ik heb 2 andere browsers gedownload en proberen te installeren, gaat niet dus feedback is er zeker, als je eens goed leest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:44 schreef Kaashapje het volgende:
Ts, lees je topic helemaal na. Er valt niets toe te voegen aan de gegeven antwoorden, zeker niet als je het niet eens probeert en feedback geeft.
Misschien moet jij eerst leren lezen als je via een forum hulp probeert te zoeken. Ik ga mezelf iig geen 3e keer herhalen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het komt niet door win xp, waarvoor je toch daar door op blijft hameren, geen idee, misschien ben je wel een trol ofzo.
Kijk aan, 5 application crashes.quote:
Nee, meneer heeft maar liefst 15 extensies in FireFox geïnstalleerd. Dan ligt het wel erg voor de hand dat één of meer van die extensies verantwoordelijk zijn voor het probleem, bijvoorbeeld doordat één of meer van die extensies niet meer (helemaal) compatibel is resp. zijn met de actuele versie van Firefox.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ironisch wel, the fixer heten en dan afhankelijk zijn van andere.
Upgraden naar Win7 kthnxbye
Misschien is het wel "the Faxer". Ik kan me best voorstellen dat ie nog een fax gebruikt. Hij gebruikt immers ook nog XP.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ironisch wel, the fixer heten en dan afhankelijk zijn van andere.
Upgraden naar Win7 kthnxbye
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:25 schreef emil23 het volgende:
[..]
Misschien is het wel "the Faxer". Ik kan me best voorstellen dat ie nog een fax gebruikt. Hij gebruikt immers ook nog XP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |