Haar Turkse achtergrond zou kunnen verklaren waarom je nog niemand uit haar omgeving hebt ontmoet...quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
Eerste topic dat ik schrijf! Ik wil weten of ik genept word of niet:)
We hebben bijna 2 jaar relatie.......Ik heb nog niemand uit haar omgeving ontmoet! Is dat normaal of niet?(Ze is van Turkse afkomst)
Maar toen las ik dit... Nee, dit is zelfs voor een Turkse dame niet normaal.quote:Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft. Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles, ook dat ze met andere mannen flirt terwijl dat heel duidelijk is.
Ze ontkent alles!
Ja, dat gaat te ver:)quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haar Turkse achtergrond zou kunnen verklaren waarom je nog niemand uit haar omgeving hebt ontmoet...
[..]
Maar toen las ik dit... Nee, dit is zelfs voor een Turkse dame niet normaal.
De een wil meer dan de ander. Shit happens:)quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Just in case je niet loopt te trollen, what's the difference? Je vond het twee jaar leuk genoeg om ermee door te gaan, dus lekker boeiend of 't misschien wel nep is. Geen schoonfamilie, lekker kunnen zeiken over haar, wat wil je nog meer?
Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nickquote:Op donderdag 2 juni 2016 00:59 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
De een wil meer dan de ander. Shit happens:)
Hier heb ik vrij weinig aan, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nick
Aan je 'vriendin' kennelijk ook niet, maar dat weerhoudt je er vooralsnog van om d'r te dumpenquote:Op donderdag 2 juni 2016 01:02 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Hier heb ik vrij weinig aan, zeg maar.
Best kans dat ze er tegen opziet om een kaaskop voor te stellen..quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
We hebben bijna 2 jaar relatie.......Ik heb nog niemand uit haar omgeving ontmoet! Is dat normaal of niet?(Ze is van Turkse afkomst)
Wat wil je dan? Dat zij ze in natura betaalt?quote:Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft.
Misschien voelt ze zich wat ongemakkelijk bij jou familie? Praat daar eens over met haar.quote:Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Kan je daar meer over vertellen? Wat houdt dat 'verzorgen' in en wat brengt zij jou niet wat jij blijkbaar wel verwacht?quote:Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Dan is ze toch onzeker over jullie relatie wat duidt dat ze wel waarde hecht aan jullie relatie (van je houdt)quote:Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Mmmm.. wat houdt dat flirten in? Waarom gedraagt ze zich zo tegen andere mannen? Is dat haar normale manier van doen? Of doet ze dat alleen bij mannen die ze aantrekkelijk vindt?quote:Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles, ook dat ze met andere mannen flirt terwijl dat heel duidelijk is.
Ze ontkent alles!
Ik mag hopen dat ze je terugbetaalt met gruwelijke seks elke dag anders had ik die uitzuiger allang gedumpt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft. Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles!
Dit is wel een heel extreem voorbeeld.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Baas_bas het volgende:
Mannen zoals jij die dat doen zijn dus de reden dat vrouwen denken alles zomaar te krijgen zonder ook maar iets te geven![]()
Misschien vinden mannen als ts het reuzefijn om zo nodig gevonden te worden. Lekker passioneel uitgedaagd worden met jaloersmakend geflirt, zodat ze zich eckt mannelijk voelen. Ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Baas_bas het volgende:
Mannen zoals jij die dat doen zijn dus de reden dat vrouwen denken alles zomaar te krijgen zonder ook maar iets te geven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |