Halve finale eruit tegen Serenaquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:31 schreef iejeecee het volgende:
Kiki gaat gewoon de eerste vrouw in 100 jaar worden die zowel het dubbel als enkelspel wint op een grand slam.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:31 schreef iejeecee het volgende:
Kiki gaat gewoon de eerste vrouw in 100 jaar worden die zowel het dubbel als enkelspel wint op een grand slam.
Wat zou Sluiter eigenlijk per maand krijgen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kiki harkt met haar overwinning in de 1/8ste finale even ¤ 250.000- binnen in het enkelspel.
In het dubbelspel is ze al goed voor minimaal ¤ 61.00 met haar kwartfinale.
¤ 311.000 euro met even een paar potjes meppen
Geen roos in ieder geval.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Wat zou Sluiter eigenlijk per maand krijgen?
Genoteerd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik echt streaken op Wimbledon als dat gebeurt.
Een goede dag voor Serena is ( meer dan ) genoeg, hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dan moet Serena een goede dag hebben en Kiki een slechte
Sterk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Een goede dag voor Serena is ( meer dan ) genoeg, hoor.
Uhuquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dan moet Serena een goede dag hebben en Kiki een slechte
GwaiLow is het niet met je eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Een goede dag voor Serena is ( meer dan ) genoeg, hoor.
Wie?quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:36 schreef Nouri het volgende:
Serena is inderdaad echt niet meer wat het geweest is hoor. Die pakt Kiki ook nog wel in deze vorm.
Ik ben alleen bang voor Magaruzu.
Oh wacht dat boeit hier momenteel niemand, want het topic zit vol met mongolen die ik hier nog nooit eerder heb gezien.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Bertens naar plek 33 op de wereldranglijst
Kiki is natuurlijk niet kansloos. Maar ze is wel afhankelijk van de vorm van Serena.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GwaiLow is het niet met je eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |