dankje!!quote:Op donderdag 19 april 2018 20:22 schreef Leandra het volgende:
Wat een prachtige dochter(s) heb je toch Vicky
de dame wordt 9 in juni!quote:Op donderdag 19 april 2018 20:25 schreef lily het volgende:
OMG Tess![]()
![]()
(jij zat in het 2de streepjestopic toen ik er stiekem zat).
in mijn hoofd ook hoorquote:Op donderdag 19 april 2018 20:29 schreef laziness het volgende:
Noud![]()
In mijn hoofd is hij nog steeds een baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zet ze met z'n drieën op de foto in dezelfde outfit... en dan naar je (schoon)ouders: we hebben nog wat te vertellen...quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:13 schreef Kyara het volgende:
Bij die onderste foto dacht ik even dat het er een van mij was Franny. Maar dat komt ook omdat we dezelfde jurk en jas hebben
En je baby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MevrouwCactus op 20-04-2018 15:10:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door mignonne op 20-04-2018 15:16:23 ]:)
Echt?!quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:12 schreef lily het volgende:
Ik heb jullie zoon nog nooit eerder gezien, mignonne.
Wat een schatje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |