quote:
Gelijk de rosse buurt in Leiden opgezocht dus aan de OP te zienquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wow die op
Paxcon heb ik na z'n escapade met rez niet meer gezien
Trustenquote:
rez is wel type loverboyquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk de rosse buurt in Leiden opgezocht dus aan de OP te zien
Strafpunt voor opzichtig kreunende Haasequote:Op woensdag 1 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Playlist af.
Nu tijd voor boeken downloaden.
superman boeken??quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Playlist af.
Nu tijd voor boeken downloaden.
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strafpunt voor opzichtig kreunende HaaseHaasegod
Hij moet niet zeiken. Grote schande voor Nederlandse sportquote:
Dat ga je toch niet voor je plezier lezen joh op vakantiequote:
hoor de Chileen dan. Wat een debielquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet niet zeiken. Grote schande voor Nederlandse sport
Ja slaat nergens op, maar om dan dat te doenquote:
kom nou dit is echt onterechtquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, maar om dan dat te doenGeef je dan toch aan bij umpire
Ja, daarom zeg ik toch gewoon: Geef het aan bij umpire.quote:
die Chileen mag het toch ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh nee.
In tennis gedraag je je gewoon
DOE DIE MUZIEK UITTquote:
Het treurigste van die man is ook nog dat ie het spel oprecht niet kan.quote:
Moet echt lekker gaan stoppen jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het treurigste van die man is ook nog dat ie het spel oprecht niet kan.
oh jawel hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet voor je plezier lezen joh op vakantie
Nee,quote:
waar? #durftevragenquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee,
heb sol.gepsrek maandag, als ik aangenomen word mag ik geen vakantie meer opnemen dus
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzoquote:
Stevenmac ging ooit ook voor een klantenservice van een provider werken en die was gelijk gestopt met FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzo
Lolwatquote:Op woensdag 1 juni 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Behalve toen ie een keer Typisch ging bedreigen met een ploertendoder.
Ja weet niet meer hoe dat zat.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja weet niet meer hoe dat zat.
Een keer een meet ofzo toen zei typisch dat ie misschien kwam.
Zei ie opeens uit het niets.
"Dan neem ik de ploertendoder mee"
Oh leuk!quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo. Maar is twee-weekse fulltime training en daarna eerste 3 maanden mag je ook niks opnemen. Ja misschien vrije dag ofzo
Hij is echte echte van amsterdamquote:
Heb hem nog nietquote:
Ik doe van alles.quote:
Dat je ermee bezig bent. Ik kan soms ook best aardig zijn hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem nog nietKrijg nog rollenspel shit enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |