Waaraan ben je geopereerd?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.
wheheh mooi zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.
met wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Er zijn serieus plannen voor een Haagse meet.
Nee man ik was serieus. De Chinese muur ken je vast wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje worstenfeest. En dan in de Vink zeker. Ik heb je door
Aha daar speel ik vaak pianoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man ik was serieus. De Chinese muur ken je vast wel.
Ly2quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
leuke woordgrap 10/10 niet gelachen
rtquote:
allereerst ik weet niet van je situatie af. Ik krijg niet alle berichten op FOK! Over je binnen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ GRAPPIG ZEG HAHAHHAHAHAHHAHA
klojo
oke nou bij dezequote:Op woensdag 1 juni 2016 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
allereerst ik weet niet van je situatie af. Ik krijg niet alle berichten op FOK! Over je binnen.
SPAMm SPAMquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow dit deel duurt lang voordat die is volgespamt
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappenquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef Kurovski het volgende:
Ja dat is tweede klas middelbare school. Of krijg je dat tegenwoordig pas bij hbo?
Fylax snap je dit?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |