Jij kan beter gewoon tweede viool spelen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een onzin. Ik draag altijd een smoking tijdens het piano spelen en zit gewoon binnen
Bedankt!quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik denk die van jou, met je weerzinwekkende TT
Wat jij wiltquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo vat ik het wel op, da's alleen maar goed toch?
Nu ga ik voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dankjewel voor de vrijheid
Met wie?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga zo naar bed.
Nah, alleen niet al te best geslapen vannacht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar wel vroeg Ets, gaat het wel goed?
Lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nah, alleen niet al te best geslapen vannacht.
Komende 4 dagen vrij en niks in de planning, dus dan wat bijslapen.
Ik pieker eerlijk gezegd nooit. Ken sowieso weinig stress in mijn leven. Kan je dus ook geen tips geven eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe laat je dat gepieker los?![]()
Ik kan het niet.
Meh. En tentamens komen eraan ook nog.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pieker eerlijk gezegd nooit. Ken sowieso weinig stress in mijn leven. Kan je dus ook geen tips geven eigenlijk.
Komt goed joh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Meh. En tentamens komen eraan ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |