Owjee, ik wacht altijd netjes op mijn beurt met krat bier.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, meneer in de supermarkt, u had best voor mij gemogen met maar één blikje, maar dan moet je niet asociaal "ik heb maar 1 blikje" mompelend de hele rij voorbijlopend en voor me gaan staan, want daar ben ik niet van gediend. U kunt gewoon beleefd vragen, dan was er geen probleem geweest. Nu gaat u al mompelend met uw ene blikje maar lekker achter in de rij staan. Hufter.
Ah, dan was jij het nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Owjee, ik wacht altijd netjes op mijn beurt met krat bier.
RedBull is sowieso een reden om die niet voor te laten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, dan was jij het niet
Deze volwassen vent had ook nog eens een blikje redbull dat hij wilde kopen
Eensquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
RedBull is sowieso een reden om die niet voor te laten.
Net babies.. meteen alles in de mond stoppenquote:
Was het een beetje leuke?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens
Ach, het kassameisje kon er ook wel om lachen.
Ik zie dan liever plastic dan bloed, dat plastic komt er vanzelf uit, kleinigheidje, in geval van bloed is er echt iets misquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net babies.. meteen alles in de mond stoppen
Serieus?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef Karzai het volgende:
ik laat alleen alcoholisten met een blikje goedkoop bier voor die hebben het zwaar
Jailbait, maar wel van Marokkaanse afkomst; afblijven dus.quote:
Zitten die bij jou ook allemaal buiten voor de deur met die blikkies?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:58 schreef Karzai het volgende:
ik laat alleen alcoholisten met een blikje goedkoop bier voor die hebben het zwaar
Sopje hebben we op 19 jarige leeftijd laten inslapen vanwege nierfalen, die is samen met mijn dochter opgegroeid.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie dan liever plastic dan bloed, dat plastic komt er vanzelf uit, kleinigheidje, in geval van bloed is er echt iets mis
lijkt me best verdrietig als je zoiets moet besluitenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sopje hebben we op 19 jarige leeftijd laten inslapen vanwege nierfalen, die is samen met mijn dochter opgegroeid.
Hoofddoekje?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jailbait, maar wel van Marokkaanse afkomst; afblijven dus.
nee aan de overkant van de gracht is er een plek waar ze zich verzamelen ik heb er verder geen problemen mee en er is een pishokquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zitten je bij jou ook allemaal buiten voor de deur met die blikkies?
Ja die poes heeft 4 plekken meegemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me best verdrietig als je zoiets moet besluiten
Nope.quote:
Hier zitten ze voor de deur, ik geef ze vaker een peuk en zeg, hey, let even op mijn fiets.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee aan de overkant van de gracht is er een plek waar ze zich verzamelen ik heb er verder geen problemen mee en er is een pishok
Die gaat z'n zakken vullen in het midden oosten waar ze drank drugs en hoertjes hebben en niks meer hoeft te presteren op het veldquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Rot-Weiß Oberhausen, een voetbalploeg uit de Duitse 4e klasse, wil Zlatan Ibrahimovic transfervrij overnemen van Paris St. Germain.
Ze willen o.a. het zwembad van de stad weer vullen als Zlatan wil gaan zwemmen; ze willen zichzelf als monarchie uitroepen en Zlatan tot koning kronen; ze willen geen bratwurst meer verkopen in het stadion maar alleen maar hapjes uit Zweden en ze willen de nieuwe tribune bouwen met alleen maar IKEA-spul.
Ze zijn in Oberhausen "voorzichtig positief" dat hij daar gaat spelen.
![]()
![]()
na drugs en hoertjes zal dat best lastig zijnquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die gaat z'n zakken vullen in het midden oosten waar ze drank drugs en hoertjes hebben en niks meer hoeft te presteren op het veld
Daar typ je wat ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
na drugs en hoertjes zal dat best lastig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |