gvdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
heul
apenheul
Sylvan Simmons
gast, doe normaal
eens met klachtquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor een irritant wijfSlechte opvoeding gehad? Wie in Nederland woont past zich aan aan de Nederlandse tradities en gewoontes. Sinterklaas hoort daar onder andere bij. Als ik naar Turkije ga dan ga ik ook niet klagen als ik om de zoveel tijd iemand hoor jammeren door de moskee, dat is daar nou eenmaal de traditie/ gewoonte..
Sylvana schreeuwt maar en huilt maar als een klein kind dat zijn/ haar lolly niet krijgt. "t is heel simpel, aanpassen of wegwezen
Ze is Nederlandse aan wat moet ze zich aanpassen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:00 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is dit voor een irritant wijfSlechte opvoeding gehad? Wie in Nederland woont past zich aan aan de Nederlandse tradities en gewoontes. Sinterklaas hoort daar onder andere bij. Als ik naar Turkije ga dan ga ik ook niet klagen als ik om de zoveel tijd iemand hoor jammeren door de moskee, dat is daar nou eenmaal de traditie/ gewoonte..
Sylvana schreeuwt maar en huilt maar als een klein kind dat zijn/ haar lolly niet krijgt. "t is heel simpel, aanpassen of wegwezen
Deze quote van Nederland mijn Vaderland zag ik toevallig in NWS voorbijkomen.quote:Ik ben geen racist en sla zeker geen vrouwen, maar wat zou ik graag bij die trut het zwart van der smoel willen slaan,wat een arrogant tyfus wijf is dat zeg,waar is ze eigenlijk bekend mee geworden
Nederlandse tradities, cultuur etc...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is Nederlandse aan wat moet ze zich aanpassen?
JE KAN NIET NEDERLANDS ZIJN ALS JE NIET WIT EN KATHOLIEK BENTquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is Nederlandse aan wat moet ze zich aanpassen?
Ja hahaha daar past het woord negerhoer bij. haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat racisme valt wel mee toch. Mensen verdedigen slechts de Hollandse traditie. Veel vinden het al belachelijk dat we sowieso de discussie voeren of een kinderfeest zoals Sinterklaas racistisch is.
Gast, cultuur is onderhevig aan tijd. Deal with it.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nederlandse tradities, cultuur etc...
pls ik ruil nog altijd kraaltjes met de Romeinenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, cultuur is onderhevig aan tijd. Deal with it.
Gaat Silvana dan over de klok?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, cultuur is onderhevig aan tijd. Deal with it.
boe fucking hoequote:
quote:
Hallo voederbietel. Huilen met de pet op knul?quote:
Zou jou met liefde een veengat in gooien hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
boe fucking hoegeef dan 't goede voorbeeld? Ik zie van jou nog geen goede argumenten, ik zie niet iets waarom het maar goed is dat we eeuwenoude tradities maar even weggooien. Ik lees ook niet waarom het niet altijd "ikke ikke ikke" moet zijn
Heb geen pet en m'n tranen zijn op.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo voederbietel. Huilen met de pet op knul?
Je kan er ook zelf in springenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou jou met liefde een veengat in gooien hoor.
Haha ja echt heh pffff xDquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je kan er ook zelf in springenGa je eerst kijken op stormfront en dan spring je daarna in een veengat, waar je hopelijk ook blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |