Persoonlijk is Rurouni Kenshin Hitikori Battoussai mijn favoriet . Verder kan ik erg hard lachen met Love Hina en Cowboy bebop
Zijn er ook andere Fok!kers die Anime kijken?
Kijk die maar eens en dan zie je hoe goed sommige mensen kunnen tekenen. Ik wou dat ik dat kon eheh.
-Akira
-Princes monoke
-DragonBall
-DragonBallZ
-DragonBallGT
-Legend of the overfiend (1+2+3 ja ik weet is hentai)
-Labluegirl (ook hentai)
-salamander (van Konami als tekenfilm)
-3x3 eyes
-Evangelion
-Macross/Robotech
-Dominion Tank Police (ben de naam kwijt )
-Niels Holgerson (die bijna idereen wel gezien heeft )
-Cowboy bebop
en nog veel meer... (ik kijk het al een jaarje of 10)
url is gewijzigd . tis dus howtodrawmanga.com
[Dit bericht is gewijzigd door erasertjeh op 28-11-2002 19:01]
quote:24 afleveringen, één bonusaflevering die op de laatste DVD stond (is nooit uitgezonden op TV), 2 specials en een OVA van 3 episodes (Love Hina Again. Beantwoort nog een paar vragen die onbeantwoord bleven na het eind van de serie)
Op donderdag 28 november 2002 18:54 schreef erasertjeh het volgende:
Dan moet jij eens Love Hina kijken. Het is een serie ongeveer 25 afleveringen . Verslavend?! hehe... JA.Kijk die maar eens en dan zie je hoe goed sommige mensen kunnen tekenen. Ik wou dat ik dat kon eheh.
Love Hina is een van mijn favoriete series. Is een hele goeie serie met veel humor, ecchi en romantiek.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-11-2002 19:08]
Trigun
Love Hina
Evangelion
Rurouni Kenshin
Goldenboy
Hellsing
Noir
Angelic Layer
Vandread
en zo kan ik nog wel even doorgaan...
quote:
Op donderdag 28 november 2002 19:07 schreef Legato het volgende:
en zo kan ik nog wel even doorgaan...
favoriete series en OVA's in abc:
Ai Yori Aoshi,
Angelic Layer,
Azumanga Daioh,
Cowboy Bebop,
Fruits Basket,
Ghost in the Shell - Stand Alone Complex (is nog bezig op TV, in Japan.)
Hand Maid May,
Kimagure Orange Road,
Love Hina,
Mahoromatic,
Rurouni Kenshin OVA,
Scryed,
Vision of Escaflowne,
Witch Hunter Robin.
Valt me ineens op hoeveel series ik eigenlijk nog moet afkijken
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-11-2002 19:20]
quote:Voor een TV-serie heeft Cowboy Bebop toch echt wel zeer hoge kwaliteit animatie, hoor... Welke TV-serie ken jij met betere tekeningen?
Op donderdag 28 november 2002 18:57 schreef kula het volgende:
Cowboy Bebop is ook maar 26 afleveringen, maar ultiem verslavend.. vind ik dan
Niet het mooiste getekend, maar wel ongelooflijk sfeervol, meeslepend en mysterieus.
Muziek komt trouwens van Yoko Kanno... En die is altijd zo goed. Ze was ook verantwoordlijk voor de muziek van Vision of Escaflowne en de gloednieuwe serie Ghost in the Shell - Stand Alone Complex
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-11-2002 19:19]
werk van Hayao Miyazaki en Ghibli studio's:
Nausicaä of the Valley of Winds
Kiki's Delivery Service
My Neighbor Totoro
Spirited Away
Princess Mononoke
Laputa: Castle in the Sky
Grave of the Fireflies
Whisper of the Heart
Cowboy Bebop - Knocking on Heaven's door
Vision of Escaflowne - Girl in Gaia. (beetje samenvatting van de serie)
Perfect Blue
Akira
Ghost in the Shell
Jin-Roh - The Wolf Brigade
quote:'k vond 't verhaal 'n beetje brakjes... En het wordt héél slecht afgerond, imo...
Op donderdag 28 november 2002 19:22 schreef Draexin het volgende:
Moet je Neon Genesis Evangelion maar eens kijken... dat verhaal zit zoooo goed inelkaar. De animatie is ook goed gedaan btw.
'k ben niet zo kapot van NGE...
Maar we moeten eerlijk zeggen als mensen die anime hebben ervaren. Anime is heel veel beter dan enige "westerse" stijl van tekenen.
Btw. Rurouni Kenshin is echt mijn topper. Na de eerste film te hebben gekeken en de series... kreeg ik de kans om de laatste film te kijken.... Damn... kreeg ik ff een brok in mijn keel... Kenshin.. Shinta
('k vind de serie ook niet geweldig, trouwens... de OVA was echt ontzettend goed, maar de serie is lang zo serieus niet.)
maar later gebeuren er wel gave dingen. krijgt hij nieuwe technieken te leren enzo en nieuwe tegenstanders. Misschien beetje geschiedenis van Japan.
quote:Zonder twijfel een van de beste anime's ooit ( alleen het einde moet je wel een keer of 5 kijken wil het helemaal doordringen )
Op donderdag 28 november 2002 19:22 schreef Draexin het volgende:
Moet je Neon Genesis Evangelion maar eens kijken... dat verhaal zit zoooo goed inelkaar. De animatie is ook goed gedaan btw.
- Fist of the North Star
- Urutsukodoji 1 t/m 4 (!?)
Qua films vond ik Grave of the Fireflies zeer mooi en indrukwekkend. Vooral de manier waarop dat jonge meisje (enkele jaren oud) 'tot leven wordt gebracht'. De manier van gedragen en doen van dat meisje. Erg mooi.
Dan beginnen met Love Hina of Bebop haha
quote:dat zou perfect zijn. maar waar te beginnen, ik weet dat in omringende landen en in de zuiderlijke landen ( portugal spanje etc.) Anime vele malen groter is dan wat het nu hier is ( en ja dragonball is ook anime, weliswaar een van de wat simpelere animes die op de markt zijn, no flame ik kijk het ook )
Op maandag 2 december 2002 00:42 schreef erasertjeh het volgende:
'T zou wel leuk zijn als er in Nederland wat meer aandacht richting anime zou gaan. Zou de wat oudere "jeugd" ook wat te kijken hebben.Dan beginnen met Love Hina of Bebop haha
Verder aan te raden:
- Love Hina
- Cowboy Bebop
- Fushigi Yuugi
- Ayashi no Ceres
- Full Metal Panic!
- Neon Genesis Evangelion
- Gravitation
- I, My, Me! Strawberry Eggs
- Saiyuki
etc,.
Akira
Dragonball Z/GT Gt helemaal gezien
Ghost in the shell de film
Yu-Gi-Oh
Kenshin alleen de eerste episode
Sailormoon
Card Captor Sakura
Patlabor 1 (geen zak aan)
Blood The Last Vampier Slayer
Samurai Pizza Cats
Shinzo
Superbig
Van de laaste 8 heb ik ze maar tot de helft gezien, of een paar epi's er van Ghost in The Shell heb ik ook niet helemaal gezien
Cowboy bebop
Trigun
Hellsing
Rurouni Kenshin
Noir
Slayers
Dragonball z
Serial Experiments Lain
Onegai Teacher
Weiss Kreuz
Angel Santuary
Yami no Matsuei
One piece
Gravitation
En nog een aantal
En uiteraard ben ik ook dol op het eeuwe oude Samurai pizza cats, daar is het allemaal mee begonnen.
dan kijk ik liever naar de ouwe trouwe tekenfilms van jaren 80 begin jaren 90
10tallen x zo cool als wat ze ons nu voorschotelen met al die anime
- open nu KaZaA
- tik in bij search: Neon Genesis Evangeleon
- download episode 1.
als je idd zo een grote Transformer fan bent, kun je de mech designs van deze serie zekers wel waarderen (+- 10x beter getekend dan Transformers).
mijn favo's voor ik ze zover gezien heb:
-spirited away
-escaflowne
-blood the last vampire (schrikken he )
-crest of the stars
-seikai no senki 1 + 2
-alle initial-d (battle stage vond ik iets minder maargoed is een verzameling met iets betere CG)
-wings of honeamise
-cowboy bebop (faye ) (serie nog niet gezien helaas)
-berserk
-nausicaa of the valley of wind
en nog wel meer maar weet zo 1,2,3 niet...
en help me een anime forum aanmaken plz
Forumrequest: Anime Forum
Noir is ook een hele goede ja.
dit is LEGAAL want zoals iMAGE al zegt is het Unlicenced hier.
quote:uhuh... Komt van de makers van Cowboy Bebop.
Op vrijdag 9 mei 2003 15:45 schreef iMAGE het volgende:
Wolf's Rain
Aboslute topper, deeltje 10 t/m 13 zijn net uit. en nog gratis te downloaden ook! (Er zijn nog geen rechten over aangevraagd)
Muziek is ook weer van Kanno, al is het niet haar beste soundtrack. (de OST von'k nogal zuigen, vergeleken met haar eerdere werk).
Wat ook wel een aanrader is, is "Earth Maiden Arjuna" (Dat Earth Maiden deel wordt nogal verschillend vertaald). Mooie serie over behoud van de natuur. Geen Captain Planet-achtig gemiep, maar op een prachtig rustige manier uitgelegd krijgen hoe de mens de natuur tegenwerkt. Verhaal gaat grofweg over een jong meisje, die uitverkozen wordt om de aarde te beschermen. Hiervoor krijgt ze een soort van goddelijke krachten waar ze mee moet leren omgaan. Ook moet er een complete ommezwaai in haar manier van denken komen, omdat de wereld toch anders draait dan dat mensen denken dat 'ie doet.
Geweldige serie met een paar van de prachtigste beelden die ik ooit in een animé gezien heb. Muziek van Kanno (demn... I love that woman...), en echt heel erg goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 09-05-2003 19:12]
Ik ben zelf nu bezig met Gundam Wing, alleen zit ik nu op een punt waar het allemaal beetje herhaling is (aflevering 28-29), maar voor de rest is het echt keigoede serie. De volgende die ik ga kijken zal waarschijnlijk Neon Genesis Evangelion zijn
quote:Trigun staat hoog in mijn persoonlijk top 10
Op dinsdag 13 mei 2003 17:28 schreef Legato_Bluesummers het volgende:
Trigun is een grote favoriet van mij de rode draad dorr het verhaal is gewoon goed.
Het begint allemaal erg grappig maar er sluipt steeds wat meer drama in...echt heel mooi gedaan
http://members.lycos.nl/zeropictures/animeWS/anime.html
Verder vind ik Golden Boy geweldig, ik heb ze zo afgekeken en nog een keer en nog een keer.. nu nog kopen op DVD, zijn er maar 2.
En mijn leukste animeserie aller tijden vind ik I My Me StrawBerry Eggs.. af en toe erg dramatisch maar ook weer erg leuk. Kuzuha vind ik net iets te lief en schattig, maar goe, daarom is het ook zo leuk
Ook heb ik Dear Boys in 2 / 3 dagen gekeken.. geweldige show, met geweldige muziek tijdens de wedstrijden. Alhoewel het af en toe niet echt van de grond komt met de relaties in de show vind ik de hele serie gewoon prima.. ook al is het basketball
Heb verder nog vele andere series die ik geweldig vind, maar dan blijf ik bezig met typen..
Anime rox!
De hoofdpersoon van de serie is net Great Teacher Onizuka, maar dan met borsten
quote:hey man ik heb zo'n anime verslaafde als jij nodig voor een projectje voor school in dit hulp nodig met project topic staat verdere uitleg, zouk je mogen mailen voor aantal vragen?
Op maandag 26 januari 2004 22:23 schreef furanku het volgende:
Mooi werkstuk over anime(geschreven door me, had er een 6,9 op (-_-)
Verder vind ik Golden Boy geweldig, ik heb ze zo afgekeken en nog een keer en nog een keer.. nu nog kopen op DVD, zijn er maar 2.
En mijn leukste animeserie aller tijden vind ik I My Me StrawBerry Eggs.. af en toe erg dramatisch maar ook weer erg leuk. Kuzuha vind ik net iets te lief en schattig, maar goe, daarom is het ook zo leuk
Ook heb ik Dear Boys in 2 / 3 dagen gekeken.. geweldige show, met geweldige muziek tijdens de wedstrijden. Alhoewel het af en toe niet echt van de grond komt met de relaties in de show vind ik de hele serie gewoon prima.. ook al is het basketball
Heb verder nog vele andere series die ik geweldig vind, maar dan blijf ik bezig met typen..
Anime rox!
owww andere mensen mogen ook reageren uiteraard
groetjes Odin
Ohhh Btw trigun is mijn favoriete anime als serie zijnde maar ik vind lupin films ook erg leuk... lupin III first encouter vink de beste....naja lijst met anime diek goed vind is redelijk wat
groetjes odin
Wat ik nou zo leuk vind aan de echt (niet-5000-in-een-dozijn-pokemon-zooi) is dat er dus maar een beperkte hoeveelheid afleveringen zijn en dat er dus echte persoons ontwikkelingen zijn. Vooral duidelijk in Coboy bebop : in het begin lijkt hij een beetje laconiek over dingen .. mar blijkt nix anders te zijn dan een soort van levensmoeheid. Personages die er later bijkomen en hoofdrolspelers die m gewoon kappen. Je merkt ook echt dat alles begint met een samenhang, maar dat later iedereen toch eigenlijk zijn/haar eigen route gaat. Erg mooi gedaan allemaal.
bij Neon vind ik het knap hoe ze dus de psychologie zo mooi verwerkt hebben. Je moet redelijk ballen hebben wil je zulke vreemde afleveringen maken zoals bij neon op het einde (niet de films) Maar man oh man dan zie je ineens allemaal kleine details en dat er dus op alles gelet werd. Het had een reden.
Kijk vroeger was x-files bijvoorbeeld erg gaaf (eerste 2 seizoenen) maar dat werd later uitgemelkt tot een soort van soap voor kerels. Erg jammer. Bij anime gebeurt dat niet altijd.
Ow ja wat ook nog een goeie is Jin Roh (the wolf brigade).
Wat behoorlijk veel indruk maakte op me waren de kermis scenes in "spirited away" commercie kopen kopen omdat het moet.. vooral omdat ik later nog in een soortgelijk uit de grond gestampt dorp in frankrijk aankwam .. ging er toch wel anders naar kijken
quote:Miyazaki, de grote man achter die film, heeft wel vaker een belangrijke boodschap in zijn films verwerkt.
Op maandag 26 januari 2004 22:57 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
Wat behoorlijk veel indruk maakte op me waren de kermis scenes in "spirited away" commercie kopen kopen omdat het moet.. vooral omdat ik later nog in een soortgelijk uit de grond gestampt dorp in frankrijk aankwam .. ging er toch wel anders naar kijken
En karakterontwikkeling kom je vaker tegen dan je zou vermoeden. Jij noemt bijvoorbeeld Cowboy Bebop, maar er zijn meer series die daar aandacht aan besteden. Zelfs in een serie als Love Hina kan je het nog terugvinden.
en k ga zo Kite kijken.. moet erg geweldagig zijn
quote:Ik vind Earth-girl Arjuna echt 1 van de verschrikkelijkste pogingen tot mooie beelden ooit hebben .. De computer-animations die ze door gewone beelden heen probeerden te weven waren VERSCHRIKKELIJK. De OST zelf is wel fantastisch, met een geniale klassieker als "it didn't rain" heeft ie een hoog gemiddelde als goede OST zijnde.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:07 schreef Jordy-B het volgende:-knip-
Series die toch wel stiekem een plekje in mijn hart verdienen:
Saikano
Cowboy Bebop
Narue no Sekai
Tiny Snow Fairy Sugar
Kimi Ga Nozomu Eien
To Heart
Kokoro Library
Mahoromatic
Trigun
Bottle Fairy
De rest van de series die ik heb gezien deden me niet zoveel.....
Maar ik ben toch benieuwd...wat vinden mensen zover van het nieuwe anime-seizoen? KGNE, BF en FMP?:F waren IMO erg leuk, en Hanaukyo Maids Tai seizoen 2 moet nog komen (eind van de maand geplanned, kan niet wachten)..
Zijn mensen tevreden of ontevreden met dit seizoen?
quote:'k ben 't niet met je eens...
Op dinsdag 27 januari 2004 00:15 schreef RTB het volgende:
Ik vind Earth-girl Arjuna echt 1 van de verschrikkelijkste pogingen tot mooie beelden ooit hebben .. De computer-animations die ze door gewone beelden heen probeerden te weven waren VERSCHRIKKELIJK.
Juist omdat de CGI en het getekende werk voornamelijk in aparte shots worden gebruikt, werkt het goed.
Het is even wennen, omdat je niet gewend bent dat je ineens een stuk video ziet, vervolgens naar een GCI-scène floept, om vervolgens in een getekende wereld terecht te komen. Daar had ik ook even moeite mee, maar eenmaal gewend geraakt, is het eigenlijk een prachtige combinatie.
Videobeelden om daadwerkelijke situaties weer te geven (meestal natuur-shots, of shots van de daadwerkelijke vervuiling). CGI-shots worden voornamelijk gebruikt om gebeurtenissen op microscopisch niveau (of juist op zeer grote schaal) weer te geven.
En de getekende beelden vullen de rest op (De getekende beelden vormen nog wel de hoofdmoot).
De enige momenten waarop het daadwerkelijk wat lomp overkwam, was bij die paar keren dat ze duidelijk een CGI-object in de getekende wereld gebruikhen. Zoals de gevechten met de rajah.
Maar dit geeeft de rajah tegelijkertijd wèl iets ongrijpbaars en onwerelds dat het toch redelijk goed werkt.
En overige GCI in de getekende wereld was redelijk subtiel (op die paar momenten waarin onwereldse dingen gebeuren na, dan...)
Volgens mij zijn ze er wèl in geslaagd om een goede mix te vinden tussen getekende beelden, CGI en video. Als je reviews leest, merk je ook dat de serie eigenlijk alleen minpunten vangt door het hoge "wijzende vingertje"-gehalte. Animatie krijgt bij de meeste mensen een hoge tot zeer hoge score (en dan tel ik de mensen die bij alle punten (zelfs muziek) een minimale score hebben ingevuld, even niet mee)
En je moet er natuurlijk ook even rekening mee houden dat het een TV-serie is. En voor een TV-serie is het absoluut geen slechte CGI wat ze laten zien.
quote:Kan je 'ns wat namen voluit schrijven? 'k kan me voorstellen dat 't zo minder werk is, maar het is niet bepaald leesbaar.
Op dinsdag 27 januari 2004 00:15 schreef RTB het volgende:
Maar ik ben toch benieuwd...wat vinden mensen zover van het nieuwe anime-seizoen? KGNE, BF en FMP?:F waren IMO erg leuk, en Hanaukyo Maids Tai seizoen 2 moet nog komen (eind van de maand geplanned, kan niet wachten)..Zijn mensen tevreden of ontevreden met dit seizoen?
't was wel een druk seizoen, vorig seizoen... met een paar zware tegenvallers. Ai Yori Aoshi Enishi viel bijvoorbeeld zwaar tegen. En Gunslinger Girl loopt ook niet helemaal lekker.
En door de drukte heb ik lang niet alles meegekregen, wat natuurlijk helemaal vervelend is...
De leukste serie van het seizoen vond ik, als ik heel eerlijk ben, Ocha Ken... Die vijf super-, superschattige minuutjes per week.
En ik ben behoorlijk verrast door Read Or Die TV, Shingetsutan Tsukihime en GunGrave. Behoorlijk meeslepende series met animatie en muziek (qua muziek vooral de eerste en de laatste) van hoog niveau. En de verhaallijnen hebben elk al een (paar) behoorlijk shockerende plottwist(s) opgeleverd
RahXephon
Haibane Renmei
Excel Saga
Cowboy Bebop
Neon Genesis Evangelion
Hellsing
FLCL
His and Her Circumstances
Rurouni Kenshin
Armitage III
Boogiepop Phantom
Serial Experiments Lain
Colorful
Cyber City OEDO 808
Gasaraki
Golden Boy
Films:
Jin-Roh: The Wolf Brigade
Patlabor 1 & 2
Ghost in the Shell
Perfect Blue
Akira
Metropolis
Wings of Honneamise
Cowboy Bebop: Knocking on Heaven's Door
Vampire Hunter D: Bloodlust
Armitage III: Dual Matrix
Grave of the Fireflies
Memories
Spriggan
quote:Jawel, ik heb Mononoke Hime, My Neighbour Totoro, Laputa, Porco Rosso, Pom Poko, Kiki's Delivery Service en Spirited Away gezien. Maar ongeacht dat ze erg entertaining zijn, behoren ze niet tot mijn favorieten. (Ik heb ze wel thuis in de kast hoor).
Op dinsdag 27 januari 2004 13:08 schreef Jordy-B het volgende:
Nog nooit een echte Ghibli-film gezien, PDOA (op G.O.T.Fireflies na, dan)?
Ik vind Aika, Goldenboy, HandMaid May, Adventure Duo enzo wel leuk. Vind dat soort subtiele Japanse erotiek, met van die opwaaiende rokjes, wel spannend.quote:Op donderdag 28 november 2002 18:40 schreef erasertjeh het volgende:
Goldenboy is idd leuk hè?quote:Op maandag 26 januari 2004 22:23 schreef furanku het volgende:
Mooi werkstuk over anime(geschreven door me, had er een 6,9 op (-_-)
Anime rox!
Heb je bij die film niet dat je in slaap valt?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:06 schreef Stinger__ het volgende:
- Jin Roh (The Wolf Brigade)
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:35 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind Aika, Goldenboy, HandMaid May, Adventure Duo enzo wel leuk. Vind dat soort subtiele Japanse erotiek, met van die opwaaiende rokjes, wel spannend.
Weet iemand waar je Love Hina kunt kopen? En heeft iemand Najica al ergens te koop gezien?
True, maar desondanks issie goed :quote:Op maandag 21 juni 2004 22:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je bij die film niet dat je in slaap valt?
Dat middenstuk is zó saai... De film heeft echt een hele verkeerde verdeling van actie en rust, imo...
Ik ook... na de vierde poging, ofzo...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:32 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
True, maar desondanks issie goed :
En, ik kon wakker blijven
![]()
Is dat een rechtenprobleem?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:22 schreef godard_k het volgende:
[..]
![]()
Love Hina mag niet verkocht worden ...
![]()
![]()
Het gaat over een jongen die weggaat bij de universiteit en gaat studeren aan de universiteit van het leven (heb er overigens een hekel aan als mensen zoiets in het dagelijks leven zeggen; vind het altijd een beetje arrogant klinken). Hij komt allerlei vreemde mensen tegen.Zitten ook een paar subtiele erotische scènes in.quote:Golden Boy zet er trouwens nogal mooi uit, maar de titel zuigt echt? , waar gaat het over ? (als ik manga zie, wil ik bloed enzo zien)
uhm.... check http://www.archonia.com .. leveren gewoon in Nederland enzo..quote:Op maandag 21 juni 2004 22:22 schreef godard_k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vroeger wel eens gedaan jaquote:Op donderdag 28 november 2002 18:59 schreef erasertjeh het volgende:
iemand wel eens geprobeerd na te tekenen?
Dit is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:22 schreef godard_k het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja, kweenie, maar ik kreeg dat door me beeld telkens met koeletters in het begin van ELKE serie, voor de begin liedjequote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:29 schreef Manfredje het volgende:
Dit is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
haha, lol, dat je dat op de computer kan , knap hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef robertvt het volgende:
[..]
vroeger wel eens gedaan ja![]()
alleen ben ik later wel mijn eigen karakters gaan verzinnen![]()
hier ken je d'r een paar zien...
http://flasher.250free.com/albinodude.gif
http://flasher.250free.com/angel.gif
http://flasher.250free.com/gus.gif
http://flasher.250free.com/pirate.gif
http://flasher.250free.com/sketch.gif
ben er tegenwoordig alleen een beetje erg op uitgekeken...![]()
haha, skkl, wat een onzin, doe eens niet zo uit de hoogte. Ik heb hier niemand alleen dragonball Z oid zien noemen, en Naruto is btw nooit op de tv geweest, dus als je daaraan zit, down je ook heus wel andere dingen ..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ghost in the Shell The Stand Alone Complex
al zullen veel mensen hier die niet kennen omdat die allemaal aan de dragonballZ-naruto-Pokemon kiddie-crap zitten te zuigen als een uitgedroogde baby aan een tiet.
Onegai Twins is wel een hele erge spinoff en houdt (op zaken als stijl enzo, na) maar weinig verband met Onegai Teacher... Nou ja, de personen uit Onegai Teacher duiken nog wel 'ns op, maar spelen (op de leerlingen van de klas van toen na) een kleine rol.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:29 schreef Manfredje het volgende:
Ook heb ik hier Onegai Twins nog liggen dit is een vervolg op Onegai Teacher dus ik ga er vanuit dat deze ook ok is.
Ik hoop niet dat dat de beste serie is die je kent, want dan heb je erg veel nog niet meegekregen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
al zullen veel mensen hier die niet kennen omdat die allemaal aan de dragonballZ-naruto-Pokemon kiddie-crap zitten te zuigen als een uitgedroogde baby aan een tiet.
Is vaak best wel duur, vooral de Macross spullen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef Koekwaus het volgende:
[..]
uhm.... check http://www.archonia.com .. leveren gewoon in Nederland enzo..
Nou nou nou, vooral de kids onder 10 zullen Dragonball Troep kijken, maar de meeste mensen hier zie ik 'volwassen' anime kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vooral het tweede seizoen. Van het eerste seizoen heeft vooral de Laughing Man afleveringen veel dialogen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat de beste serie is die je kent, want dan heb je erg veel nog niet meegekregen...
Goeie serie, hoor, maar wel absurd veel dialogen... Jammer is dat...
Naruto is geen "volwassen" anime, het is een druilerige serie voor kinderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nou nou nou, vooral de kids onder 10 zullen Dragonball Troep kijken, maar de meeste mensen hier zie ik 'volwassen' anime kijken.
Ghost in the Shell besteed meer aandacht aan het creeren van een goede achtergrond en een langere verhaallijn, het verhaal past precies in de wereld die geschapen wordt voor de ogen van de kijker en is dus stukken realistischer en meeslepender omdat het perfect aansluit op de omgeving waarin het zich afspeelt.quote:Vooral het tweede seizoen. Van het eerste seizoen heeft vooral de Laughing Man afleveringen veel dialogen.
Toch vind ik het een van de beste series, afhankelijk van welke fansubs je het meekrijgt.
Ik ken het niet, maar okee.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Naruto is geen "volwassen" anime, het is een druilerige serie voor kinderen.
Eensch.quote:Ghost in the Shell is een van de beste science-fiction series die er op dit moment loopt.
hm ja, ja ik mis dat complex dat ik volwassen dingen moet doen om ook zo te lijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Naruto is geen "volwassen" anime, het is een druilerige serie voor kinderen.
[..]
Haal je ze nou door elkaar? Want meestal is het de manga die beter zijn uitgewerkt op het psychologische vlak dan de anime, kijk bijvoorbeeld naar Akira of Neon Genesis Evangelion.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:22 schreef rick_ast1337 het volgende:
owja enne... Wat vinden jullie vaak beter: de manga of de anime? Ik vind vaak dat de filo en psycho logische onderwerpen in de anime's beter zijn uitgewerkt...een duidelijkere plek hebben gekregen. Een manga is wat vluchtiger qua beleving, uitzonderingen daar gelaten zoals: Tezuka en Ôtomo
idd vraag ik me ook af. Ik zag hem vanmiddag in Utrecht bij de Boudisque liggen en heb een kort stukje erover gelezen maar werd me niet echt duidelijk waar het nou eigenlijk over ging. Zijn toch 3 korte verhalen ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is memories![]()
voor anime?
Ken je Record Of Lodoss War? Das toch wel 1 van de meest RPG achtige animes die er is. Er zitten ook een stel magiers inquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef godard_k het volgende:
Kheb een vraag![]()
wie weet er goede anime die met magiers is.
Dus zoiets als het boek magier, dat je iemand steeds sterker ziet groeien (trilogie magier).
jaja Hentai. heel veel zelfs. Vaak helaas ook slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:25 schreef frizzel het volgende:
Dr was toch ook anime porno?? o_O
Beetje offtopic, but who caresquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef godard_k het volgende:
Kheb een vraag![]()
wie weet er goede anime die met magiers is.
Dus zoiets als het boek magier, dat je iemand steeds sterker ziet groeien (trilogie magier).
damn de smiley versie van Sumomo uit Chobits...quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:18 schreef godard_k het volgende:
Kheb een vraag![]()
29.99 euri bij Boudisque. Regio 2 welteverstaan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
oeh Memories, hoe duur!?
Die zoek ik al jaren!
Koele animatie!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:02 schreef PDOA het volgende:
[afbeelding]
Created by celebrated anime master Katsuhiro Otomo (Akira, Roujin Z), MEMORIES consists of three dazzling stories, each delivered with its own astonishing style.
"Magnetic Rose," directed by Koji Morimoto (Animatrix) based on a manga short by Otomo, concerns two space travellers following a distress signal drawn into a magnificent world created by one woman's memories.
In director Tensai Okamura's (Wolf's Rain) "Stink Bomb," a young chemist accidentally transforms himself into an unstoppable biological weapon set on a direct course for Tokyo.
Otomo's own "Cannon Fodder" depicts a day in the life of a city whose entire purpose is the firing of cannons at an unknown enemy.
Heb gisteren de eerste 2 verhalen gekeken en wat opvalt is de ontzettend mooie animatie en de goede muziek. Het eerste verhaal was erg weird, maar dankzij de geweldige visuals en klassieke (opera) muziek blijft je aandachtig kijken. Deed me denken aan een kruising tussen Akira en Cowboy Bebop. Het tweede verhaal is trouwens ontzettend lollig! Aanradertje dus!
lol, ik vraag niet om een boek, die kan ik zelf ook vinden. Ik vroeg om een manga/anime serie in het genre fantasy die goed is. En aan wheel of time moet ik idd beginnen, vrienden van me lezen het ook. Maar Scrapped Princess is trouwens een leuke fantasy wereldquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Glitch83 het volgende:
[..]
Beetje offtopic, but who cares
Magier vond ik persoonlijk niet zo heel goed. Op zich wel aardig, maar die tijdsprong van 7 jaar (als ik het me goed herinner) stond mij erg tegen.
Ik raad je dan ook de Wheel Of Time boeken aan (in het Nederlands vertaald als Rad Des Tijds), je ziet de hoofdpersonen steeds sterker worden.
Nog een beetje ontopic, ik ga nu de eerste ep van Scrapped Princess kijken
Ik weet in ieder geval dat er meer dan 25 Series,Films,Spinoffs etc. van zijn gemaakt in de loop van 20 jaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:48 schreef piet_pelle het volgende:
Kan ienmand mij wat duidelijkheid verschaffen over de Gundam series ?
Ik begrijp even niet meer wat nou waarbij hoort. Je hebt wings, zero, een paar films, seeds .
![]()
Alvast bedankt.
Als dat waar is, dan boek ik ook maar een reisje Tokio.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:11 schreef piet_pelle het volgende:
Maareh Piro, nog geneukt ?
De verhalen gaan dus dat als je daar als europeaan rondloopt de chicks zich letterlijk om je pik wurmen.
Klopt daar wat van?
Dan weet ik of het waard is om zo'n fakking duur ticket te kopen.
whieuw Bible Black ownedquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:15 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
jaja Hentai. heel veel zelfs. Vaak helaas ook slechte kwaliteit.
Maar als je iets leuks in dit Subgenre zoekt:
Urotsukidoji
Bible Black
Twin Angels
mmmm... zat even in het verkeerde topic ben ik bangquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:11 schreef piet_pelle het volgende:
Maareh Piro, nog geneukt ?
De verhalen gaan dus dat als je daar als europeaan rondloopt de chicks zich letterlijk om je pik wurmen.
Klopt daar wat van?
Dan weet ik of het waard is om zo'n fakking duur ticket te kopen.
Had je je spellingscontrole wel aan staan toen je die berichtjes aan het typen was? Voor de rest ziet het er wel aardig uit.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Roi het volgende:
Mag een kleine spam tussendoor?http://www.animore.nl
Ik denk dat ik voor m'n info toch maar naar http://www.animenfo.com blijf gaan...quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Roi het volgende:
Mag een kleine spam tussendoor?http://www.animore.nl
mkay, ff zoeke naar torrents daarvan danquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:14 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ken je Record Of Lodoss War? Das toch wel 1 van de meest RPG achtige animes die er is. Er zitten ook een stel magiers in
Valt hartstikke mee. Tenminste, ik ben na de eerste aflevering helemaal fan van die serie, dus elke aflevering is welkom. Love Hina Again is qua stijl juist trouwer aan de manga, minder clean dan de tv-serie en films.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:43 schreef NgInE het volgende:
ja, ik had het over Love Hina Again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waar ik meer op zit te wachten is een 3de serie van Ai Yori Aoshi.
Enishi vond ik erg leuk maar Aoi en Kaoru gaan op wat dates na niet echt verder in de relatie. En dat wil ik wel zien :-)
Misschien omdat ze wat serieuzer en volwassener zijn dan Naru en Keitaru.
Wil iig hun openlijk zien uitkomen voor hun relatie tegenover de rest. Ik wil de reactie van Tina zien
:-DThe Light Is Leaving Us All
2de Trigun Seriequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:48 schreef NgInE het volgende:
en komt er ooit nog een tweede serie van Love Hina? heb wel gehoord dat er een tweede van Trigun komt (kan er echt niet op wachten!), maar zijn er nog meer van dat soort briljante series?
me aanbid your HardDisc longtimequote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
Hmmz ... anders kan ik pagina 3 niet zien
maar goed, favo series:
1. Chobits (+ OVA Chibits ... 1 eps.) .... echt gewéldig cute
2. Love Hina (+ OVA)
3. Gundam Wing
4. Onegai Teacher
5. Onegai Twins (wel beetje té veel van het zelfde.... )
6. Amazing Nurse Nanako (ook een beetje té ... maar wel leuk)
7. Full Metal Alchemist
8. Full Metal Panic
9. TriGun
10. 3x3 eyes
Films:
Akira
Wicked City
GitS
Verder heb ik nog 300Gb aan series die ik nog moet kijken
|
Forum Opties | |
---|---|