quote:
Daar gebeurt vrij weinig dat hij zelf niet had kunnen doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:16 schreef cherrycoke het volgende:
omdat tactical vizor aka bot aim OP is
Nouja Tactical Visor zorgt er ook voor dat de reload veel sneller is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daar gebeurt vrij weinig dat hij zelf niet had kunnen doen
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
als je steeds maar weer word afgemaakt door dezelfde sniper snap je dan niet dat je er wat aan moet doen?
was een beetje in rage modequote:
Probeer het nu eens?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:27 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wilde de namen er bij zetten, maar kan de OP niet meer aanpassen.
Edit: TR over aangemaakt.
Alleen jij en tijdelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het werkt, bedankt
Kan alleen ik hem aanpassen, of iedereen ?
gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daar gebeurt vrij weinig dat hij zelf niet had kunnen doen
Toegevoegdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef Lamabal het volgende:
PC -
Booyaa #Booyaa2654
Plox aan OP toevoegen
Widowmakerquote:Peacekeeper
Alternate Fire
Recovery time (i.e. the amount of time before McCree starts reloading) decreased from 0.75 seconds to 0.3 seconds
Bullet damage decreased from 70 to 45
quote:Widow’s Kiss
Alternate Fire (Scoped Shot)
Base damage decreased from 15 to 12
Note: Scoped shot damage multiplier remains unchanged
Headshot damage multiplier increased from 2x to 2.5x
Players must now wait for the unscoping animation to completely finish before scoping
Infra-Sight
Ultimate cost increased by 10%
Zekerquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:07 schreef Omega het volgende:
Die turrets mogen ze ook wel iets aan doen. Beperkte draaicirkel of dat je die turret moet herladen of zo.
Je staat er bijquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:13 schreef Uezurii het volgende:
Inderdaad. Turrets zijn enorm zwak, maar ja... Als je dom genoeg bent er in te rushen en je dan ook nog eens een slecht team hebt. Dan pakken de turrets je wel ja.
Voeg mij trouwens ook maar aan het lijstje pc spelers toe. Kan wel wat vrienden gebruiken op Overwatch.
PC
Uezurii - Wezzulus#2333
Ik ga het proberen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mensen op PS4 vanavond tijd om lekker als team te knallen?
Weet niet zeker of je sarcastisch bent of niet. Ik ben ondertussen rond de 62 en heb er 5. Waarvan 2 dezelfde (maar net iets andere kleurenquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:36 schreef So_Surreal het volgende:
Level 23 of 24 en al 3 legendaries uit lootboxes_
Ik bedoel het positief, vind het al best veelquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je sarcastisch bent of niet. Ik ben ondertussen rond de 62 en heb er 5. Waarvan 2 dezelfde (maar net iets andere kleuren) voor Zarya.
Serieus? Lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef ems. het volgende:
Ik ben #1 Genji world en ik heb alleen nog maar zo'n lelijke recolor van hem
Nee, ik zuig met hem net als met de andere characters. Maar met hem zuig ik allicht nog het minstquote:
I know that feel bro.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik zuig met hem net als met de andere characters. Maar met hem zuig ik allicht nog het minst
http://us.battle.net/foru(...)/20745285677#post-12quote:There's a lot going on right now. We're working on content patches throughout the rest of the year and into early 2017 currently. Of course we have long term plans, but we like to remain agile to respond to the current direction of the game and players' needs.
Our big focus right now is Competitive Play. We did a big push on this feature in beta and got some really amazing feedback. We were hoping that from the beta version of Competitive Play, we would need to do some polish and iteration and then release the feature but we felt like the feedback we got was basically asking for a different direction. So Competitive Play is quite a big effort for us this time around -- almost as much work as the first version. But it's really far along. We're playtesting it multiple times a day. We're also looking into/debating putting up a Public Test Realm for this feature so that we can test it in a larger environment before putting it live. Even when it goes live, I anticipate our first few seasons will require iteration on the feature. We're working very hard to make it awesome at release but there are some things you need to see and feel along with a large population before you can properly sign off on the feature. I anticipate Competitive Play will require a few season's worth of iteration before we're in the place we want to be.
We're also working on new heroes right now. We have some that are very far along and others that are just getting started. We also have some prototype heroes that may or may not ever see the light of day. We do a lot of prototyping... I don't think we're at a point where I can really talk openly about the release schedule for the new heroes because I don't want to set expectations and then have something come up and suddenly we're backing out on a "promise" we never really made... if that makes sense.
We're also working on a few new maps right now. One of them is "officially" in our production pipeline as it has passed through enough prototyping and playtesting that we feel confident in it. So that map is in the hands of our art group at this time. They are busy making it look awesome and while they do that, we keep going back and playtesting it to make sure nothing changed between the early level design blockout and the final "artified" version of the map.
We have a few other maps that are in prototype and playtest phases right now. Some of them will become real maps and some of them will be totally scrapped -- so I can't really commit to you on those. For example, we tested a map yesterday that was amazing yet a total disaster at the same time. Aaron tried some very innovative level design tricks that we hadn't done before in OW. On the upside, the map was very unique. But the we ran into problems with sight lines and the map was basically dominated by long range heroes, leaving heroes like Reaper practically useless. So if we can fix the sight lines while not losing the overall vision, that map might turn into something some day.
So maps and heroes are being worked on daily. I wish I had dates for you but whatever date I gave you would change and then you'd all be mad at me. The good news is, like we've said before, for Overwatch, we won't be charging for those maps or heroes. Those will just be live updates that will come in a patch for free.
There are some other features that we have our eye on. For example, we want to make a lot of improvements to the spectator/broadcast/observer functionality in the game. The spectator feature has come a long way since the early days of beta but we know it can be improved. We've gotten tremendous feedback from people running tournaments and have a lot of good ideas how to make the game more watchable. We feel like some of these improvements will also benefit things like PoTG and Highlights as well once we get to them. These features are not being worked on heavily right now. We're more in a mode of design and planning around these. So there's not an immediate timeframe for the spectating stuff. But it's important to us and part of our daily conversation at this point.
We have a lot we want to do with Highlights and the PoTG as well. We would like to improve those features and there are a lot of cool ideas we want to see happen.
We talk a lot about the Brawls and Custom Games. These are really cool features that we feel like we haven't even fully scratched the surface with yet. We want to do a lot more with Brawls and there are some seriously awesome ideas from the team as well as the community that we want to get to. For Custom Games, we want to improve overall functionality but figure out a way for players to play more Custom Games with their friends or with strangers (for example, we're researching what a server browser-type feature would look like in OW). This is a ton of work so would not be on the immediate horizon. But in our dream world, you could play Custom Games with 11 other people (friends or strangers) with fun rules in play and gain EXP while doing it... so yeah.
There is more we want to do with the progression system eventually (this is more long term -- not immediate). We want to give you more customization options (we know people want to have random option for Poses for example). We have some cool ideas of how you could equip more than one spray or voice line... so those are fun things we'd like to get to. But they are minor and are far off. We also have some pretty cool new content we want to add to the progression system -- so we're looking forward to getting some of that in eventually.
There's an endless list of social feature improvements we want to make. These will most likely make their way in "some at a time" each patch -- rather than as a huge feature. We want to continually improve the social experience. For example, in the upcoming patch that has Competitive Play, you can now instigate many of the social actions on another player any time you have mouse control -- so in Hero Select, Assemble your Heroes, end of round card screen etc. (obviously, PC description listed). It's a minor thing but makes a big difference. So ongoing social feature improvements. We cannot stress enough the game is best played with other people -- it's a team game.
There are a lot of tech initiatives going on. I'm not the best one to speak to those. Obviously, we're putting a lot of effort against our high bandwith Custom Game option to see if we can explore proliferating that feature further. That's a big tech effort that isn't really player facing most of the time. We make constant adjustments to our matchmaking system. We're reworking some of our internal architecture so that designers can prototype game modes more easily -- not exciting player-facing features but this is the kind of thing that leads to fun stuff for the players eventually.
And then there is a never ending amount of bug fixing. For example, we have a few bugs on consoles right now that drive us crazy. You cannot leave a game as a group. This needs to be fixed. Also, if a friend gets recommended to your group you get a dialogue telling you to press Y/N... which doesn't exist on a console controller. So this needs to be fixed. There are and will always be things like this that need to be fixed. So that's something we're always addressing. There is a large anti-cheat and anti-hack effort going on, but I can't really discuss that (the first rule of fight club...).
Obviously, there is a lot more going on -- stuff I am forgetting to mention as well as some surprises. I can't stress this enough: some of this stuff might not happen. The reason developers usually don't give insight like this is because if something changes or doesn't happen, players get very angry at us. I would like to change that dynamic but we need to do that together. We'll share more information with you guys so long as you understand none of this is a promise and things do change throughout the course of development. So when we see a "HOW COME WE DIDN'T GET THE HIGHLY PROMISED RANDOM POSE OPTION" rage post 2 years from now, please feel free to quote this paragraph in the reply...
We'd love to hear your thoughts on this stuff. We frequently change our focus based on what we're hearing out of the community! Hope that helps to give some clarity on what's going on here in Irvine, CA.
Combo's is de key! Ook: zoek een gesoleerde vijand, kill, dip, heal, repeat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:17 schreef 2dope het volgende:
Ik had al heel vroeg Bedouin Genji
Helaas suck ik aardig hard met hem
Zeg, wel je teammates shielden he! :pquote:Op maandag 20 juni 2016 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
met roadhog en symetra heerlijk gespeeld, gebruik ik te weinig.
Ik speelde nooit met die hero's dus vergeet wel eens wat. Met roadhog probeer ik ook te vaak grapple te doen van veel te ver.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zeg, wel je teammates shielden he! :p
Waarom niet doen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:09 schreef Necrodeath het volgende:
Krijg de neiging om hem op de ps4 te kopen door dit soort filmpjes, en dan gewoon Symmetra/Winston te mainen, en met Torbjorn op Molten Core melee rampage te gaan.
Ik wacht even competitive mode afquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom niet doen?
Vermaak me kostelijk met deze game, en te kort aan content wordt straks vast wel beter.
Ik mis helaas nog wel het samen spelen met fokkers, veel lijken alweer andere games te spelen.
Ik hoor veel klachten over hoe belachelijk OP Torbjorn is op console en dat een hoop games daardoor geruneerd worden. Misschien een idee om dat even af te wachten, hoewel ik vermoed dat Blizzard daar snel iets aan gaat doen.quote:
Daar ben ik aardig debet aan volgens mij. Torbjrn is mijn main guy voor defend en ik heb zeer regelmatig een kill participation van 50% of meerquote:Op woensdag 22 juni 2016 15:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik hoor veel klachten over hoe belachelijk OP Torbjorn is op console en dat een hoop games daardoor geruneerd worden. Misschien een idee om dat even af te wachten, hoewel ik vermoed dat Blizzard daar snel iets aan gaat doen.
Volgens mij is het andersom.quote:
Zag je invite gisteren, maar was met m'n neefje aan het spelen. Vandaar dat ik niet in de game kwamquote:Op maandag 20 juni 2016 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
met roadhog en symetra heerlijk gespeeld, gebruik ik te weinig.
No prop, ik speelde met twee anderen. Denk ik invite ff zodat je weet dat je welkom bentquote:Op woensdag 22 juni 2016 16:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zag je invite gisteren, maar was met m'n neefje aan het spelen. Vandaar dat ik niet in de game kwam
Ik weet vrij zeker van niet.quote:
Hij is ook niet OP op PC. Daar is hij slechts irritant. Op console is hij veruit de meest OP hero aanwezig dankzij die turret waar je een stuk minder makkelijk mee kan dealen door de controller-handicap.quote:Ik hoor van PC spelers dat tjollie OP is.
Ik vind hem zeker niet OP.
Nog wel. Maar blizzard heeft al bevestigd dat console en PC apart gebalanceerd zullen worden, wat op zich ook wel logisch is. Als je kijkt naar de statistieken die tonen hoe vaak een champ gespeeld wordt en hoe vaak die dan ook wint zie je en flink verschil tussen de 2 platformen.quote:Maar volgens mij is toch ook alles hetzelfde? was toch ook gezegd dat alles gelijk is?!
Zeker, heb ik nog te weinig kunnen doen helaas...quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
No prop, ik speelde met twee anderen. Denk ik invite ff zodat je weet dat je welkom bent
Toch wel chill als je beetje veel NL'ers hebt die samen spelen.
Torbjorn is een sowieso een "probleem" op console, zoals een blik werpen op de populaire heroes je kan vertellenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb echt nul problemen met tjol, valt me op dat voornamelijk spelers die niet zolang spelen er over klagen.
Op reddit lees ik al grote topics dat console mensen gestopt zijn omdat ze elke keer 3-4 torbjorns tegen krijgen. Die instant-auto-aim valt op PC nog wel te overzien dankzij het sterker zijn van andere heroes (widow, hanzo) die daar eenvoudiger mee kunnen dealen maar op console zijn in ieder geval de escort maps erg kut dankzij de kracht van Torb.quote:Maar apart dat zo te horen
Tsja. Ik killde widowmaker ook altijd vrij eenvoudig met bepaalde mannetjes maar dat nam niet weg dat ze overwegend OP was voor de patch, en mogelijk zelfs ernaquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:23 schreef Syphixx het volgende:
hangt van player af, ik kill Torbjrn nog redelijk snel + turret als reaper
als ik TB neem ( vooral moskou map ) word ik amper gekilled
Lekker streakje hoor.quote:
Ja klopt, slechte gewoonte uit TF2 denk ik, gezien ik auto-reload altijd aan heb staan. In OW kun je echter niet alsnog schieten tijdens de reload animatie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lekker streakje hoor.
Je herlaadt wel heel erg vaak, iedere keer als je nog 50-75% ammo in je clip hebt zitten.
Heb ik zelf ook een handje van, zelfs met heroes die hoge ammo capacity hebben zoals Mei en Winston loop ik voortdurend te reloaden. Krijg ik er ook moeilijk uit die gewoonte. Zonde wel want kost me regelmatig een mooie streak
Klopt, maar je kunt wel je wel reload animations cancelen met een melee-aanval. In ieder geval met Reaper levert dat een redelijke tijdswinst op, bij Zarya durf ik niet te zeggen of het helpt. De 'truc' is meteen melee droppen zodra je ammo count rechtsonder op full clip cap. staat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:37 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ja klopt, slechte gewoonte uit TF2 denk ik, gezien ik auto-reload altijd aan heb staan. In OW kun je echter niet alsnog schieten tijdens de reload animatie.
Even gegoogled, maar de FPS is blijkbaar gecapt gebaseerd op de refresh rate van je monitor, misschien heeft die geen ondersteuning voor iets hogers?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:59 schreef ems. het volgende:
Even een dom noobvraagje tussendoor:
Hoe komt het dat mijn FPS gecapped is op 60? Ik heb niet de nieuwste computer maar ondanks dat ik de cap heb uitgezet in options lijkt de game, ongeacht wat er gebeurt op mijn scherm, niet hoger te willen gaan dan 60. (en hoogstens 1-5 fps drop als het heel druk is). Waarom springt hij niet bijvoorbeeld naar 70 fps als ik de trainingmap draai en in een hoekje naar de muur ga kijken?
Is dat echt gewoon de absolute beperking van mijn PC of hanteert hij automatisch 60 fps om niet al te hard te schommelen? En als dat zo is: Waarom is er dan een optie om die cap uit te zetten?
ligt niet aan je pc, maar aan je schermquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:59 schreef ems. het volgende:
Even een dom noobvraagje tussendoor:
Hoe komt het dat mijn FPS gecapped is op 60? Ik heb niet de nieuwste computer maar ondanks dat ik de cap heb uitgezet in options lijkt de game, ongeacht wat er gebeurt op mijn scherm, niet hoger te willen gaan dan 60. (en hoogstens 1-5 fps drop als het heel druk is). Waarom springt hij niet bijvoorbeeld naar 70 fps als ik de trainingmap draai en in een hoekje naar de muur ga kijken?
Is dat echt gewoon de absolute beperking van mijn PC of hanteert hij automatisch 60 fps om niet al te hard te schommelen? En als dat zo is: Waarom is er dan een optie om die cap uit te zetten?
Duidelijk, had het ondertussen al onderzocht. FPS schiet omhoog als ik v-sync uitzet maar dat maakt het alleen maar onduidelijker en rommelig.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:05 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ligt niet aan je pc, maar aan je scherm
Ben blij dat torbjorn aangepakt wordt maar is 30% niet een beetje veel?quote:Op zondag 26 juni 2016 08:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Torbjrn uit Overwatch krijgt nerf op consoles
Dit lijkt me beter voorbeeldquote:
zo goed ben ik ook nietquote:
Ik wist ook niet dat jij het wasquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat jij het was
En ik denk dat je die symmetra's vrij eenvoudig kan pakken met een paar Pharah's en D.va's.
Even random tip trouwens: Ik zie heel vaak mensen extreem lastig mikken en schieten op die turretjes van Symmetra. Veel makkelijker is vaak om even wat melee attacks erop te gooien. Als ze dichtbij elkaar zitten kan je er vaak meerdere met 1 klap uitschakelen.
Fuck...quote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Een dagje geleden uit ellende McCree gepakt op Lijang Tower
Waarom? Zowel de reden dat je cheater werd genoemd, als waarom je het had verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:21 schreef ems. het volgende:
Level 80 en net voor het eerst cheater genoemd. Ik was al bang dat het nooit zou gebeuren
Ik maakte vieze headshots met Hanzo. Wat opvallend was gezien ik tot die dag juist altijd heel kut was met Hanzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:42 schreef Omega het volgende:
[..]
Waarom? Zowel de reden dat je cheater werd genoemd
Ik had het niet verwacht, ik hoopte er hoogstens op. Mooiste compliment wat je kan krijgen wat betreft gaming.quote:, als waarom je het had verwacht.
Dat hangt echt compleet van jezelf af. Het is in de kern een teamgame maar er zijn genoeg teamgames die ook leuk zijn om solo te spelen. Of dat voor Overwatch het geval is moet je zelf weten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 08:55 schreef Questular het volgende:
Is dit spel ook aan te raden als je vooral solo gamed? Lijkt me best een leuke game om te spelen maar de tijd dat ik in een vast teamverband wil gamen ligt al ver achter me
add maar gerust: Syphke#2637quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:29 schreef FreezePop het volgende:
Iemand die wil teamen op PC? Liefst microfoon maar kan ook zonder, DM voor nickname.
Klopt. Je kan idd vrij makkelijk play of the game krijgen met de Q van Reaper.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:53 schreef Noppie2000 het volgende:
Goede timing, maar een Q of the Game ben ik allang op uitgekeken
dat zijn ze hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:47 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren ook een leuke Play of the Game. Helaas vergeten screenrecorder aan te zetten. Dus met de telefoon ff gefilmd.
Een nog groter nadeel zou zijn als jij een game joinet waarin net een groep van 3 is vertrokken en je een instant loss krijgt. Doei ranks.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef Omega het volgende:
Nadeel vind ik wel dat als er iemand uit het spel gaat, dat er dan niemand ervoor terug komt.
Ik heb al 3 games gehad waar we 1 of 2 man mistte, en een keer gewonnen tegen een team met uiteindelijk nog maar 2 spelers.
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een nog groter nadeel zou zijn als jij een game joinet waarin net een groep van 3 is vertrokken en je een instant loss krijgt. Doei ranks.
Ik zei nog tegen een vriend, eigenlik had cp moeten beginnen na de nerf van die turrets (op console).quote:
Waarom zeurt iedereen steeds over die turrets? dingen staan stil en zijn zeker niet OP, dus eenvoudig weg te werken. Ik kan zelf nauwelijks met die midget spelen dus ergens nog respect voor de mensen die er wel goed mee zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen een vriend, eigenlik had cp moeten beginnen na de nerf van die turrets (op console).
Omdat het op consoles redelijk uit de hand gelopen is, van wat ik begrijpquote:Op zondag 3 juli 2016 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom zeurt iedereen steeds over die turrets? dingen staan stil en zijn zeker niet OP, dus eenvoudig weg te werken. Ik kan zelf nauwelijks met die midget spelen dus ergens nog respect voor de mensen die er wel goed mee zijn.
Wat bedoel je met uit de hand gelopen? Qua aantal mensen die hem spelen?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat het op consoles redelijk uit de hand gelopen is, van wat ik begrijp
Klassen die goed zijn tegen Torb zijn op consoles lastiger om goed mee te spelen (want trager met controller), waardoor elke defense 2 dwergen heeft rondrennen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat bedoel je met uit de hand gelopen? Qua aantal mensen die hem spelen?
Aaah oke. Nja ik heb er nog niet heel veel van gemerkt. Maar ik erger me dan ook niet zo snel aan ietsquote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klassen die goed zijn tegen Torb zijn op consoles lastiger om goed mee te spelen (want trager met controller), waardoor elke defense 2 dwergen heeft rondrennen.
Zelf geen idee, speel pc, maar het schijnt erg irritant te zijn, vandaar de nerf.
Ik speel op ps4 en heb er eigenlijk weinig last van. Maarja ik kan ook hele teams vastzetten met symetra, dus er zitten gewoon veel idioten tussen die niks anders doen dan achter bewegende doelwitten aanrennen.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat het op consoles redelijk uit de hand gelopen is, van wat ik begrijp
vooral als de ultimate goed land, ik snap nog steeds niet dat niemand dit in de gaten heeft gehad. iedereen stond links te knallen dus ik denk ik flank de rechter kant wat helemaal mooi uitpaktequote:
Lekker ja, al vind ik haar ult stiekem een beetje zuigenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vooral als de ultimate goed land, ik snap nog steeds niet dat niemand dit in de gaten heeft gehad. iedereen stond links te knallen dus ik denk ik flank de rechter kant wat helemaal mooi uitpakte
QUADRUPLE KILL BABY
No offense, saai filmpjequote:Op zondag 3 juli 2016 21:59 schreef Albert86 het volgende:
Net de snelste match gehad die ik tot nu toe gehad heb. Binnen 2 minuten hadden we beide points. Ik heb het idee dat ik niet eens wat heb bijgedragen hieraan...
Was vergeten het begin weg te editten. En het was niet mijn intensie om iets te uploaden vanavond. Daarnaast heb ik niet veel bijgedragen aan deze overeinning. Dus idd niet heel boeiendquote:
Een turret wel, maar als er 3 staan. Of als die zijn ult gebruikt. En hij kan hem binnen no time weer opnieuw neerzetten. Teams die goed communiceren kunnen het meestal wel makkelijk bolwerken. Maar die random teams een stuk moeilijker.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik speel op ps4 en heb er eigenlijk weinig last van. Maarja ik kan ook hele teams vastzetten met symetra, dus er zitten gewoon veel idioten tussen die niks anders doen dan achter bewegende doelwitten aanrennen.
Het is toch vrij eenvoudig om even een turret weg te knallen....
partypoeper..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik wil geen partypoeper zijn, maar als het er 5 of 6 waren, zou ik je gelijk geven.
FOK! Overwatch oid. Heeft maar 12 leden dus don't get your hopes up.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:41 schreef Typisch het volgende:
Hoe heet de ps4 community? Ik wil wat knallen vanavond en zou graag met wat mensen samen spelen.
Dat is dan ook gewoon de adviesprijs voor de niet Origins Editionquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:06 schreef Questular het volgende:
Ik zie dat de digitale versie voor de pc bij https://playoverwatch.com/en-us/buy/#overwatch-edition 39 euro kost. Misschien toch maar eens aanschaffenAl de extra skins etc vind ik niet echt belangrijk dus dan kan ik net zo goed voor de goedkoopste versie gaan
Competitive? Zo lang de match duurt die je verlaten hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:20 schreef Leatherneck het volgende:
Voor het eerst een penalty gekregen. Hoe lang duurt zo'n penalty ongeveer?
Quick Play gelukkig. Beetje onfortuinlijk omdat het leven naast gamen me forceerde te leaven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Competitive? Zo lang de match duurt die je verlaten hebt.
Bij Quick Play is het alleen -75% XP penalty vziw
Shit happens.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:43 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Quick Play gelukkig. Beetje onfortuinlijk omdat het leven naast gamen me forceerde te leaven.
Dan kan je beter niet queuenquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:43 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Quick Play gelukkig. Beetje onfortuinlijk omdat het leven naast gamen me forceerde te leaven.
Nooit problemen mee gehad, maar ik plas dan ook sneller dan mijn schaduw.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shit happens.
Ik probeer wel eens tussen (quick) matches te pissen, dat lukt ook nooit![]()
De matchmaking is de te snel. First world gaming problems.
Jij druppelt niet uitquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:56 schreef ems. het volgende:
Nooit problemen mee gehad, maar ik plas dan ook sneller dan mijn schaduw.
Daarom naakt gamen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoeveel je schudt, de laatste druppel zit altijd in je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |