niet de mijnequote:
Dat zou wat zijn als man...quote:
Ik krijg al pijn in m'n rug als ik er aan denkquote:
Had je wat anders verwacht van Rolf?quote:
Jezelf quotenquote:
Crosspost gespotquote:
twitter:Frank3FM twitterde op woensdag 01-06-2016 om 09:28:16Precies 1 jaar geleden.. Sprong ik uit een vliegtuig en begon m'n avontuur in de middag op #3fm #frankhartje #jarig https://t.co/iovJ1YoPaG reageer retweet
twitter:sldkevin twitterde op woensdag 01-06-2016 om 10:43:35@Frank3FM wat zou het mooi zijn als je dan precies vandaag je vertrek aankondigt. reageer retweet
Moet altijd wel lachen op die haattweets. Waarom reageren die mensen? Waarom volgen haters de mensen die ze haten?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:Frank3FM twitterde op woensdag 01-06-2016 om 09:28:16Precies 1 jaar geleden.. Sprong ik uit een vliegtuig en begon m'n avontuur in de middag op #3fm #frankhartje #jarig https://t.co/iovJ1YoPaG reageer retweet
twitter:sldkevin twitterde op woensdag 01-06-2016 om 10:43:35@Frank3FM wat zou het mooi zijn als je dan precies vandaag je vertrek aankondigt. reageer retweet
Omdat ze thuis waarschijnlijk niks te zeggen hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen op die haattweets. Waarom reageren die mensen? Waarom volgen haters de mensen die ze haten?
Hmm mss moet ik Chris Martin en Coldplay ook maar volgen en de hele dag haattweets naar ze sturen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ze thuis waarschijnlijk niks te zeggen hebben.
is gewoon haten om het haten. Er zit een knop op die radio hoor. Ik hou niet van Paul, dus van 14-16 zit ik op Radio 2. Mazzel voor mij dat daar mijn grote held Stenders zit.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen op die haattweets. Waarom reageren die mensen? Waarom volgen haters de mensen die ze haten?
Ach, ik kan het mij wel voorstellen. Natuurlijk is het makkelijk zeiken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
is gewoon haten om het haten. Er zit een knop op die radio hoor. Ik hou niet van Paul, dus van 14-16 zit ik op Radio 2. Mazzel voor mij dat daar mijn grote held Stenders zit.
Frank heb ik geen probleem mee, maar ben ook wel beinvloed door z'n periode bij KX toen hij met Hogendoorn een programma deed. Geweldig duo, geweldige radiomak(k)ers.
Maar dat gezeik inderdaad, waarom? Als het je niet aanstaat, dan ga je toch lekker ergens anders naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |