Ja eikelquote:
Wat een verspillingquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik had een veel groter exemplaar verwacht, maar misschien lijkt ie wel klein.
is wel een vrij duur merkquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik had een veel groter exemplaar verwacht, maar misschien lijkt ie wel klein.
EN hij was ook nog met korting meende ik ze hebben horen zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het een kleine BBQ voor 500 euries?
ook nog s pfffquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
EN hij was ook nog met korting meende ik ze hebben horen zeggen
Een berg stenen en een rooster heb je ook een bbqquote:
Voor de afwasquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef Punkman het volgende:
Afgelopen ?
Iedereen loopt ineens weg...
[ afbeelding ]
Zoiets hadden ze al iddquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een berg stenen en een rooster heb je ook een bbq
Ja het lijkt mij heel duur.quote:
Okquote:
Ow echt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
EN hij was ook nog met korting meende ik ze hebben horen zeggen
Als je volgevreten bent moet je wegwezen, anders moet je misschien wel helpen opruimen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef Punkman het volgende:
Afgelopen ?
Iedereen loopt ineens weg...
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is inderdaad ook zo'n dingetje.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als je volgevreten bent moet je wegwezen, anders moet je misschien wel helpen opruimen.
en is vaak nog leuker om te doen ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze hem bij de Hillydorp vakdealer, die overal 50% boven op gooitquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hmm, 275.
Dus 225 extra zakgeld voor Ben en Rob denk ik dan...
Die liggen al uit te buikenquote:
nicotine-break wellichtquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:34 schreef Punkman het volgende:
Groepsgevoel ook weer.
Weglopen terwijl er nog mensen aan het eten zijn.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Centraal nu op tv.
Rob en Ben worden echt niet gespaard, Steeds een chagarijnige kop van Rob in beeld.
Het is al een tijd zo, het lijkt wel alsof de Febo genoeg van Rob heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
het wrd de hoogste tijd
oT : Bas gaat nu de pomp van het zwembad aan zetten
vind ik ook raar,je stopt en later ga je weer verder.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:40 schreef Cir het volgende:
dit is toch geen BBQ
zo snel klaar ..
vreet vreet vreet , smek
klats einde
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gina gaat haar schande niet te hoog zetten ,ze wil haar eer niet verliezen....
Veeg me op.![]()
![]()
quote:
Kan naakt ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik niet, niks aan.
Cees ruimt op, Rob en GJ eten nog lekker door.
Mwah,vooral uitkijken met morsen...quote:
Ook niet dingetje voor dingetje klaar maken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Het zijn me toch een debielen ook snel vreten tijdens een BBQ
hebben ze nou niks wat af kan leiden naar het menselijke ras
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwah,vooral uitkijken met morsen...
Ja zoals kinderen zouden doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook niet dingetje voor dingetje klaar maken.
Nee, gelijk die hele BBQ vol gooien.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwah,vooral uitkijken met morsen...
En die op links wil niet mee doen met verkleedpartijtjes.Ik snap het soms echt niet meer...quote:
Ik flikker ook de hele gourmetschaal in de pan,rot op zegquote:
Jij bent ook een kindquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik flikker ook de hele gourmetschaal in de pan,rot op zeg
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dan kan hij die eentje bespreken bij Rob
Dat is voor de bb gastenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef Punkman het volgende:
Staan echt nog 2 borden vol met vlees.
Wat zullen ze ermee doen als ze vol zijn.
Weggooien ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dan kan hij die eentje bespreken bij Rob
En als ik dan heel eerlijk zou moeten kiezen tussen een bbq van die rottige Robbie of vieze Ceesje.... dan ging ik voor Ceesquote:
Hoe dan?quote:
Cees doet dat in bakjes en maakt er over een paar dagen een soort van fruitsalade van...quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef Punkman het volgende:
Staan echt nog 2 borden vol met vlees.
Wat zullen ze ermee doen als ze vol zijn.
Weggooien ?
[ afbeelding ]
Rob is een slimme hardwerkende man met veel levenservaring. Hij zal je vast uren verhalen kunnen vertellenquote:
Okquote:
Je vergeet de Rosè.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de salades en het stokbrood.
Satétje?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:51 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
in je blote hol BBQ,
zit je op de camping Ghost?
SL
Ga jij is even een frisse neus halenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Rob is een slimme hardwerkende man met veel levenservaring. Hij zal je vast uren verhalen kunnen vertellen
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik flikker ook de hele gourmetschaal in de pan,rot op zeg
Ik zie stro. Ik kijk zo in de koppiesquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
gGing over gedoe mbt de marktcommissie
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:53 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
met kerst
dan is iedereen snel opgetyft
o we zijn dr weer
onee
SL
Gewoon bij de deur afgeven, hoezo binnen laten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:53 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
met kerst
dan is iedereen snel opgetyft
o we zijn dr weer
onee
SL
Nog beter...quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gewoon bij de deur afgeven, hoezo binnen laten.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh SL is een loop.
Poef Sasha weg.![]()
Hier waren ze er alle 3 nog.
[ afbeelding ]
De techniek moet ook even eten...quote:
Sorry, ik hoor het hem steeds zelf zeggen op stream. Hij werkt zo hard en de rest niet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga jij is even een frisse neus halen
biefstuk voor de bbqquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh SL is een loop.
Poef Sasha weg.![]()
Hier waren ze er alle 3 nog.
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk bedekken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat hoofd eigenlijk ook niet, maar wat doe je er aan he...
Spelen tegen Do vanavondquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:00 schreef Punkman het volgende:
En weer terug.
Gaan ze voetbal kijken ?
[ afbeelding ]
dat YT filmpje denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat voor spannends krijgen we vanavond?
[ afbeelding ]
Zo voor lul staanquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:02 schreef Gooddeal het volgende:
Row is aan het uitlokken, Ruud zit er bijna een maand in, happy anniversary roept ze met haar armen gespreid, Ruud reageert alleen niet.![]()
![]()
Weet idd nog dat ze al na een paar maanden van die zwarte vaten met roosters erover kregen nadat daar lui mee kwamen bbqen. Uiteraard waren die dingen zoals zon beetje alles daar binnen de kortste keren kapot.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Snel zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zou ik net ook cappen en toen SL.![]()
![]()
![]()
En nu gaan de meesten schreeuwen dat ze zich zelf zien ... of "Kijk! Cemal! Dat ben jij!!!!"...quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Hier word ik ook schijtziek van...dat steeds terugkijken van hun eigen filmpjes
Gekke Gerritquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat doet Cees vanavond wel.
Daar gaan ze al vanuit denk ik.
en het weetje van Ceesquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Och, natuurlijk, de eerste van Utopia inside, met de stier.![]()
![]()
nieuwe plek voor de schoenen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog 2 weken vakantie Rob.![]()
[ afbeelding ]
Dank je laat maarquote:
Jammer dat er geen stieren zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
Toch jammer dat die koeien er niet opgedoken zijn
Dat is toch een stier waar GJ op zitquote:
quote:
Nee ,maar ik vind het wel leuk ditquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
Deze beelden komen niet uit de camera van GJ
Over een flop gesproken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:18 schreef Birthmark het volgende:
moet deze show de tribuut zijn van Tabulah rasa?
Met het eten ook alquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef Ranah het volgende:
[..]
okee, ik ga opletten, tot nu toe is mij niets opgevallen
Ze heeft wel getannised heur vandaagquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Row gaat ff liggen want moe
wat heeft zij de hele dag nou gedaan dan
achter ruudwin aan soppehquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Row gaat ff liggen want moe
wat heeft zij de hele dag nou gedaan dan
Ehm ik heb iets gemist geloof ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Met het eten ook al, nu ze niet meer zo zeker is van Mark loopt ze heel veel bij Cemal .
Hoezo niet meet zo zeker van Mark. Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Met het eten ook al, nu ze niet meer zo zeker is van Mark loopt ze heel veel bij Cemal .
Ik las dat vanmorgen in de cos ze had een gesprek met Victoria over Markquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm ik heb iets gemist geloof ik
hoezo is ze niet meer zeker van Markie dan?
hii gooide pasgeleden nog rozen naar beneden
die man is echt niet goed, echt een dwangmatige neuroot... maar daartegenover vermaaktie onsquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:26 schreef Punkman het volgende:
Gelukkig, Cees heeft het overgebleven vlees al ingepakt.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:28 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik las dat vanmorgen in de cos ze had een gesprek met Victoria over Mark
die vat ik ook niet echt hm hmquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm ik heb iets gemist geloof ik
hoezo is ze niet meer zeker van Markie dan?
hij gooide pasgeleden nog rozen naar beneden
huh? niet zo zeker van mark< ik kijk best wel teveel maar een aantal zaken ontgaat mequote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ja zeker maar Gina weet het niet zo goed meer en nu zie ik haar de hele dag al bij Cemalquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
huh? niet zo zeker van mark< ik kijk best wel teveel maar een aantal zaken ontgaat me
mark is toch idolaat van gina?
liefde= ja ehm hm RLSquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef Punkman het volgende:
Hmm, afwas streams of die dorpsidioot ....
Keuzes keuzes ...
Het zijn allemaal " spelers" ze hebben allemaal een rolquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef Punkman het volgende:
Hmm, afwas streams of die dorpsidioot ....
Keuzes keuzes ...
nietes! alles is echt!quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal " spelers" ze hebben allemaal een rol
quote:
Ik ook niet ze is mij te veel bezig en met behulp van moeders en Markquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
Die Gina zit er alleen nog voor de poen, die ze kan verdie
nen als UVHJ, en toch gun ik het haar niet!
+1!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:34 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ook niet ze is mij te veel bezig en met behulp van moeders en Mark
ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
Die Gina zit er alleen nog voor de poen, die ze kan verdienen als UVHJ, en toch gun ik het haar niet!
Ik zie kant en klare whisky saus staan. Euhh, waar waren die 2 flessen whisky dan voor die Ben nodig had?quote:
dr haartjusquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:37 schreef Cir het volgende:
[..]
ook niet![]()
![]()
![]()
Fake,...
dr goede doelen
dr kleding meuk
kindjus
centjus
dat geklooi met Mark ook
1 doel.. POEN!
zet UW bril af oma! dat is allang opgezopen door de alcibroertjesquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zie kant en klare whisky saus staan. Euhh, waar waren die 2 flessen whisky dan voor die Ben nodig had?
Ik heb dat ook heel even gedacht maar ze is nog steeds met Bas dus liet het idee weer varen .quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:38 schreef Ranah het volgende:
ik kan het hele verhaal van do nauwelijks horen behalve de zin : ik word er zo onzeker van
vindt do trouwens GJ leuk leuk? of verbeeld ik me dat?
peziezzz! (zou Gabs zeggen)quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind van wel ,ze valt erg door de mand en vaak uit haar rol
Gina is een golddiggerquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:37 schreef Cir het volgende:
[..]
ook niet![]()
![]()
![]()
Fake,...
dr goede doelen
dr kleding meuk
kindjus
centjus
dat geklooi met Mark ook
1 doel.. POEN!
Forum Opties | |