Ja, dacht ook 7 uur. Volgens Inso was het 5quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Thailand eerst toch? Das 7 uur. Tenzij Maleisië vooruit, 8 uur.
Vanuit Polen misschienquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dacht ook 7 uur. Volgens Inso was het 5
Ja!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles ook goed met Roro en de katten?
Wat stel je lastige vragen ;s;squote:
Bedje in Polen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja ik ben nodig infermatie over polen bedje
nee info over polen hoe het zit met scooter rijden want ik heb geen ribba maar ik kan goed rijdenquote:
Ben niet meer uitgenodigd voor Skype-solliquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;s
Ga je nou die baan in Polen doen?
In Polen rijdeen ze allemaal als een idioot dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee info over polen hoe het zit met scooter rijden want ik heb geen ribba maar ik kan goed rijden
Dat klinkt wel tofquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Be
[..]
Ben niet meer uitgenodigd voor Skype-solliMaar heb maandag andere solli ena ls ik daar aangenomen word is het gewoon in Nederland. Voor Ziggo. En mag ik geen vakantie meer opnemen rip
ja khad gelezen dat je vanaf je 18de gwn rijbewijsvrij mag rijden maar wil wel effe bevestiging weetje voor ze mij aanhouden en in de poolse gevangenis doenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Polen rijdeen ze allemaal als een idioot dus dat zit wel goed
Ja hoop het ookquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tofHopelijk wordt dat dan wat!
wrm zou je daar gaan lachenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga hopelijk volgende maand naar polen met me gf
en dan naar auswitg maar ze is heel bang dat ik ga lachen
Dat is geen pretje nee.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja khad gelezen dat je vanaf je 18de gwn rijbewijsvrij mag rijden maar wil wel effe bevestiging weetje voor ze mij aanhouden en in de poolse gevangenis doen
nee daarom kan nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen pretje nee.
Beetje leven op water en zapiekanka
Sukkel ben je toch ook.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
om die arbeit macht frei bord
en dan die kleren enzo haha van die jode van 1940 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |