geloofden ze niet dat je student wasquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
vergeten in te checken
67 euro boete
fml
Ik reis sinds dit jaar niet meer gratisquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geloofden ze niet dat je student was
Oh balenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik reis sinds dit jaar niet meer gratis
Mijn mond doet altijd pijn als ik verse ananas eet, heb jij dat ook?quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een gratis ananas geclaimd in de jumbo. Mijn dag kan niet meer stuk.
Pas na een paar stukjes.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn mond doet altijd pijn als ik verse ananas eet, heb jij dat ook?
Nicequote:Op donderdag 2 juni 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een gratis ananas geclaimd in de jumbo. Mijn dag kan niet meer stuk.
Koud hier man. Werd wakker en koud enzo, ging naar school, kei warm daar zon allesquote:
Ja echt lekker weer is het niet neequote:Op donderdag 2 juni 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koud hier man. Werd wakker en koud enzo, ging naar school, kei warm daar zon alleskom weer terug, koud regen
Crack ik had toch gelijk he met Princequote:Op donderdag 2 juni 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, dorp van mn ouders paar straten ook echt helemaal onder water
?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crack ik had toch gelijk he met Prince
Ahhh das nastyquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is wel vies weer, ja.
En er stinkt iets in mijn huis maar weet niet wat
Overleden aan een overdosisquote:
Jij zei zelfmoord, overigens heeft het nu 'gelijk hebben' niks te maken met wat ik toen zei?quote:
Nou ja, overdosis aan pillen nemen doe ie niet snel per ongeluk denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zei zelfmoord, overigens heeft het nu 'gelijk hebben' niks te maken met wat ik toen zei?Dat veranderd daar niks aan toch
Overdosis bij verslaafde komt heel vaak perongeluk voor andersquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, overdosis aan pillen nemen doe ie niet snel per ongeluk denk ikmaar heeft er ook niks mee te maken
vond het alleen wel toevallig dat ik meteen dat gevoel had toen hij dood was
Gewoon nooit verwarming aan en onder dekentje. Geld besparenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |