Nee, laatste tijd alweer genoeg van op. Wil nu echt veel groente.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:56 schreef praisethebooty het volgende:
Gewoon lekker pasta, pizza of stamppot eten.
Hihi welke homo nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel: als mensen onzeker worden door mij, dan is dat toch echt hun probleemZe hoeven zich totaal niets van mijn mening aan te trekken. Zou ik vooral ook niet doen, want ik heb overal een mening over.
Ik heb een hekel aan dat soort mensen..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je, als je zo iemand ziet lopen, niet uitgebreid je mening gaat staan ventileren.
Somige mensen rocken gewoon die shit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:32 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het wel cute een leuke jongen op zaterdagmiddag met warrige haren, grijze sweatpants+VPL en wit t-shirt even bij de supermarkt wat brood komt kopen.![]()
Kip is niet voor niets het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo standaard. Waarom is er niet goedkope vis?
Aan de andere kant, gerookte provenciaalse kip of zo anders?
Ik eet nooit vis, maar ik vond de voedingswaarde best wel prima. Alleen ging mijn maag op hol van vis, wat dus een beetje naar was.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:44 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Kibbelingen zijn niet duur. En best handig om in de diepvries te hebben, voor als je een keer weinig tijd hebt.
Moet je een keer eggs in purrrrgatory maken.quote:
Koop een keer tofu of tempeh. Heel anders en ook heel veelzijdig.quote:
Tempeh manis neem ik altijd bij de indo. Of zijn dat niet die schijfjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Koop een keer tofu of tempeh. Heel anders en ook heel veelzijdig.
Hangt af van hoe je het klaarmaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, laatste tijd alweer genoeg van op. Wil nu echt veel groente.
Grijze sweatpants, lag hangend, V-lijn, VPLquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Somige mensen rocken gewoon die shit.
Of zoete aardappel of jackfruit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Koop een keer tofu of tempeh. Heel anders en ook heel veelzijdig.
Het is in principe gewoon een blok vleesvervanger, je kan het in iedere vorm snijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tempeh manis neem ik altijd bij de indo. Of zijn dat niet die schijfjes?
Soms wel heeeeel sexy. Soms ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grijze sweatpants, lag hangend, V-lijn, VPL
#guysinsweatpants
Ahww met jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond movienight(met mezelf
)
Ben erg benieuwd!
Dirtymindquote:
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahww met jezelf
Ik heb laatst cloverfield lane gezien, dat was een goeie film!
Alleen mits erg mooi lijf idd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Soms wel heeeeel sexy. Soms ook niet.
Ja, was vet om het verhaal vanuit een andere optiek te volgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaSoort van vervolg op Cloverfield. Of verwant iig. Vond m ook wel leuk.
Ja, dat is wel waar.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef wonderer het volgende:
Vanavond Alice Through the Looking Glass denk ik. Maar dan moet ik wel buiten de deur eten.
Begint om half zeven dus dan heb ik niet genoeg tijd om eerst naar huis te gaan.quote:
Wow. Zo snel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begint om half zeven dus dan heb ik niet genoeg tijd om eerst naar huis te gaan.
Maar ik zie net dat de enige handige tijd voor X-men vandaag is dus de plannen zijn alweer gewijzigd
Dat is nogal chill.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Zit vandaag alleen met de stagiair, dus we hebben maar ff een portable box aangesloten op de pc *zingt door kantoor heen*
Stagiair of Stagiare?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Zit vandaag alleen met de stagiair, dus we hebben maar ff een portable box aangesloten op de pc *zingt door kantoor heen*
Lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OMG en dan heeft de hamburger ook nog Sojasaus en Witte kool. wtf.
Als mensen door de gang moeten (alles is van glas hier) dan kijken ze wel ff op van de Finance Partyquote:
Meer de vraag of het materieel is om homo "te maken" (ja, zolang lurk ik wel meequote:
Beetje jong voor mij (al heb ik wel eens jonger gehadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:11 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Meer de vraag of het materieel is om homo "te maken" (ja, zolang lurk ik wel mee)
Lekker man.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hanburgers in Australie hebben dan vaak weer rodie biet er op, typisch Ozzy.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dubbelglas mag ik hopen voor hen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als mensen door de gang moeten (alles is van glas hier) dan kijken ze wel ff op van de Finance Party
Ja hoor. Maar hey, onze afdelingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dubbelglas mag ik hopen voor hen?
Meh. Smaakt naar aarde/zand.quote:
Hihi bij mij staat ook deze playlist aan omdat mijn baas binnen bij zoontjelief zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar hey, onze afdeling
Ze zijn voorbijgangers (en t is niet een vleugel waar klanten komen).
ZO hard staat ie niet, maar ze zijn hier uberhaubt geen muziek gewend bij ons.
Kan ook niet altijd werken met muziek (conference calls, hard denk werk).
Maar we moeten een dom klusje doen samen, dus daar kan best muziek bij nu
En de bazen zijn van huis, dus we dansen op tafel.
Dan heb je ze nog nooit vers gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Smaakt naar aarde/zand.
Net onoverkomelijk vies, maar ook niet smullen.
Bij de vacuum verpakte bietjes heb ik dat probleem (aarde) nog nooit gehad...quote:
Het is ook niet echt "de aarde", maar rode bieten hebben "een aardesmaak". JUIST de verse niet ingemaakte varianten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:02 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Bij de vacuum verpakte bietjes heb ik dat probleem (aarde) nog nooit gehad...
quote:De rode biet kan op hevige supporters rekenen, maar ook op felle tegenstanders. Die laatste verwijten hem zijn grondsmaak.
quote:Dat rode bieten gezond zijn weten we ondertussen wel: Rode ... Maar niet iedereen is zo zot van de "aardesmaak" van de bietjes,
I'm not the only onequote:De voedingswaarde van rode bietjes is hoog en krachtig. De aarde smaak is overheersend.
Ik geloof er geen hout van.quote:
Mee willen eten en dan miepen over wat er gegeten wordt? Dat is een enigskindje zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:46 schreef _JdM_ het volgende:
Huisgenoot, die bietje verschrikkelijk vind, wil mee eten. Daar gaan mijn bietjes dus
Moet wel zeggen dat ik ook een miepert ben...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:52 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mee willen eten en dan miepen over wat er gegeten wordt? Dat is een enigskindje zeker?
Ja, dan geloof je al die mensen maar niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hout van.Bieten zijn superlekker vers.
Viel nog bijna in t water. Bol.com met z'n "voor 23.00 besteld, morgen in huis". Mja. soort van ja.quote:
Moeilijke eters zijn soms wel vermoeiend ja, vooral als je uit eten gaat of zo. Gelukkig vreet ik alles, dus kan ik makkelijk in lijn vallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:53 schreef praisethebooty het volgende:
Weinig dingen zijn zo triest als iemand van boven de 18 die het "eeewww dat lust ik niet hoor"-gedrag heeft van een kleuter.
Kaas, champignons en tomaat. Pizza fungi!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:59 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik ook een miepert ben...Kaas (het product, niet de user), champignons, en hele stukken tomaat... walgelijk.
Alles in Tempura-beslag en gefrituurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:23 schreef Rezania het volgende:
Zo, 450 g groente en 450 g aardappel op. Vet gezond.
Nee, in de wok met wat olijfolie en Italiaanse kruiden.quote:
Omgquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:45 schreef Rozevla het volgende:
Kip
Champignons
Woksaus ketjam sesam
Sambal chili peper saus erbij
Rijst
Kroepoek
Grapefruitsap is een van de weinig dingen waar ik echt niet tegen kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeilijke eters zijn soms wel vermoeiend ja, vooral als je uit eten gaat of zo. Gelukkig vreet ik alles, dus kan ik makkelijk in lijn vallen.
Had een keer een eter die absoluut geen vis wilde. Pasta met tonijn gegeven. "Goh wat is dat voor vlees?" Ooh, dat is speciale scharrelkip.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:59 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik ook een miepert ben...Kaas (het product, niet de user), champignons, en hele stukken tomaat... walgelijk.
Dit hoor je warm te eten, hoop ik. Bahquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:43 schreef Rezania het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rtige+lekkernij.aspx
Hè, gadverdamme.INB4: Pax.
Wowquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:43 schreef Rezania het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rtige+lekkernij.aspx
Hè, gadverdamme.INB4: Pax.
Goeie!quote:
hoeveel mag je er?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef wonderer het volgende:
Patatje curry voor de film, zak chinese groenten na de film. Ik heb nog 80 calorieen over voor vandaag...
2100quote:
Neem een banaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef wonderer het volgende:
Patatje curry voor de film, zak chinese groenten na de film. Ik heb nog 80 calorieen over voor vandaag...
Die zijn opquote:
Ik maar 1500quote:
Mijn bmr is al 1750.quote:
Ik moest googlenquote:
Neuh. 1.83m. Gemiddeld.quote:
Omg ben jij ook 177?quote:
Je bent pas een dwerg als je naar de 1.50 gaatquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
177 is niet eens ver onder het gemiddelde. 182 is gemiddeld.
Yayquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent pas een dwerg als je naar de 1.50 gaat
Stereotypisch voor welk stereotype?quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yay![]()
Vreugde.
Is het stereotypisch dat ik aan het aftellen ben om mijn vriendje weer te zien?![]()
Ik zou het niet doen en ik ben even lang.quote:
Met 1.83 en 65 is je BMI nog prima hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen en ik ben even lang.
quote:Je BMI is 19.4
Je gewicht past goed bij je lengte
Dan waai ik weg voor mijn gevoel. Gelukkig zegt BMI ook lang niet alles.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 1.83 en 65 is je BMI nog prima hoor.
[..]
Pas bij 61 zak ik in de "te licht" categorie.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan waai ik weg voor mijn gevoel. Gelukkig zegt BMI ook lang niet alles.
Ja en? Als jij je goed voelt bij 65 kg moet je het vooral doen, maar ik ga er niet voor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas bij 61 zak ik in de "te licht" categorie.
Ik wel. Dus dequote:Op woensdag 1 juni 2016 11:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja en? Als jij je goed voelt bij 65 kg moet je het vooral doen, maar ik ga er niet voor.
Omdat het voor mijn gevoel veel te licht is.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het voor mijn gevoel veel te licht is.
quote:
Dat gevoel mag ik gewoon uiten. Dat heb ik gedaan. En nu ga ik eten.quote:
Gay stereotypisch? Van: OMG IK HEB ZO VEEL ZIN OM MIJN BF WEER TE ZIEN. of is dat geen ding?quote:
Op het randjequote:Op woensdag 1 juni 2016 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 1.83 en 65 is je BMI nog prima hoor.
[..]
Even los van Rez' opmerking: BMI is geen harde regel, hoe graag we dat ook denken. Als jij niks aan spier hebt, dan kun je een ongezonde vet-verhouding hebben in je lichaam zonder dat je ondergewicht of een te laag BMI hebt.quote:
Je moet niet onder je bmr gaan eten, dan denkt je lichaam dat je in een hongersnood zit en als je dan een keer meer calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt, wordt dat meteen als vet opgeslagen (voor het geval er straks weer schaarste is). Daar komt dat jojo'en vandaan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:49 schreef Ang3l het volgende:
http://fitnessjunk.nl/droogtrainen-cutten/calorieen-behoefte/
De mijne blijkbaar 1646.
Maar dan klopt de 1500 ook wel als ik van 69 naar 65 wil
Nu trouwens op 66.5.
Ja. Ik wil even zwaar blijven, maar een lager vetpercentage.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Even los van Rez' opmerking: BMI is geen harde regel, hoe graag we dat ook denken. Als jij niks aan spier hebt, dan kun je een ongezonde vet-verhouding hebben in je lichaam zonder dat je ondergewicht of een te laag BMI hebt.
Ik zeg niet dat jij dit hebt of dat jij hierbij in de buurt komt, want daar kan ik, noch Rez over oordelen, maar gewoon even een gedachte
Volgens mij zijn tienermeisjes ook zo, dus niet typisch gayquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gay stereotypisch? Van: OMG IK HEB ZO VEEL ZIN OM MIJN BF WEER TE ZIEN. of is dat geen ding?
Toch geeft de app me dit zelf aan. En val ik af.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet niet onder je bmr gaan eten, dan denkt je lichaam dat je in een hongersnood zit en als je dan een keer meer calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt, wordt dat meteen als vet opgeslagen (voor het geval er straks weer schaarste is). Daar komt dat jojo'en vandaan.
Als je echt helemaal niks aan sport doet en verder ook nooit de fiets pakt en de hele dag zit, is 1700 ok. Als je sport of anderszins beweegt, kun je wel (wat) meer eten. Alleen gaat het dan niet zo snel.
Ja, natuurlijk val je af, je eet onder je minimum. Je kunt echter niet je hele leven onder je minimum blijven eten, en zodra je dan weer normaler gaat eten, kom je waarschijnlijk weer aan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch geeft de app me dit zelf aan. En val ik af.
Ik heb een zittende baan verder, dus daar verbrand je super weinig mee. Daar houdt die app wel rekening mee, want dat moest je invoeren.
Dat is niet helemaal waar. Er bestaat iets als een "spaarstand", maar dat is een stand die je lichaam in gaat om op dat moment zo efficient mogelijk te "voortbestaan". Dit betekend in extreme gevallen vaak een wat procenten efficiënter omgaan met de voedingsstoffen die je binnen krijgt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet niet onder je bmr gaan eten, dan denkt je lichaam dat je in een hongersnood zit en als je dan een keer meer calorieen binnenkrijgt dan je verbrandt, wordt dat meteen als vet opgeslagen (voor het geval er straks weer schaarste is). Daar komt dat jojo'en vandaan.
Als je echt helemaal niks aan sport doet en verder ook nooit de fiets pakt en de hele dag zit, is 1700 ok. Als je sport of anderszins beweegt, kun je wel (wat) meer eten. Alleen gaat het dan niet zo snel.
Dat kan bijvoorbeeld. Ik heb vrienden die zo gespierd zijn dat ze "overgewicht" hebben. Los van het feit of zo veel spiermassa gezond is, is hun lichaam toch wel heel anders dan dat van een persoon met een vetpercentage van 30%quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik wil even zwaar blijven, maar een lager vetpercentage.
Maar dat is juist mijn punt. homo's zijn stereotypische tienermeisjes. En dat is iets wat stereotypisch tienermeisjes doen, dus betekend dat dat ik een stereotypische homo ben?quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tienermeisjes ook zo, dus niet typisch gay
Volgens dat ding is de 1200-1500 ongeveer het minimum wat je moet hebben als man.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk val je af, je eet onder je minimum. Je kunt echter niet je hele leven onder je minimum blijven eten, en zodra je dan weer normaler gaat eten, kom je waarschijnlijk weer aan.
Maar als je er niks naast doet (je sport toch een paar keer per week?) zal het wel niet zo'n ontzettende vaart lopen.
Heeeel kort door de bochtquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar dat is juist mijn punt. homo's zijn stereotypische tienermeisjes.
Nee, dan ben je een stereotype hormonale tienerquote:En dat is iets wat stereotypisch tienermeisjes doen, dus betekend dat dat ik een stereotypische homo ben?
MyFitnessPal Right? Als je een tracker zoals een Fitbit hebt kun je je activiteiten daar invoeren. Hou er rekening mee dat MyFitnessPal wel ervan uit gaat dat je sport activiteiten invult.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch geeft de app me dit zelf aan. En val ik af.
Ik heb een zittende baan verder, dus daar verbrand je super weinig mee.
Daar houdt die app wel rekening mee, want dat moest je invoeren.
Ja hij trackt de stappen in m'n iPhone (dus ook de cardio) en verder voer ik de krachttraining handmatig in onder "activiteiten". Dus dat doe ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
MyFitnessPal Right? Als je een tracker zoals een Fitbit hebt kun je je activiteiten daar invoeren. Hou er rekening mee dat MyFitnessPal wel ervan uit gaat dat je sport activiteiten invult.
Beste meetgraad is nog altijd jouw gevoel. Al zegt heel de wereld dat het slecht is, als jij je er goed bij voelt is het prima.
Ik voer alleen cardio in, bij strength moet je alles los invoeren en dan trekt ie nog geen calorieen afquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij trackt de stappen in m'n iPhone (dus ook de cardio) en verder voer ik de krachttraining handmatig in onder "activiteiten". Dus dat doe ik.
Ik ben 22...quote:
Ja daar kwam ik ook achter, als je hem als kracht invoert. Alles in zitten voeren, doet ie er niks meequote:Op woensdag 1 juni 2016 12:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik voer alleen cardio in, bij strength moet je alles los invoeren en dan trekt ie nog geen calorieen afIk hou gewoon bij wat ik eet verder.
Homo's van jouw leeftijd zijn dan misschien tienermeisjes. Da's al wat genuanceerder dan "Homo's".quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben 22...
Edit: nvm las het verkeerd.
Krachttraining is vanwege de bovenstaande reden toch niet zeer belangrijk om in je verbranding mee te tellen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij trackt de stappen in m'n iPhone (dus ook de cardio) en verder voer ik de krachttraining handmatig in onder "activiteiten". Dus dat doe ik.
Omg chips... nom.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik eet gezond, ik eet genoeg. Ik eet nu minder dan voorheen (want ik propte mezelf vol) en gezonder dan voorheen (geen xzakken chips meer iedere dag). En verder is mijn BMI ook nog prima. Dus alles in orde.
Damn. Ik voel me nu toch wel minder..quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's van jouw leeftijd zijn dan misschien tienermeisjes. Da's al wat genuanceerder dan "Homo's".
Ja, daarom zit ik ook niet op mijn minimum. 30% van mijn kcal bestaat uit eiwitten (160 gram ongeveer). Ik raak ook maar heel langzaam vet kwijt. Maar de afgelopen maanden heb ik best wat spiermassa opgebouwd en dan lijkt het alweer een stuk mooierquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even een algemene opmerking: Proberen spiermassa te kweken én afvallen tegelijk is vrij lastig. Je hebt herstelstoffen (eiwitten) nodig om spiermassa te kweken, heb jij onvoldoende voeding omdat je wil afvallen geef jij je spieren niet de benodigdheden om te groeien.
Daarom hebben bodybuilders vaak een bulk en een cut periode en een transitie periode waarbij ze geleidelijk overgaan.
Tijdens de Cut periode doen ze cardio & krachttraining om spieren te behouden en verliezen ze vet en spieren.
Bij de bulk periode doen ze enkel krachttraining en krijgen ze spieren met vaak wat extra vet.
Het is erg lastig om droog spieren te trainen. Het kan zeer zeker, maar duurt lang.
Fijn! #GAINZquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom zit ik ook niet op mijn minimum. 30% van mijn kcal bestaat uit eiwitten (160 gram ongeveer). Ik raak ook maar heel langzaam vet kwijt. Maar de afgelopen maanden heb ik best wat spiermassa opgebouwd en dan lijkt het alweer een stuk mooier
Yepquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:43 schreef praisethebooty het volgende:
Ik probeer gewoon het hele jaar door normaal gezond te eten en zorg dat er geen ongezonde snackdingen in huis zijn. En zo min mogelijk processed food, geen gefrituurde dingen, een keer per week vis en een keer per week vegetarisch. Sporten erbij en dan zit het wel goed, denk ik.
Nee is ook niet bijster veel calorieen, maar toch wel bijna een extra snickers hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Krachttraining is vanwege de bovenstaande reden toch niet zeer belangrijk om in je verbranding mee te tellen.
Alles wat zout is, nom.quote:
Meer! Want je bent nog jongquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik voel me nu toch wel minder..
quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:43 schreef praisethebooty het volgende:
Ik probeer gewoon het hele jaar door normaal gezond te eten en zorg dat er geen ongezonde snackdingen in huis zijn. En zo min mogelijk processed food, geen gefrituurde dingen, een keer per week vis en een keer per week vegetarisch. Sporten erbij en dan zit het wel goed, denk ik.
En ik merk dat zo'n app me daar bij helpt, omdat t dingen voor me bijhoudt. Eey, ik ben een Controller van beroep. Lijstjes en grafiekjes, ik kom klaar!quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepIk heb ook vrij weinig moeten aanpassen in mijn eetpatroon gelukkig. Maar het is wel zaak om het bij te blijven houden voorlopig.
Jaaaaa.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles wat zout is, nom.
Ik ben geen snoeperd of zoetekauw, maar chips, pinda's kaas, pizza.... alles zoutig en hartig. HOPSAAAA!
Het is 't me ook niet waard dat allemaal totaal op te geven. Dat dan ook weer nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Dat mis ik echt wel. Vooral kaas.
Oude kaas.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Dat mis ik echt wel. Vooral kaas.
Soon? Ik heb je sowieso al weet ik hoelang niet meer gezien.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Wondy, wanneer houden we een food orgy?
Een skip-scan-day!
Ik heb liever jong, da's meer vet dan iets anders.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:20 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Oude kaas.
Maar dat is toch gezond? Ik dacht dat zuivel calcium bevat wat vet opname reduceert.
Denk de laatste keer bij de Pride ergens?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Soon? Ik heb je sowieso al weet ik hoelang niet meer gezien.
Koninginnedag in EHV was volgens mij de laatste keer. Heb je me uberhaupt weleens met baard gezien?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk de laatste keer bij de Pride ergens?
Of je boekpresentatie? Welke kwam eerst?
Melk => minder vet wordt opgenomen => je schijt meer vet uit => vette schijtquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
alles is kut. Kut is bah. Alles is bah.
Ja joh, echt wel later dan koninginnedag nog hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koninginnedag in EHV was volgens mij de laatste keer. Heb je me uberhaupt weleens met baard gezien?
Oh wacht, ik ben een keer op Friso geweest, vier jaar terug. Dat zal het wel geweest zijn.
Liedje uit Spring Awakeningquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
alles is kut. Kut is bah. Alles is bah.
Oh ja! Ok, dat is niet zo heel lang geleden dan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja joh, echt wel later dan koninginnedag nog hoor
Heel kort toen bij de pride nog. Daarna ging je naar the Normal heart geloof ik.
Waar is t?quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja! Ok, dat is niet zo heel lang geleden dan.
9 juli is mijn boekpresentatie, dan ga ik qua eten sowieso helemaal uit mijn dak ...
quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is t?
O shit, lama. Peettante jarig.
Dan vertrek ik naar Barcelonaquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]Amsterdam (natuurlijk).
Tweede kans op 7 augustus in Antwerpen maar da's de dag na de Canal Parade dus ik vermoed dat je dan niet zo fit bent...
quote:
Nee, boter. Had ook mosterd nodig bedacht ik me net.quote:
en toen? Met een kleerhanger via de brievenbus inbreken? Huisgenoot?quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:18 schreef Rezania het volgende:
Eeeennnn, toen stond ik buiten zonder sleutel.
Wachten tot een vriend met sleutel thuis is. Ik heb geen huisgenoten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:37 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
en toen? Met een kleerhanger via de brievenbus inbreken? Huisgenoot?
En toen begon het heel hard te regenen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wachten tot een vriend met sleutel thuis is. Ik heb geen huisgenoten.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:52 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
En toen begon het heel hard te regenen.
Waar was je??quote:
Voornamelijk in Noord- en Zuid-Holland.quote:
Ja ik was je kwijt!quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha.
Als je me online zoekt is het lang zoeken momenteel.
Oh ja! Wanneer is dat ook alweer?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voornamelijk in Noord- en Zuid-Holland.Deze week ff kijken bij het optreden van de vriend, ik zou je er nog aan herinneren liet je me beloven.
Ik denk dat ze je weekban bedoelen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voornamelijk in Noord- en Zuid-Holland.Deze week ff kijken bij het optreden van de vriend, ik zou je er nog aan herinneren liet je me beloven.
Laten we het houden op lichamelijke ongemakken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechtere periode even?Ja wel goed eigenlijk.
Bummer man.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Laten we het houden op lichamelijke ongemakken.![]()
Bijna vakantie zeker?
Tja, life sucks.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bummer man.Mwoa wat je bijna noemt. Over een week of zes, zeven. Maar goed, is zo voorbij natuurlijk.
Heb nu wel mooi weer eigenlijk, ga ff hardlopen. Afgelopen week 10 km langs zee door de branding gerend (toen ook lekker zonnig weer), dat was echt te relaxed.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, life sucks.![]()
6 weken is zo voorbij, tssk. Alhoewel de zomer op het moment ver weg lijkt hier, komt met bakken uit de lucht.
Geniet ervan! Dat zijn de mooie dingen van het leven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb nu wel mooi weer eigenlijk, ga ff hardlopen. Afgelopen week 10 km langs zee door de branding gerend (toen ook lekker zonnig weer), dat was echt te relaxed.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Dat zijn de mooie dingen van het leven.
Maar.. Eh.. Hoe dan!?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam er nu trouwens gelukkig net voor ik naar buiten ging achter dat ik nog een elastiek om m'n hoofd had. Die zat er al enkele uren en was ik inmiddels vergeten. Verder geen goede reden voor of zo.
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ey! Hoe is het met jou?
[..]
Geen paniek Kosmootje, ik leef nog.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Duh.
Een elastiek om je hoofd? S&M light?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam er nu trouwens gelukkig net voor ik naar buiten ging achter dat ik nog een elastiek om m'n hoofd had. Die zat er al enkele uren en was ik inmiddels vergeten. Verder geen goede reden voor of zo.
Ik deed die tijdens het studeren ineens om m'n voorhoofd en oren en heb geen idee waarom.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar.. Eh.. Hoe dan!?
Heb rare dagen gehad, maar nog nooit zat daar een tussen waarin ik rondliep met een elastiekje rond mijn hoofd. Okee.
Van wie ben jij nou eigenlijk een kloon?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Een elastiek om je hoofd? S&M light?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort van NSFW, ook al is het dat eigenlijk wel
quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
HahaMy biggest fearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort van NSFW, ook al is het dat eigenlijk wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Gisteravond half gestikt in het snot. Het komt er uit zonder dat je er iets aan kan doen, anders dan stukken zakdoek in de neus proppen...quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hooikoorts je hebt gewonnen.
Na neusspray en oogdruppels, zit ik nu weer aan de zombie-medicatie. Tijd om me weer ontzettend moe te voelen.
Ik heb altijd rond mei last van een specifieke soort Pollen, maar nu zit ik op kantoor, deur staat doodleuk open, fiets van te voren 45 minuten door landbouw en bossen... Dus ik ga gewoon een beetje dood.quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:30 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Gisteravond half gestikt in het snot. Het komt er uit zonder dat je er iets aan kan doen, anders dan stukken zakdoek in de neus proppen...
Vaak is het alleen in het voorjaar, in de zomer heb ik er niet zoveel last van...
Ik ben allergisch voor de Hazelaar (boom) en voor bloesem. Werken (bijbaantje) in een bloemenwinkel met pasen (paastakken, katjes, bloesem) is werkelijk de hel. Met medicijnen ben ik wel wat duffer, maarja. Dat is altijd minder dan de maandelijke periode van de rest van de collega'squote:Op donderdag 2 juni 2016 10:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb altijd rond mei last van een specifieke soort Pollen, maar nu zit ik op kantoor, deur staat doodleuk open, fiets van te voren 45 minuten door landbouw en bossen... Dus ik ga gewoon een beetje dood.
Super leuk, maar ik geef niks om snot. De pijn/jeuk in mijn ogen en de keeljeuk is ondragelijk!. Van de medicijnen word ik dus een zombie.
Oh mijn god. Als ik die medicijnen neem dan ben ik gewoon een zombie. Ik ben gewoon 24/7 moe en wil slapen. Heb geen levenslust, echt alles is gewoon "op".quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:43 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de Hazelaar (boom) en voor bloesem. Werken (bijbaantje) in een bloemenwinkel met pasen (paastakken, katjes, bloesem) is werkelijk de hel. Met medicijnen ben ik wel wat duffer, maarja. Dat is altijd minder dan de maandelijke periode van de rest van de collega's
Ik wil er dan nog een zien van jullie!quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:37 schreef Kaas- het volgende:
Jeetje, bij jullie is het dan wel echt erg. Ik heb nu ook de periode dat ik m'n gezicht soms spontaan in een met koud water gevulde gootsteen gooi met m'n ogen open omdat ze zo branden. Maar het grootste deel van de dag gaat het wel redelijk.
Kan je geen zwakkere medicijnen krijgen of zo Bram? Dat is toch niet normaal zoals je erop reageert? En JdM - heel iets anders - ik ben ook wel nieuwsgierig naar een pic van jou en je vriend.Ik kan ruilen tegen een van mij en de mijne. Weet ik weer wie hier een beetje posten en zeau.
Ik ben verder nergens allergisch voor. Ik ben het ook pas sinds 2014.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Je hoort het echt steeds meer en vaker, hooikoorts.
Sowieso allergieen.
De mensheid zwakt af!
Boij dat de mijne super overkomelijk is: kiwi
Ja t kan idd later komen, maar ook later weggaan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben verder nergens allergisch voor. Ik ben het ook pas sinds 2014.
Snap ik. Sommige reacties zijn ook zo heftig. Ik wil er echt graag vanaf: een therapie waarbij je langdurig blootgesteld wordt aan pollen is daarom wel een oplossing.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja t kan idd later komen, maar ook later weggaan.
Maar over het algemeen zie je echt VEEL meer mensen met allergie, en ook met hooikoorts, dan jaren geleden.
Ik weet trouwens niet of ik verder nog ergens allergisch voor ben. Nooit getest.
Misschien is de kiwi zelfs al weerw eg, maar prober t gewoonweg niet meer
Kan me voorstellen dat je dat idd zou doen, als de symptomen, maar ook de bijwerkingen van de medicijnen, zo heftig zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Snap ik. Sommige reacties zijn ook zo heftig. Ik wil er echt graag vanaf: een therapie waarbij je langdurig blootgesteld wordt aan pollen is daarom wel een oplossing.
Kreeg t er warm vanquote:
Ik ookquote:
fuck te laat. dm pls.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Over heftig gesproken. Zag net een foto van een ex scharrel van me (scharrel scharrel, avondjes uit en zoenen)..... en die is me godverrrrdomme goed opgedroogd zeg!
Heel ff de foto (want openbaar door hem zelf geplaatst, dus mag best vind ik dan).
Daarna haal ik 'm weer weg. Dus graag niet quoten
and gone
Ik ga hem maar weer eens appen
Tja, wat zal ik hier nou es op zeggen...quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
fuck te laat. dm pls.
Wat vinden jullie van jezelf? Goed opgedroogd of de verkeerde kant op? Gelijk blijven mag ook
Haha is goed hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil er dan nog een zien van jullie!
En ja, het is vrij heftig, maar ook vrij kort, meestal "maar" 3-4 weken. Daarbij heb ik het nu pas voor het 3e jaar dus ben ik nog opzoek naar een oplossing.
Kom opquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik hier nou es op zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Brammetjuh94 op 02-06-2016 14:16:41 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Het ging van steeds beter opdrogen, naar ouder worden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
fuck te laat. dm pls.
Wat vinden jullie van jezelf? Goed opgedroogd of de verkeerde kant op? Gelijk blijven mag ook
Ik moet zeggen: ik heb nu Allerfre, dat was alles wat ze hier bij de jumbo hadden en dat heeft niet cetirizine of acrivastine, maar loratadine. Dat had bij het innemen echt een "trippy effect" van draaien en een rare out-of-body feeling, maar nu een paar uur verder voelt het best oké en wat kalmerquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha is goed hoor.
Wel zuur dat net op de grote dag voor jou je nu dan als een zombie bent. :s
Wow. Ik vergeet altijd dat jij al "zou oud" bent. Godver, dat lijk je helemaal niet...quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging van steeds beter opdrogen, naar ouder worden.
Omslagpunt was 35 of zo denk ik.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom opGo.
Ik heb hartstikke blij met hoe ik er nu uitzie, maar er is nog ruimte voor verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Isn't there always, though?quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hartstikke blij met hoe ik er nu uitzie, maar er is nog ruimte voor verbetering
quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom opGo.
Haha! Oke, ik moest best wel hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet uitlachen hoor, maar gewoon, oke, grappig. Zo'n bol toetje.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Mensen schrikken wel vaker als ik t zeg. En zelfs vrienden moeten af en toe een reminder krijgen, omdat ze er niet meer bij stilstaan (vriendengroep loopt van 21jr tot 42jr). Maar het is toch ECHT zoquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Ik vergeet altijd dat jij al "zou oud" bent. Godver, dat lijk je helemaal niet...
quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Angel door de jaren heenZo'n schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja I know. #puber-party Wat een verschrikkelijke jongen was/ben ik (af en toe nog).quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha! Oke, ik moest best wel hard lachen.Niet uitlachen hoor, maar gewoon, oke, grappig. Zo'n bol toetje.
Cute! Ik vond je als baby niet zo heel schattig, als kind ook niet heel erg, maar sinds 2001 denk ik: "Nou...quote:En na 2001, van kort haar:
afbeelding[/url] ][/spoiler]
Vanaf 2001 begon t opdrogen denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja I know. #puber-party Wat een verschrikkelijke jongen was/ben ik (af en toe nog).
[..]
Cute! Ik vond je als baby niet zo heel schattig, als kind ook niet heel erg, maar sinds 2001 denk ik: "Nou..."
quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
Zo rond m'n 16e/17e was ik niet schattig, maar een beetje een stoere boy.Kaas the Killing Machine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Ang3l op 02-06-2016 14:17:55 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
Zo rond m'n 16e/17e was ik niet schattig, maar een beetje een stoere boy.Ze werken goed en inderdaad. Zo mannelijk zal ik er nooit uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kijkt alleen ook niet zo schattig
[ Bericht 7% gewijzigd door Brammetjuh94 op 02-06-2016 14:15:53 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Dat ben ik dan ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ze werken goed en inderdaad. Zo mannelijk zal ik er nooit uit zienJe kijkt alleen ook niet zo schattig
Als ik voortaan in nood ben, dan roep ik "KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSS!"quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel wanneer m'n vriendje in gevaar is tijdens het stappen of zo.
Ik kan me wel meer situaties indenken waarin je dat zou roepen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik voortaan in nood ben, dan roep ik "KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSS!"
Ahwww dat is echt ongelofelijk cute!quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook niet.Al zegt m'n vriend altijd van wel.
"Van buiten een brombeer, van binnen superlief."
quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me wel meer situaties indenken waarin je dat zou roepen.
Noujazeg.quote:
Nou, als ik bij een jongen in bed KAAAAS ga roepen, dan heeft ie zich waarschijnlijk niet goed gewassen. Dat bedoel ik meerquote:
IEW....quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als ik bij een jongen in bed KAAAAS ga roepen, dan heeft ie zich waarschijnlijk niet goed gewassen. Dat bedoel ik meer
Een normaal persoon denkt daar ook niet aan tbh.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
hahahaha ik moet zo hard lachenaan dat scenario had ik niet gedacht
Dat zeg ik!quote:
quote:
Noem je me nu abnormaal?!quote:Een normaal persoon denkt daar ook niet aan tbh.
quote:
"Goed geconserveerd"quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
fuck te laat. dm pls.
Ik word (met name is als ik me geschoren heb) over het algemeen een jaar of 5 jonger geschat. Daar kan ik prima mee leven.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
fuck te laat. dm pls.
Is het niet een standaard flirttechniek om iemand bewust 10 tot 15 jaar jonger in te schatten?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik word (met name is als ik me geschoren heb) over het algemeen een jaar of 5 jonger geschat. Daar kan ik prima mee leven.
Als ik me helemaal zou scheren, denken mensen waarschijnlijk dat ik achttien ben of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik word (met name is als ik me geschoren heb) over het algemeen een jaar of 5 jonger geschat. Daar kan ik prima mee leven.
Zeg je nou dat Bram me me aan t flirten was?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:46 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Is het niet een standaard flirttechniek om iemand bewust 10 tot 15 jaar jonger in te schatten?
Iemand ziet eruit als 40, zeg je 25, persoon blijkt 30 maar is toch blij met je compliment.
Al die 25-min'ers zoeken een daddyquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Bram me me aan t flirten was?![]()
Wow. Ik word nooit ergens bij betrokkenquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb 2 WA-groepen met enkel homo's van fok. Overigens wordt daar gewoon normaal in gepost, mocht iemand verkeerde ideeën krijgen.
Volgens mij is dat algemene kennis.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
[..]
[..]
Noem je me nu abnormaal?!
True.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat algemene kennis.
quote:
Ik word af en toe nog 18 oid geschat, soms jonger. Dat vind ik echt te ver gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wow bram je ziet eruit als 12 of 7.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:46 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Is het niet een standaard flirttechniek om iemand bewust 10 tot 15 jaar jonger in te schatten?
Iemand ziet eruit als 40, zeg je 25, persoon blijkt 30 maar is toch blij met je compliment.
Waarom twee groepen eigenlijk?quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb 2 WA-groepen met enkel homo's van fok. Overigens wordt daar gewoon normaal in gepost, mocht iemand verkeerde ideeën krijgen.
Drama. Waarom anders?quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Waarom twee groepen eigenlijk?
Homo's......quote:
"Old enough to count, old enough to mount", denken sommigen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow bram je ziet eruit als 12 of 7.
Dankje?
Oh echt niet, bahquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:04 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Al die 25-min'ers zoeken een daddy
Gee, thanksquote:
I know right. I LOVE ITquote:
Woahaaaaaa.....quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:15 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
"Old enough to count, old enough to mount", denken sommigen.
Dit.quote:
Alsof jij een daddy bent.quote:
Qua leeftijdquote:
Het was ook echt compleet random eigenlijk. En ze posten hier ook allemaal niet echt, dus ging buiten deze SC om want anders had ik je natuurlijk als eerste uitgenodigd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Ik word nooit ergens bij betrokkenOhw wacht volgens mij heb ik er eentje van FOK! Maar die is niet actief.
Hoe dichter bij de lul, hoe strakker om de lul.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:15 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders roddelen over de mensen in de andere groep?quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Waarom twee groepen eigenlijk?
Omg. Ja, maar dat maakt je geen daddy.quote:
Hoe dichter bij de nul...quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:15 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen praisethebootyquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg. Ja, maar dat maakt je geen daddy.
Ik was je al voorquote:
Als beide volwassen zijn, dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Sommigen hebben nou eenmaal een soort van beschermingsgevoel nodig. Of andere fantasieen. Dat ze er maar gelukkig mee worden (als ze er niemand kwaad mee doen).quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:41 schreef praisethebooty het volgende:
Ik snap dat daddy en little bro sowieso niet. Het is creepy.
Blamethebootyquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen praisethebootyDie begon e rover.
Ahwwwquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was ook echt compleet random eigenlijk. En ze posten hier ook allemaal niet echt, dus ging buiten deze SC om want anders had ik je natuurlijk als eerste uitgenodigd.
Hoe dichter bij de NUL.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de lul, hoe strakker om de lul.
Rekt t niet, dan scheurt t wel. En wat gescheurd is... moet genaaid worden!
eens.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Een daddy is gewoon een soort bear die de sterke oudere man rondom een twink wil spelen. Tenminste, zo zag ik dat altijd.
Daddy kan ik me nog voorstellen. Little bro... wat?quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:41 schreef praisethebooty het volgende:
Ik snap dat daddy en little bro sowieso niet. Het is creepy.
Praise.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als beide volwassen zijn, dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Sommigen hebben nou eenmaal een soort van beschermingsgevoel nodig. Of andere fantasieen. Dat ze er maar gelukkig mee worden (als ze er niemand kwaad mee doen).
Hoe dichter bij de lul, hoe blauwer je ballen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je typte per ongeluk "hoe dichter bij de lul" though.
Ja, dat is wanneer iemand zichzelf daddy noemt. Maar bij daddyseekers is het soms gewoon iemand die ouder is dan zijzelf.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Een daddy is gewoon een soort bear die de sterke oudere man rondom een twink wil spelen. Tenminste, zo zag ik dat altijd.
Echte typfout!quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
AhwwwWat ben jij toch een schatje
[..]
Hoe dichter bij de NUL.Echt fout.
Da'k 't nie gezien haj, da zeg ik oe!quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je typte per ongeluk "hoe dichter bij de lul" though.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
AhwwwWat ben jij toch een schatje
[..]
Hoe dichter bij de NUL.Echt fout.
Haha dat heb ik gewoon nog nooit gehad he. Ik weet niet eens hoe dat voelt. Terwijl ik me altijd door anderen laat vertellen dat het enorm kut is, maar onmogelijk om te krijgen voor mij. Gelukkig maar trouwens.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de lul, hoe blauwer je ballen zijn.
Ja zou wel kunnen. Ben niet zo thuis hierin.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:48 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, dat is wanneer iemand zichzelf daddy noemt. Maar bij daddyseekers is het soms gewoon iemand die ouder is dan zijzelf.
Wees maar gigantisch blij.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha dat heb ik gewoon nog nooit gehad he. Ik weet niet eens hoe dat voelt. Terwijl ik me altijd door anderen laat vertellen dat het enorm kut is, maar onmogelijk om te krijgen voor mij. Gelukkig maar trouwens.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen. Ben niet zo thuis hierin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |