Ach, de verschillen zijn er gewoon. Blizzard geeft zelf aan balancig issues voor de platforms apart te bekijken, juist door de control schemes.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien te weinig gespeeld, maar dat gebeurt ook gewoon constant hoor. Net als tracers etc.
Maar ik snap dat het master race natuurlijk niet teveel ps4 heeft gespeeld of gekeken.
Haha, niet dat ik haar haat. Maar herken wel het gevoel dat je krijgt wanneer ze je bevriest en je ziet (terwijl je echt niets kunt doen) dat ze rustig en simpelweg haar geweer op je hoofd richt en BAM, je bent dood.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar ook echt. Ik weet niet wat het is met Mei maar haar gameplay gecombineerd met die rotkop van d'r maakt dat ik een hekel aan d'r heb en zelfs niet echt met haar wil spelen, ondanks dat ze sterk zat is.
Never change a winning team, is een beetje het motto dat ik aanhoud tijdens de gamesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:14 schreef nomar83 het volgende:
Ik wissel ook constant. Soms de voorkeur om een character te blijven gebruiken voor een paar matches als het lekker gaat, maar als de samenstelling er om vraagt of de match niet goed loopt, wissel ik wel.
Ja, was lachen man. Speel nu bijna exclusief met anderen. Ik moet me echt inhouden om niet keihard te ragen in m'n eentje.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, had hem nog even opgezet toen het over horrorfilms ging.Speel zelf ook soms met Hgoedemoed en Heartwire die daar ook vaak bijzitten.
Als je wint, is dit prima. Als je verliest moet je echter wel wat anders gaan proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Never change a winning team, is een beetje het motto dat ik aanhoud tijdens de games
Niet met randoms spelen is mijn tip. Fok crew assemble!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:07 schreef totalvamp het volgende:
Pff soms zijn mensen echt vervelend.
King's Row: Ik lock in Symetra
Rest van mijn team: Bastion, tracer, tracer, widow, hanzo
Ik vraag voor een tank, niemand reageert
Volgende dood wissel ik naar Reinhard en vraag voor support, weer niemand.
Heel het potje blijven ze op dezelfde champs hangen terwijl ze keihard doodgaan elke keer en het duidelijk niet werkt.
Dat laatste merk ik trouwens super vaak, mensen die weigeren van champ te wisselen terwijl ze niks kunnen doen met hun huidige keuze. Ik wissel soms wel 3 tot 4x per potje.
Ik had anders laatst een bjorn in mijn aanvallend team erg goed gebruik maakte van zijn turret en alles neer maaide met zijn gun.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En sommige idioten pakken gewoon tjorbjorn op attack
quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je wint, is dit prima. Als je verliest moet je echter wel wat anders gaan proberen.
Helaas willen mensen dit soms gewoon niet doen.
En sommige idioten pakken gewoon tjorbjorn op attack
als het vorig potje zeer slecht was, doe ik dit soort kut streken wel eensquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je wint, is dit prima. Als je verliest moet je echter wel wat anders gaan proberen.
Helaas willen mensen dit soms gewoon niet doen.
En sommige idioten pakken gewoon tjorbjorn op attack
Ik speel op Asian servers.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet met randoms spelen is mijn tip. Fok crew assemble!
Hoe noem je dit?quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:31 schreef Puddington het volgende:
Als je in een team dubbel Winston gaat, noem je dat dan een Twinston?
Een quinston, uiteraard.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoe noem je dit?
https://gfycat.com/ThisFixedInvisiblerail
Een waardeloze Widowmaker?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoe noem je dit?
https://gfycat.com/ThisFixedInvisiblerail
Als de tegenstander een aantal flankers heeft (Tracer, Pharah, Reaper, in mindere mate Mei e.d.), dan kan het perfecte area denial zijn. En simpele turret en je tegenstander hoeft zich niet meer om te draaien, kan echt insane werkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En sommige idioten pakken gewoon tjorbjorn op attack
Uitzondering op de regelquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:11 schreef Idenue het volgende:
[..]
Ik had anders laatst een bjorn in mijn aanvallend team erg goed gebruik maakte van zijn turret en alles neer maaide met zijn gun.
Die zou ik toch echt geen idioot noemen.
Waarom waardeloos? Twee schoten, twee raak waarvan n critquote:
Want Widowmaker, klote personagequote:Op donderdag 9 juni 2016 09:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom waardeloos? Twee schoten, twee raak waarvan n crit
Maar ze praat Fransquote:
Dat is monkey troublequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:31 schreef Puddington het volgende:
Als je in een team dubbel Winston gaat, noem je dat dan een Twinston?
Dat vind ik zo leuk om te doen met Pharah in levels die dichtbij zo'n afgrond zittenquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Lekker op dr afvliegen met D.Va met actief schild en van de rand afduwen
Begin daar ook langzaam goed mee te worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk om te doen met Pharah in levels die dichtbij zo'n afgrond zitten
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:05 schreef Cikx het volgende:
Had iemand hier niet een community gemaakt voor Overwatch op PS4?
Misschien het handigst inderdaad als alle PS4-spelers zich daar aanmelden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:41 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb een Fok! community aangemaakt voor Overwatch! Daar kunnen de overwatchers lid van worden als ze willen
Naam community: Fok! Overwatch
Als je zoekt op "Fok! Overwatch" zou je 'm zo moeten vinden.quote:
quote:While Kaplan doesn't go into specifics about what changes might be under consideration for Widowmaker, he does say that the team is discussing how to proceed with her, and that they "have some internal experiments going to see if we can keep her viable while lowering the frustration threshold a little bit."
Bedoelde eigenlijk via de interwebz, zit nu even niet op de PS4.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:25 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als je zoekt op "Fok! Overwatch" zou je 'm zo moeten vinden.
Vind ik ook erg tof. Die optie mogen ze van mij er in houden!quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Die game of the week is erg tof deze keerElke keer als je dood gaat, spawn je als een random champion!
![]()
Dus je hebt geen enkel idee wie je gaat zijn of als wie de enemy terug komt!
Rise of the planet of the apesquote:Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoe noem je dit?
https://gfycat.com/ThisFixedInvisiblerail
Happy hour bij Kentucky Fried Chicken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoe noem je dit?
https://gfycat.com/ThisFixedInvisiblerail
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Happy hour bij Kentucky Fried Chicken.
ik denk dat ik het meeste Zarya heb gehad, bijna elke game wel 2x minimaal.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Die game of the week is erg tof deze keerElke keer als je dood gaat, spawn je als een random champion!
![]()
Dus je hebt geen enkel idee wie je gaat zijn of als wie de enemy terug komt!
Uitverkoop van kip en watermeloenen bij de lidl.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hoe noem je dit?
https://gfycat.com/ThisFixedInvisiblerail
quote:
Daar gebeurt vrij weinig dat hij zelf niet had kunnen doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:16 schreef cherrycoke het volgende:
omdat tactical vizor aka bot aim OP is
Nouja Tactical Visor zorgt er ook voor dat de reload veel sneller is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daar gebeurt vrij weinig dat hij zelf niet had kunnen doen
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
als je steeds maar weer word afgemaakt door dezelfde sniper snap je dan niet dat je er wat aan moet doen?
was een beetje in rage modequote:
Probeer het nu eens?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:27 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wilde de namen er bij zetten, maar kan de OP niet meer aanpassen.
Edit: TR over aangemaakt.
Alleen jij en tijdelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het werkt, bedankt
Kan alleen ik hem aanpassen, of iedereen ?
gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daar gebeurt vrij weinig dat hij zelf niet had kunnen doen
Toegevoegdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef Lamabal het volgende:
PC -
Booyaa #Booyaa2654
Plox aan OP toevoegen
Widowmakerquote:Peacekeeper
Alternate Fire
Recovery time (i.e. the amount of time before McCree starts reloading) decreased from 0.75 seconds to 0.3 seconds
Bullet damage decreased from 70 to 45
quote:Widow’s Kiss
Alternate Fire (Scoped Shot)
Base damage decreased from 15 to 12
Note: Scoped shot damage multiplier remains unchanged
Headshot damage multiplier increased from 2x to 2.5x
Players must now wait for the unscoping animation to completely finish before scoping
Infra-Sight
Ultimate cost increased by 10%
Zekerquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:07 schreef Omega het volgende:
Die turrets mogen ze ook wel iets aan doen. Beperkte draaicirkel of dat je die turret moet herladen of zo.
Je staat er bijquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:13 schreef Uezurii het volgende:
Inderdaad. Turrets zijn enorm zwak, maar ja... Als je dom genoeg bent er in te rushen en je dan ook nog eens een slecht team hebt. Dan pakken de turrets je wel ja.
Voeg mij trouwens ook maar aan het lijstje pc spelers toe. Kan wel wat vrienden gebruiken op Overwatch.
PC
Uezurii - Wezzulus#2333
Ik ga het proberen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mensen op PS4 vanavond tijd om lekker als team te knallen?
Weet niet zeker of je sarcastisch bent of niet. Ik ben ondertussen rond de 62 en heb er 5. Waarvan 2 dezelfde (maar net iets andere kleurenquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:36 schreef So_Surreal het volgende:
Level 23 of 24 en al 3 legendaries uit lootboxes_
Ik bedoel het positief, vind het al best veelquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je sarcastisch bent of niet. Ik ben ondertussen rond de 62 en heb er 5. Waarvan 2 dezelfde (maar net iets andere kleuren) voor Zarya.
Serieus? Lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef ems. het volgende:
Ik ben #1 Genji world en ik heb alleen nog maar zo'n lelijke recolor van hem
Nee, ik zuig met hem net als met de andere characters. Maar met hem zuig ik allicht nog het minstquote:
I know that feel bro.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik zuig met hem net als met de andere characters. Maar met hem zuig ik allicht nog het minst
http://us.battle.net/foru(...)/20745285677#post-12quote:There's a lot going on right now. We're working on content patches throughout the rest of the year and into early 2017 currently. Of course we have long term plans, but we like to remain agile to respond to the current direction of the game and players' needs.
Our big focus right now is Competitive Play. We did a big push on this feature in beta and got some really amazing feedback. We were hoping that from the beta version of Competitive Play, we would need to do some polish and iteration and then release the feature but we felt like the feedback we got was basically asking for a different direction. So Competitive Play is quite a big effort for us this time around -- almost as much work as the first version. But it's really far along. We're playtesting it multiple times a day. We're also looking into/debating putting up a Public Test Realm for this feature so that we can test it in a larger environment before putting it live. Even when it goes live, I anticipate our first few seasons will require iteration on the feature. We're working very hard to make it awesome at release but there are some things you need to see and feel along with a large population before you can properly sign off on the feature. I anticipate Competitive Play will require a few season's worth of iteration before we're in the place we want to be.
We're also working on new heroes right now. We have some that are very far along and others that are just getting started. We also have some prototype heroes that may or may not ever see the light of day. We do a lot of prototyping... I don't think we're at a point where I can really talk openly about the release schedule for the new heroes because I don't want to set expectations and then have something come up and suddenly we're backing out on a "promise" we never really made... if that makes sense.
We're also working on a few new maps right now. One of them is "officially" in our production pipeline as it has passed through enough prototyping and playtesting that we feel confident in it. So that map is in the hands of our art group at this time. They are busy making it look awesome and while they do that, we keep going back and playtesting it to make sure nothing changed between the early level design blockout and the final "artified" version of the map.
We have a few other maps that are in prototype and playtest phases right now. Some of them will become real maps and some of them will be totally scrapped -- so I can't really commit to you on those. For example, we tested a map yesterday that was amazing yet a total disaster at the same time. Aaron tried some very innovative level design tricks that we hadn't done before in OW. On the upside, the map was very unique. But the we ran into problems with sight lines and the map was basically dominated by long range heroes, leaving heroes like Reaper practically useless. So if we can fix the sight lines while not losing the overall vision, that map might turn into something some day.
So maps and heroes are being worked on daily. I wish I had dates for you but whatever date I gave you would change and then you'd all be mad at me. The good news is, like we've said before, for Overwatch, we won't be charging for those maps or heroes. Those will just be live updates that will come in a patch for free.
There are some other features that we have our eye on. For example, we want to make a lot of improvements to the spectator/broadcast/observer functionality in the game. The spectator feature has come a long way since the early days of beta but we know it can be improved. We've gotten tremendous feedback from people running tournaments and have a lot of good ideas how to make the game more watchable. We feel like some of these improvements will also benefit things like PoTG and Highlights as well once we get to them. These features are not being worked on heavily right now. We're more in a mode of design and planning around these. So there's not an immediate timeframe for the spectating stuff. But it's important to us and part of our daily conversation at this point.
We have a lot we want to do with Highlights and the PoTG as well. We would like to improve those features and there are a lot of cool ideas we want to see happen.
We talk a lot about the Brawls and Custom Games. These are really cool features that we feel like we haven't even fully scratched the surface with yet. We want to do a lot more with Brawls and there are some seriously awesome ideas from the team as well as the community that we want to get to. For Custom Games, we want to improve overall functionality but figure out a way for players to play more Custom Games with their friends or with strangers (for example, we're researching what a server browser-type feature would look like in OW). This is a ton of work so would not be on the immediate horizon. But in our dream world, you could play Custom Games with 11 other people (friends or strangers) with fun rules in play and gain EXP while doing it... so yeah.
There is more we want to do with the progression system eventually (this is more long term -- not immediate). We want to give you more customization options (we know people want to have random option for Poses for example). We have some cool ideas of how you could equip more than one spray or voice line... so those are fun things we'd like to get to. But they are minor and are far off. We also have some pretty cool new content we want to add to the progression system -- so we're looking forward to getting some of that in eventually.
There's an endless list of social feature improvements we want to make. These will most likely make their way in "some at a time" each patch -- rather than as a huge feature. We want to continually improve the social experience. For example, in the upcoming patch that has Competitive Play, you can now instigate many of the social actions on another player any time you have mouse control -- so in Hero Select, Assemble your Heroes, end of round card screen etc. (obviously, PC description listed). It's a minor thing but makes a big difference. So ongoing social feature improvements. We cannot stress enough the game is best played with other people -- it's a team game.
There are a lot of tech initiatives going on. I'm not the best one to speak to those. Obviously, we're putting a lot of effort against our high bandwith Custom Game option to see if we can explore proliferating that feature further. That's a big tech effort that isn't really player facing most of the time. We make constant adjustments to our matchmaking system. We're reworking some of our internal architecture so that designers can prototype game modes more easily -- not exciting player-facing features but this is the kind of thing that leads to fun stuff for the players eventually.
And then there is a never ending amount of bug fixing. For example, we have a few bugs on consoles right now that drive us crazy. You cannot leave a game as a group. This needs to be fixed. Also, if a friend gets recommended to your group you get a dialogue telling you to press Y/N... which doesn't exist on a console controller. So this needs to be fixed. There are and will always be things like this that need to be fixed. So that's something we're always addressing. There is a large anti-cheat and anti-hack effort going on, but I can't really discuss that (the first rule of fight club...).
Obviously, there is a lot more going on -- stuff I am forgetting to mention as well as some surprises. I can't stress this enough: some of this stuff might not happen. The reason developers usually don't give insight like this is because if something changes or doesn't happen, players get very angry at us. I would like to change that dynamic but we need to do that together. We'll share more information with you guys so long as you understand none of this is a promise and things do change throughout the course of development. So when we see a "HOW COME WE DIDN'T GET THE HIGHLY PROMISED RANDOM POSE OPTION" rage post 2 years from now, please feel free to quote this paragraph in the reply...
We'd love to hear your thoughts on this stuff. We frequently change our focus based on what we're hearing out of the community! Hope that helps to give some clarity on what's going on here in Irvine, CA.
Combo's is de key! Ook: zoek een gesoleerde vijand, kill, dip, heal, repeat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:17 schreef 2dope het volgende:
Ik had al heel vroeg Bedouin Genji
Helaas suck ik aardig hard met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |