gewoon 24 beds mixed dormquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja is goed flips, maar wel aub andere kamer voor jezelf
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja is goed flips, maar wel aub andere kamer voor jezelf
Leuk leuk leuk.quote:
jij lijkt me niet leuk om mee te reizenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bah
6 is de max.
4 vind ik al erg genoeg.
jij mij ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij lijkt me niet leuk om mee te reizen
laten we samen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
We zijn nog niet eens weg en er is al onenigheid
Ga maar met mij mee. Ik ben een leuke reisgenoot die je elke avond Pad Thai laat etenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
We zijn nog niet eens weg en er is al onenigheid
Ik mag niet eens in dezelfde kamerquote:
Ik eet nog steeds best veel pad thai tbh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar met mij mee. Ik ben een leuke reisgenoot die je elke avond Pad Thai laat eten![]()
wat een verrassingquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb al wat foto's van inso toegestuurd gekregen
ik heb zijn HAND gezien
ik kan jullie vertellen dat hij blank is
wat een raar experimentjequote:Op woensdag 1 juni 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ballonnen aan het opblazen. Experimentje.
ik heb een full body pic van inso gezienquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb al wat foto's van inso toegestuurd gekregen
ik heb zijn HAND gezien
ik kan jullie vertellen dat hij blank is
heb je nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een full body pic van inso gezien
nu jij weer
whateverquote:
We willen voor mijn dochters eerste verjaardag een boog van ballonnen maken. Nu kan je die dingen kopen voor meer dan 100 euro maar ben gekke Henkie niet. Dus we proberen het eerst even zelf uit nu.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat een raar experimentje
Waar ga je het aan vastbinden?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We willen voor mijn dochters eerste verjaardag een boog van ballonnen maken. Nu kan je die dingen kopen voor meer dan 100 euro maar ben gekke Henkie niet. Dus we proberen het eerst even zelf uit nu.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ken de feiten hoor meisje![]()
inso deelt ALLES met mij
dat denk ik helemaal niet, ik BEN hetquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
etsu je denkt echt dat je speciaal bent maar dat valt vies tegen
Aan elkaar verbinden. Zijn speciale ballonnen voor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waar ga je het aan vastbinden?
Spannend.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan elkaar verbinden. Zijn speciale ballonnen voor.
Vind het wel leuk om te doen. Maar kom 1 pomp te kort. Dat wil zeggen, ik begin half stoned te worden van het opblazen geloof ik.quote:
Wanneer is ze jarig?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te doen. Maar kom 1 pomp te kort. Dat wil zeggen, ik begin half stoned te worden van het opblazen geloof ik.
Cheap stoned worden tochquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te doen. Maar kom 1 pomp te kort. Dat wil zeggen, ik begin half stoned te worden van het opblazen geloof ik.
Leeukquote:
Yepquote:
Lekker, mag ik ook komen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep
Wat ik nog van de 1e verjaardag van de kids van mijn broer weet is dat het 1 grote zooi werd
Het lijkt me heel awkward als wij daar heen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook komen?![]()
Neem ik Sof mee.
Omdat je met een homo gaat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Het lijkt me heel awkward als wij daar heen gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat je met een homo gaat bedoel je?
De uitnodigingen zijn al verstuurdquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook komen?![]()
Neem ik Sof mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |