordt/nodig is wat ik niet wil. Ook dat heeft dezelfde reden. Bang om ergens toe gedwongen te worden waar ik het helemaal niet naar m'n zin heb en dat weer dingen triggert.
pi_165738438
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hulp is eng, dat geef ik toe. Omdat ik niet weet wat ik exact kan verwachten. Omdat er misschien iets voorgesteld wordt/nodig is wat ik niet wil. Ook dat heeft dezelfde reden. Bang om ergens toe gedwongen te worden waar ik het helemaal niet naar m'n zin heb en dat weer dingen triggert.
O ja, want jij wil alleen maar dingen doen die je leuk vindt.

Als je heel eerlijk bent, hoe leuk is je leven nu?
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:01:11 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165738681
Soms moet je dingen doen die niet leuk zijn maar die je wel kunnen helpen.
  PR en moderator maandag 3 oktober 2016 @ 22:01:45 #294
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_165738694
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Je weet pas wat je kan verwachten als je het hebt ervaren.
Hulp is geen dwang he? 'Hulp' is letterlijk iemand die je helpt. Als iemand jou ergens toe gaat dwingen en dingen doet die je niet wilt is het toch al geen hulp meer? Zo werkt het iig niet. Jij geeft aan wat je probleem is, zij gaan kijken hoe ze je daarbij kunnen helpen, en jij geeft aan wat je wel wil en wat niet. Ik kan me wel voorstellen dat die eerste stap eng is omdat het onbekend is, maar het hele doel van hulpverlening is gewoon het ontstaan van een gelijkwaardige werkrelatie om jou met je problemen te helpen. Als je het gevoel hebt dat het niet werkt dan geef je dat aan en helpen ze je met het zoeken naar iets dat wel werkt (of verwijzen je door naar een collega als de klik er niet is). Ze doen niks wat je niet wilt en niks zonder je toestemming, omdat ze er zijn om je te helpen en bij te staan met wat jíj wil veranderen/bereiken.
[Disclaimer: tenzij je in een psychose een gevaar voor jezelf/omgeving gaat worden en je gedwongen moet worden opgenomen ofzo]

Het is altijd nog beter om met een professional over depressieve dingen te tobben dan met je eigen depressieve zelf. Het een maakt het beter, het ander juist niet.
Fuck the EBU.
pi_165738790
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O ja, want jij wil alleen maar dingen doen die je leuk vindt.

Als je heel eerlijk bent, hoe leuk is je leven nu?
Ik vind het op zich wel prima nu.
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:10:32 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165738982
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat ik tenminste geen ongeluk heb gehad waarbij ik zelf 4 maanden in het ziekenhuis lag?

Ik ben geen persoon die dat doet, dat vind ik zinloos. Ja, gelukkig is dat niet gebeurd, maar alsnog zit ik hiermee. Kan ik 100 situaties bedenken die gelukkig niet gebeurd zijn, dat helpt mij niet. Het blijft in mijn hoofd ronddolen.

Het had niet mogen gebeuren van mezelf.
Als je kunt relativeren, dan realiseer je je dat gedane zaken geen keer nemen. Die auto is beschadigd, daar verander je niks meer aan. Het heeft geen zin om er langer mee te zitten.
pi_165739030
Ik denk zelf eigenlijk dat angst je hoe dan ook, uiteindelijk altijd inhaalt.

Liever niet quoten, misschien wil ik het nog weghalen. Ik hoop dat jullie dat snappen. :@

Weg.

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2016 22:29:16 ]
pi_165739084
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vind het op zich wel prima nu.
Dat je zonder je vriend niet kunt slapen?
Dat hij geen geluiden mag maken in zijn slaap omdat jij dan wakker schiet?
Dat je je nu al dagen druk zit te maken om een stuurfout van jou waardoor je schade hebt?
Dat je nauwelijks een financiële buffer hebt?
Dat je vaak verdrietig en boos bent op jezelf als iets misgaat omdat je nooit de goedkeuring van je vader/ouders krijgt?
Dat je bij alles wat je doet twijfelt of je het wel goed genoeg doet, want 'jij moet perfect zijn'?
Dat je, doordat je niet goed eet, je vaak moe en naar voelt?
Dat je wajong krijgt en uit de staatsruif blijft incasseren zonder dat je er ook maar iets voor terugdoet. En dan bedoel ik werken aan jezelf. Werken aan een baan komt daarna wel

Ja, klinkt prima zo. ^O^
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:24:47 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165739393
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk zelf eigenlijk dat angst je hoe dan ook, uiteindelijk altijd inhaalt.

Liever niet quoten, misschien wil ik het nog weghalen. Ik hoop dat jullie dat snappen. :@

Ik zou het jammer vinden als je ondersneeuwt in dit topic. Ik heb alleen voor jou geen concrete adviezen, op het moment. Ik lees elders dat het nog even duurt tot je behandeling start. Sowieso veel sterkte gewenst. :*
pi_165739494
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou het jammer vinden als je ondersneeuwt in dit topic. Ik heb alleen voor jou geen concrete adviezen, op het moment. Ik lees elders dat het nog even duurt tot je behandeling start. Sowieso veel sterkte gewenst. :*
Gewoon een beetje tikken om het uit mijn hoofd te krijgen is soms ook al heel fijn. :)

En dat klopt ja. Vandaag te horen gekregen dat ik na 8 maanden er waarschijnlijk nog +3 maanden wachttijden bij op kan tellen. En weer een extra pilletje. Ze laten me in ieder geval niet met lege handen staan. :')

Dankjewel! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')