quote:
Ah. Dat wordt "a long december" aanvragen. En iets van Robert Long. En "Ademnood".quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:31 schreef iBenny het volgende:
Kinderen met longontsteking...
In before "mijn kind heeft ook wel eens longontsteking gehad en daar werd ook geen geld voor opgehaald"
En Everlong van Foo Fighters, Let Me Clear My Throat van DJ Kool niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah. Dat wordt "a long december" aanvragen. En iets van Robert Long. En "Ademnood".
Hoi Edquote:
Wat heeft ze op dr lip? En hadden ze geen betere foto? (Nee, wacht... op die laatste vraag weet ik het antwoord wel)quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/media/42(...)adio-vermoeiend.html
[..]
HAHAHAHAHA
Wacht even, waar aan? Aan de mejuffrouw wiens foto je hierboven hebt gepost?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En daar mag ik elke dag naar kijken/aanzitten
Nee, was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wacht even, waar aan? Aan de mejuffrouw wiens foto je hierboven hebt gepost?
Nee aan de jopen van m'n vriendin. In onze supergeheime appgroep waren daarvan afbeeldingen terechtgekomen, zodoende dit gespreksonderwerpquote:
WTF! Jullie hebben een groepsapp waar jullie foto's van jopen delen?!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee aan de jopen van m'n vriendin. In onze supergeheime appgroep waren daarvan afbeeldingen terechtgekomen, zodoende dit gespreksonderwerp
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WTF! Jullie hebben een groepsapp waar jullie foto's van jopen delen?!
echt he, waarom corrigeerde mijn autocorrect dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |