Nee,quote:
waar? #durftevragenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee,
heb sol.gepsrek maandag, als ik aangenomen word mag ik geen vakantie meer opnemen dus
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzoquote:
Stevenmac ging ooit ook voor een klantenservice van een provider werken en die was gelijk gestopt met FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzo
Lolwatquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Behalve toen ie een keer Typisch ging bedreigen met een ploertendoder.
Ja weet niet meer hoe dat zat.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja weet niet meer hoe dat zat.
Een keer een meet ofzo toen zei typisch dat ie misschien kwam.
Zei ie opeens uit het niets.
"Dan neem ik de ploertendoder mee"
Oh leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzo
Hij is echte echte van amsterdamquote:
Heb hem nog nietquote:
Ik doe van alles.quote:
Dat je ermee bezig bent. Ik kan soms ook best aardig zijn hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem nog nietKrijg nog rollenspel shit enzo
Weet ik weet ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat je ermee bezig bent. Ik kan soms ook best aardig zijn hoor.
heheh steven was altijd chill tegen mijquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is echte echte van amsterdam
hij werd keer vies boos om grappie over die ene gozert die door een andere ajacied was geschoten
tjacka weet wie ik bedoel
Dat vind jij tenenkrommend inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
6 Boeken Saskia Noort (E-Books)NLT-Release
Ik kom dit tegen tussen de epub torrents op kat.
Dit gaan we niet doen he jongens.
wat voor vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Vanmorgen sol.gesprek voor vrijwilligerswerk gehad. Ga dat sowieso doen als ik niet word aagenomen maandag
Jij op mijn reactie danquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
graag antwoord op de naam die ik kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |