abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162683263
Eerste topic dat ik schrijf! Ik wil weten of ik genept word of niet:)
We hebben bijna 2 jaar relatie.......Ik heb nog niemand uit haar omgeving ontmoet! Is dat normaal of niet?(Ze is van Turkse afkomst)
Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft. Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles, ook dat ze met andere mannen flirt terwijl dat heel duidelijk is.
Ze ontkent alles!
pi_162683328
Nee joh, zo ziet een gezonde relatie er uit.

Niks aan veranderen.
pi_162683359
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
We hebben bijna 2 jaar relatie.......Ik heb nog niemand uit haar omgeving ontmoet! Is dat normaal of niet?(Ze is van Turkse afkomst)
Haar Turkse achtergrond zou kunnen verklaren waarom je nog niemand uit haar omgeving hebt ontmoet...

quote:
Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft. Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Ze ontkent alles, ook dat ze met andere mannen flirt terwijl dat heel duidelijk is.
Ze ontkent alles!
Maar toen las ik dit... Nee, dit is zelfs voor een Turkse dame niet normaal. :P
pi_162683363
Just in case je niet loopt te trollen, what's the difference? Je vond het twee jaar leuk genoeg om ermee door te gaan, dus lekker boeiend of 't misschien wel nep is. Geen schoonfamilie, lekker kunnen zeiken over haar, wat wil je nog meer?
pi_162683366
Ok, was er al bang voor!
pi_162683390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Haar Turkse achtergrond zou kunnen verklaren waarom je nog niemand uit haar omgeving hebt ontmoet...

[..]

Maar toen las ik dit... Nee, dit is zelfs voor een Turkse dame niet normaal. :P
Ja, dat gaat te ver:)
pi_162683400
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Just in case je niet loopt te trollen, what's the difference? Je vond het twee jaar leuk genoeg om ermee door te gaan, dus lekker boeiend of 't misschien wel nep is. Geen schoonfamilie, lekker kunnen zeiken over haar, wat wil je nog meer?
De een wil meer dan de ander. Shit happens:)
pi_162683414
Zij is dus niks voor mij:)?(Ik ben toen ik haar zag al verliefd op haar) Ik heb niet helder gezien, zeg maar.
pi_162683417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:59 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

De een wil meer dan de ander. Shit happens:)
Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nick
pi_162683434
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 01:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nick
Hier heb ik vrij weinig aan, zeg maar.
pi_162683470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 01:02 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

Hier heb ik vrij weinig aan, zeg maar.
Aan je 'vriendin' kennelijk ook niet, maar dat weerhoudt je er vooralsnog van om d'r te dumpen
  PR en moderator donderdag 2 juni 2016 @ 01:17:33 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_162683616
Wat onzin verwijderd. Ontopic bitte.
Fuck the EBU.
  donderdag 2 juni 2016 @ 04:47:46 #13
123170 alors
zlata1234
pi_162684327
Praten jullie hier nooit over?

Eerste zou op zich niet heel vreemd hoeven zijn. Het niet heel ongebruikelijk dat je iemand pas voorstelt als het serieus genoeg is om te trouwen. Meisjes hebben minder vrijheid om vooraf een relatie te hebben, dat zou een verklaring kunnen zijn dat ze ermee wacht je voor te stellen.

Of ze doet net als veel Turkse jongens. Nederlandse vriendinnetjes hebben om mee te oefenen, maar uiteindelijk een Turkse trouwen.

Dat tweede, nee natuurlijk niet.

Daarom neig ik naar te zeggen dat ze je gewoon gebruikt.

Maar ik zou zeggen praat eens met haar, vraag ernaar, vraag hoe ze de toekomst samen voor zich ziet. Wat haar ouders van haar verwachten, wat zij daarmee wil doen.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 2 juni 2016 @ 07:25:34 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162684607
neukt ze nog een beetje lekker?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162684620
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juni 2016 07:25 schreef Re het volgende:
ik gok dat er niet eens een beetje is aangeraakt
pi_162685004
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juni 2016 07:25 schreef Re het volgende:
Met anderen als ik het zo lees.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:34:33 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_162685038
Die bloedzuiger kun je beter zo snel mogelijk verwijderen
pi_162685055
Wat houdt dat flirten dan in? Is dat echt problematisch of ben je erg jaloers?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:36:48 #19
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_162685068
Als je dat leest zou het zo kunnen zijn dat je het hebt over een labrador, alleen geven die wel nog wat liefde terug
pi_162685174
Als je alles moet betalen hoop ik dat je in elk geval leuke dingen bij haar mag doen :')
pi_162685262
Wordt er wel gepompt?
Zie!
pi_162685457
quote:
Best kans dat ze er tegen opziet om een kaaskop voor te stellen..
quote:
Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft.
Wat wil je dan? Dat zij ze in natura betaalt?
quote:
Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Misschien voelt ze zich wat ongemakkelijk bij jou familie? Praat daar eens over met haar.
quote:
Kan je daar meer over vertellen? Wat houdt dat 'verzorgen' in en wat brengt zij jou niet wat jij blijkbaar wel verwacht?
quote:
Dan is ze toch onzeker over jullie relatie wat duidt dat ze wel waarde hecht aan jullie relatie (van je houdt)
quote:
Ze ontkent alles!
Mmmm.. wat houdt dat flirten in? Waarom gedraagt ze zich zo tegen andere mannen? Is dat haar normale manier van doen? Of doet ze dat alleen bij mannen die ze aantrekkelijk vindt?
pi_162685819
quote:
Ze ontkent alles!
Ik mag hopen dat ze je terugbetaalt met gruwelijke seks elke dag anders had ik die uitzuiger allang gedumpt.

Hoezo betaal je in godsnaam shit voor haar?

Mannen zoals jij die dat doen zijn dus de reden dat vrouwen denken alles zomaar te krijgen zonder ook maar iets te geven :r
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:45:19 #24
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_162686097
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Baas_bas het volgende:

Mannen zoals jij die dat doen zijn dus de reden dat vrouwen denken alles zomaar te krijgen zonder ook maar iets te geven :r
Dit is wel een heel extreem voorbeeld.

Maar TS, heeft niemand al eens een keer in jouw omgeving gezegd dat je gebruikt wordt ? Of wil je het gewoon niet horen. Neem aan dat je wel eens aan je familie verteld hebt dat je in een relatie zit.
pi_162686892
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Baas_bas het volgende:
Misschien vinden mannen als ts het reuzefijn om zo nodig gevonden te worden. Lekker passioneel uitgedaagd worden met jaloersmakend geflirt, zodat ze zich eckt mannelijk voelen. Ofzo.

Let's face it, als ts zelf een mening zou hebben over de kwaliteit van dit alles, dan zou hij geen goedkeuring vragen hier. Andermans mening vragen of dit wel ok is geeft vrij duidelijk weer waar zijn prioriteiten liggen, dus niet zo raar dan dat hij zijn heil zoekt bij een wat dominanter typje. Scheelt ook zelfreflectie, want zij boehoehoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')