Apple TV3, 2e hands 40 euroquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen ondertiteling meer sinds vandaag. OITNB S04E02. Eerste aflevering nog wel... Engels is niet zo'n probleem, het Spaans wel
Iemand anders ook problemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
1:Pquote:Op maandag 20 juni 2016 15:25 schreef KingRadler het volgende:
als ik aan OITNB wil beginnen aan welk seizoen kan ik het beste starten.
quote:De Fundamentals of Caring volgt Ben, een gepensioneerde schrijver die na een persoonlijke tragedie verzorger wordt. Na een opleiding van 6 weken ontmoet Ben zijn eerste klant, Trevor, een onbeschaafde 18-jarige met spierdystrofie.
De ene is emotioneel verlamd, de andere fysiek verlamd, en samen ondernemen ze een geïmproviseerde roadtrip naar alle plekken die een obsessie zijn geworden voor Trevor door het kijken naar het lokale nieuws, o.a. 's werelds diepste put, hun heilige graal.
Onderweg maken ze kennis met een pittige wegloper en een zwangere vrouw. Deze helpen Trevor en Ben bij het testen van hun overlevingsvaardigheden buiten hun berekende bestaan, en leren hen ook het belang van hoop en echte vriendschap te begrijpen.
Op Goede Tijden, Slechte Tijden na ken ik ze niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dankje, er zijn series waar je 1ste seizoen kan overslaan.
Ouija stond gisteren nog in mijn lijst. Die twee zijn ook nog maar net geplaatst.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:54 schreef delano.888 het volgende:
Sinds wanneer zijn alle toffe paranormale films dan weg?
Ik weet vrijwel zeker dat ik Ouija, Paranormal Activity, Condemned? En nog wat van die dingen in mijn lijst had. Allemaal pleite? Lekker dan..
Wat nu nog onder horror staat stelt bagger weinig voor![]()
Nee dat is The Ouija Experiment, het zeer slechte aftreksel. Gewoon Ouija stond er laatst nog op, en die is wel goed.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ouija stond gisteren nog in mijn lijst. Die twee zijn ook nog maar net geplaatst.
Wij hadden in aflevering 2 ook ineens geen ondertiteling meer, tegen het einde was dat. In aflevering 3 weer wel, heel vreemd. Via de Netflix app van de PS4 trouwens dus niet Android.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen ondertiteling meer sinds vandaag. OITNB S04E02. Eerste aflevering nog wel... Engels is niet zo'n probleem, het Spaans wel
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salam Neighbor – 2015 12 1:14 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Provocerend, Sociocultureel
Amerikaanse filmmakers Chris Temple en Zach Ingrasci wonen in een Syrisch vluchtelingenkamp om het leven en de verhalen van hun ontheemde buren vast te leggen.
Spooky Buddies – 2011 6 1:28 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur
Het is Halloween en de avontuurlijke Buddies onderzoeken de mysterieuze gebeurtenissen in een landhuis waar naar verluidt een hellehond rondspookt!When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben halverwege seizoen 2 afgehaakt, wat een ellende.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:48 schreef koekii het volgende:
Penny dreadfull is afgelopen? Wat was eigenlijk de reden?het was echt een bazenserie
Dat had ik gisteren via de Xbox bij de laatste twee afleveringen.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam seizoen 1 niet eens door.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben halverwege seizoen 2 afgehaakt, wat een ellende.
quote:Op maandag 20 juni 2016 21:48 schreef koekii het volgende:
Penny dreadfull is afgelopen? Wat was eigenlijk de reden?het was echt een bazenserie
Kijk, en hierom is een gemiddelde waardering bij IMDB zo niets zeggend.quote:
Uitsplitsen van de score op basis van leeftijd geeft soms wel een betere inzagequote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, en hierom is een gemiddelde waardering bij IMDB zo niets zeggend.
het zegt een heleboel, echter moet je voor jezelf de waarde in kunnen schatten..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, en hierom is een gemiddelde waardering bij IMDB zo niets zeggend.
Dit, en hoe de punten verdeeld zij over de range, zie ook mijn eerdere post (238) daaroverquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Uitsplitsen van de score op basis van leeftijd geeft soms wel een betere inzage
Het tweede seizoen, de prequel, bevat echter informatie voor seizoen 3 en 4. Kijk deze echter niet vóór seizoen 1. Dus gewoon alles op uitzendvolgorde kijkenquote:Op maandag 20 juni 2016 10:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand enig idee waarom het laatste seizoen van Spartacus niet te zien is?
Wat ik ook heel vervelend vind; het tweede seizoen was een soort van prequel dus die dacht ik pas na de hele serie te gaan kijken, maar nu kan ik niet kiezen uit de afzonderlijke seizoenen, dit lijkt uit het menu gesloopt?
Terechte vraag en Chromecast is goedkoopste optie maar gaat niet wennen.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer op een simpele manier netflix voor m'n pa te regelen, en dan is elk apparaat dat erbij komt onhandig (ziggo on demand is 1 knop)
Pc met chrome zou wel kunnen hoor, maar het lijkt mij zo omslachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |