Tuurlijk, maar ik plaag graag.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:21 schreef trui het volgende:
[..]
haha je begrijpt hopelijk wel dat ik jouw tekst juist duidelijk vind he.Ik vind dat soort herhalingsstukjes in een patroon soms heel handig, maar denk dat men hier is doorgeschoten met het van-sterretje-tot-sterretje gedoe. Kost meer woorden dan 't gewoon nog een keer noemen.
aww wat een schatjequote:Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Even showen, hier is een klein beetje ordinaire kip.
Erg leuk om te maken. Ze heet Betty van Christel Krukkert. Er zaten helaas wat foutjes in het boekje (aantal steken klopten niet met meerdere).
[ afbeelding ]
Oh, dat boekje heb ik ook en nu ineens duizend motivatie om ermee bezig te gaan. Wat is zij ontzettend schattig en lief geworden. Echt knap werk!quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Even showen, hier is een klein beetje ordinaire kip.
Erg leuk om te maken. Ze heet Betty van Christel Krukkert. Er zaten helaas wat foutjes in het boekje (aantal steken klopten niet met meerdere).
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dank jullie wel.
@childofthestars gewoon beginnen. Ze zijn zo leuk. Ik zou trouwens niet wachten met in elkaar zetten. Maar telkens bij iets af het meteen aan vast maken. Want alles op het laatst in elkaar zetten vindt ik niet zo leuk. En je ziet met telkens onderdeeltje vast maken ook hoe het gaat worden.
Ik heb al best wat diertjes uit het boek gehaakt.
[ afbeelding ]
Oooh, wat schattig allemaalquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:45 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dank jullie wel.
@childofthestars gewoon beginnen. Ze zijn zo leuk. Ik zou trouwens niet wachten met in elkaar zetten. Maar telkens bij iets af het meteen aan vast maken. Want alles op het laatst in elkaar zetten vindt ik niet zo leuk. En je ziet met telkens onderdeeltje vast maken ook hoe het gaat worden.
Ik heb al best wat diertjes uit het boek gehaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Susie het volgende:
Baby dekentje ook af en ruim op tijd![]()
[ link | afbeelding ]
Het in elkaar zetten vergde wel wat tijd en als het dan ook nog eens 30ngraden is, dan haakt dat niet handig![]()
Ik ben er in ieder geval trots op en "baal" ervan dat ik niet al haakte voor de geboorte van mijn dochter
quote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef trui het volgende:
Ik heb m'n call-the-midwife-diamond dekentje eindelijk cadeau gedaan vandaag. Die lag al eeuwen klaar voor dit baby'tje.![]()
[ afbeelding ]
Ook heb ik er gisteren nog snel een flamingo-rammelaar bij gemaakt als extra cadeautje.
[ afbeelding ]
Heel mooi! Heb je zelf de kleuren en het schema bepaald of is het een patroon.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Susie het volgende:
Baby dekentje ook af en ruim op tijd![]()
[ link | afbeelding ]
Het in elkaar zetten vergde wel wat tijd en als het dan ook nog eens 30ngraden is, dan haakt dat niet handig![]()
Ik ben er in ieder geval trots op en "baal" ervan dat ik niet al haakte voor de geboorte van mijn dochter
En deze is ook prachtig! Ik houd van babydekentjes ❤quote:Op zondag 4 september 2016 15:07 schreef trui het volgende:
Ik heb m'n call-the-midwife-diamond dekentje eindelijk cadeau gedaan vandaag. Die lag al eeuwen klaar voor dit baby'tje.![]()
[ afbeelding ]
Ook heb ik er gisteren nog snel een flamingo-rammelaar bij gemaakt als extra cadeautje.
[ afbeelding ]
Zelf kleuren en schema bepaald. Kleuren een beetje afgekeken natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Heel mooi! Heb je zelf de kleuren en het schema bepaald of is het een patroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |