Ben ook begonnen, in drie dagen het eerste seizoen gekekenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:20 schreef ItzRuby het volgende:
Orange is the New Black meest teruggekeken serie
https://projectnetflix.nl(...)-teruggekeken-serie/
Tevens het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:20 schreef ItzRuby het volgende:
Orphan Black krijgt vijfde seizoen
https://projectnetflix.nl/orphan-black-krijgt-vijfde-seizoen/
Link dan gewoon meteen even naar het bericht op FOK!; Orphan Black stopt na vijfde seizoenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:20 schreef ItzRuby het volgende:
Orphan Black krijgt vijfde seizoen
https://projectnetflix.nl/orphan-black-krijgt-vijfde-seizoen/
Rustaagghquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Link dan gewoon meteen even naar het bericht op FOK!; Orphan Black stopt na vijfde seizoen
Met het tweede seizoen Jessica Jones, Defenders mini-serie, Luke Cage, Iron Fist en the Punisher spinoff is er ook al best wel wat Marvel aangekondigd al. Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer dat daredevil nog geen seizoen 3 order heeft
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chosen Ones, The – 2015 12 1:46 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Duister
De jonge loverboy Ulises wordt echt verliefd op de 14-jarige Sofia en wil haar koste wat het wil uit de door zijn familie georganiseerde prostitutie halen.
Lang leve koning Julien (seizoen 3) – 2016 6
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In deze afleveringen, die met een Emmy werd bekroond voor beste kinderanimatieserie, beleeft de heupschuddende koning Julien van Madagascar de gekste jungleavonturen!
Orange Is the New Black (seizoen 4) – 2016 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Deze met een Emmy bekroonde serie van de maker van 'Weeds' is het verhaal van een gegoede New Yorkse die in een vrouwenbajes belandt door een misdaad uit haar verleden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ga dat volgende week kijken denk ik, is het al online?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie Marco Polo gezien en was het iets?
Ja, erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie Marco Polo gezien en was het iets?
Het tweede seizoen bedoel je? Hier is dat pas vanaf 1 juli beschikbaarquote:
Weet ik wel van die series, maar ik hoop wel dat serie 3 er uiteindelijk komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Met het tweede seizoen Jessica Jones, Defenders mini-serie, Luke Cage, Iron Fist en the Punisher spinoff is er ook al best wel wat Marvel aangekondigd al. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Nee heb alleen nog het eerste seizoen gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het tweede seizoen bedoel je? Hier is dat pas vanaf 1 juli beschikbaar
Kan een interessante invalshoek zijn. Kan ook enorm tenenkrommend slecht zijn. Met fantasie-Family of zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:40 schreef Aether het volgende:
Aquarius (seizoen 2) – 2016 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister
In het Los Angeles van de jaren 60 raken twee agenten en de familie van een vooraanstaand politicus verstrikt in het web van drugs en seks van Charles Manson.
Eerste drie afleveringen. Ik ga er zeker mee doorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan een interessante invalshoek zijn. Kan ook enorm tenenkrommend slecht zijn. Met fantasie-Family of zo.
Iemand eerste seizoen hiervan gezien?
jawel, best vermakelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
En Marseille? Krijgt volgens mij maar een 7 op imdb..nodigt dus niet erg uit om te gaan kijken.
Wel vermakelijk, sommige zaken zijn wel enorm over de top. Je moet geen HOC verwachten...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
En Marseille? Krijgt volgens mij maar een 7 op imdb..nodigt dus niet erg uit om te gaan kijken.
Ik heb me een beetje ingelezen en sla over. Inderdaad een fantasieverhaal, hou ik niet van bij dit soort real live events. En blijkbaar veel oninteressante nevenplots.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:46 schreef Thomas B. het volgende:
Eerste drie afleveringen. Ik ga er zeker mee door
Gemiddelden zijn niet interessant, de mediaan is een 8 trouwens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |