abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163041781
Vandaag weer lekker wat kunnen doen en er waren weer shifts bij Roamler. :D
Ik heb er 6 kunnen doen...
pi_163042008
Is het ook mogelijk om hier om een invite te vragen voor Smartspotter ? Ik heb niet zoveel tijd voor de opdrachten van Roamler en de ervaringen van Smartspotter passen meer bij het gebruik waar ik ook aan mee zou kunnen doen ?!
pi_163042372
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:49 schreef loezzzje het volgende:
Vandaag een SS rondje gedaan. Roamler stond niet veel soeps in. Heeft iemand die toys opdracht van SS gedaan? Ik had halverwege spijt, kon echt bijna niks vinden! Enige wat ik gevonden heb was de artikelen van paw patrol & blaze. Zal mij benieuwen, wat een rot opdracht zeg.
Die Toys check was echt een drama inderdaad, ik kon ook amper iets vinden en je bent best lang aan het zoeken. Maar ach ¤7,50 is dan best prima vind ik. Vandaag ook een rondje SS gedaan, was veel voor te doen en ook de simpelere verzorging en trein checks waren goed te doen. De Mobiel opdrachten zijn nu rond een tientje per stuk, dat is ook snel verdiend.

Deze shifts van vandaag waren trouwens wel chill van Roamler, heb er ook een aantal gedaan :)
pi_163043192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 20:28 schreef eurosat het volgende:

[..]

Die Toys check was echt een drama inderdaad, ik kon ook amper iets vinden en je bent best lang aan het zoeken. Maar ach ¤7,50 is dan best prima vind ik. Vandaag ook een rondje SS gedaan, was veel voor te doen en ook de simpelere verzorging en trein checks waren goed te doen. De Mobiel opdrachten zijn nu rond een tientje per stuk, dat is ook snel verdiend.

Deze shifts van vandaag waren trouwens wel chill van Roamler, heb er ook een aantal gedaan :)
7,50 is zeker prima. hij moet alleen nog wel gekeurd worden bij mij dus ben benieuwd!
pi_163043581
Bij mij is ook alles goedgekeurd maar deze opdracht pendelt nog. Maar ik geloof niet dat ze zoiets afkeuren, wij kunnen er toch niks aan doen dat er niks is? :)
pi_163048315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef eurosat het volgende:
Bij mij is ook alles goedgekeurd maar deze opdracht pendelt nog. Maar ik geloof niet dat ze zoiets afkeuren, wij kunnen er toch niks aan doen dat er niks is? :)
das waar. dan kunnen ze het alleen beoordelen op je overzichtsfoto's, dus ik hoop dat die van mij een beetje goed zijn. het was niet zo'n grote bart smit en volgens mij heb ik elke hoek wel 4x gehad dus het was er echt niet.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:49 #157
21636 Feestkabouter
pi_163049971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 22:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

das waar. dan kunnen ze het alleen beoordelen op je overzichtsfoto's, dus ik hoop dat die van mij een beetje goed zijn. het was niet zo'n grote bart smit en volgens mij heb ik elke hoek wel 4x gehad dus het was er echt niet.
op zich heb ik wel de ervaring met zowel Roamler als SS dat als de gevraagde producten niet worden gevonden dat geen enkel probleem is. daar heb ik na zo'n 1200 opdrachten nog steeds nooit een afkeuring om gehad.
het is ook wel een bekend iets: er zijn veel merken speelgoed, maar niet elke winkel (sommige zijn ook echt klein) heeft alle merken. net als dat niet elke supermarkten alle merken wasmiddelen heeft.
pi_163050159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op zich heb ik wel de ervaring met zowel Roamler als SS dat als de gevraagde producten niet worden gevonden dat geen enkel probleem is. daar heb ik na zo'n 1200 opdrachten nog steeds nooit een afkeuring om gehad.
het is ook wel een bekend iets: er zijn veel merken speelgoed, maar niet elke winkel (sommige zijn ook echt klein) heeft alle merken. net als dat niet elke supermarkten alle merken wasmiddelen heeft.
ik heb ook een jumbo 6x doorgelopen vandaag om HG artikelen te zoeken. ik had hem vandaag al een keer of 4 gedaan dus ging ervan uit dat deze Jumbo ze ook had, na een tijdje dus maar gewoon ingevuld dat deze geen HG spullen had. als SS nou eens alleen Jumbo's erin zet die daadwerkelijk HG producten verkoopt dan scheelt dat mij weer tijd :P ;)
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2016 @ 23:48:19 #159
21636 Feestkabouter
pi_163050765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik heb ook een jumbo 6x doorgelopen vandaag om HG artikelen te zoeken. ik had hem vandaag al een keer of 4 gedaan dus ging ervan uit dat deze Jumbo ze ook had, na een tijdje dus maar gewoon ingevuld dat deze geen HG spullen had. als SS nou eens alleen Jumbo's erin zet die daadwerkelijk HG producten verkoopt dan scheelt dat mij weer tijd :P ;)
Roamler en waarschijnlijk ook SS krijgen de locaties door van hun opdrachtgevers/klanten.
als HG (of een concurrent) de opdrachtgever is weten ze blijkbaar/waarschijnlijk niet welke Jumbo's de producten wel en niet hebben.

je ziet het trouwens ook op andere manieren: ik had laatst in SS 2 opdrachten in dezelfde winkel staan, maar de huisnummers verschilden. en soms staat er in de ene opdracht nog het oude adres van voor een verhuizing, en in de andere opdracht het nieuwe adres van erna.
daarom gaat het ook soms herhaaldelijk mis met de pin van een locatie: als je aangeeft dat de pin niet goed staat kun je dat aangeven en dan corrigeren ze het heel misschien (meestal niet), maar bij een volgende opdracht op die locatie staat de pin gewoon weer verkeerd. ze houden geen adressenbestand van locaties bij.
pi_163051433
daarom heb ik ook afgeleerd om opdrachten te accepteren voordat ik voor de deur sta. ik moet anders veel te veel annuleren en mijn percentage staat net zo mooi op 0. vandaag ook weer goed, voor een gesloten deur gestaan van een etos want ze hadden stroomstoring en een kruidvat die dicht was vanwege verbouwing. had ik ze alle 2 moeten annuleren, gelukkig hoefde dat dus nu niet.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 01:40:14 #161
21636 Feestkabouter
pi_163052366
nog een voorbeeldje (kan ik nu wel noemen omdat vanavond laat beide opdrachten zijn goedgekeurd): er stonden op 1 adres 2 poppen-opdrachten in SS. De bedrijfsnamen waren verschillend, maar wel overlappend/gerelateerd. Ik heb beide opdrachten geselecteerd en uitgevoerd en ingestuurd, en ze zijn nu beide goedgekeurd.

ik heb zoiets wel vaker meegemaakt (weet alleen niet meer waar of wat voor opdracht).
gewoon lekker slordig van de opdrachtgever, moeten ze hun adressen-lijst maar beter op orde houden.
het maakt voor SS in dit geval waarschijnlijk ook niks uit, zij maken waarschijnlijk gewoon een afspraak met de klant/opdrachtgever voor een x-aantal opdrachten op de door de klant aangeleverde locaties.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 08:33:10 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163053586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat heb je juist heel goed begrepen.
ik noem daarom ook de winkel niet, daar gaat het helemaal niet om.
En Aldi is het juist niet want daar moet je als enige wél een cijfer voor geven :P

Belachelijk dat ze niet blij waren trouwens. Die checks zijn er toch juist om van te leren? Moeten ze niet miepen :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 09:30:24 #163
21636 Feestkabouter
pi_163054393
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

En Aldi is het juist niet want daar moet je als enige wél een cijfer voor geven :P

Belachelijk dat ze niet blij waren trouwens. Die checks zijn er toch juist om van te leren? Moeten ze niet miepen :')
misschien brengt het hoofdkantoor het ook niet opbouwend naar de winkel.
pi_163055402
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:40 schreef Feestkabouter het volgende:
nog een voorbeeldje (kan ik nu wel noemen omdat vanavond laat beide opdrachten zijn goedgekeurd): er stonden op 1 adres 2 poppen-opdrachten in SS. De bedrijfsnamen waren verschillend, maar wel overlappend/gerelateerd. Ik heb beide opdrachten geselecteerd en uitgevoerd en ingestuurd, en ze zijn nu beide goedgekeurd.

ik heb zoiets wel vaker meegemaakt (weet alleen niet meer waar of wat voor opdracht).
gewoon lekker slordig van de opdrachtgever, moeten ze hun adressen-lijst maar beter op orde houden.
het maakt voor SS in dit geval waarschijnlijk ook niks uit, zij maken waarschijnlijk gewoon een afspraak met de klant/opdrachtgever voor een x-aantal opdrachten op de door de klant aangeleverde locaties.
heb ik ook gezien. bij mij waren de bedrijfsnamen wel hetzelfde. ik heb een keer 2x dezelfde opdracht uitgevoerd en toen is er 1 afgekeurd, ik heb nou dus niet de moeite gedaan en er maar 1 ingestuurd.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 10:48:16 #165
21636 Feestkabouter
pi_163055747
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

heb ik ook gezien. bij mij waren de bedrijfsnamen wel hetzelfde. ik heb een keer 2x dezelfde opdracht uitgevoerd en toen is er 1 afgekeurd, ik heb nou dus niet de moeite gedaan en er maar 1 ingestuurd.
ik weet niet wat eerlijk is...... ze bieden een opdracht aan en zodra je die accepteert is er toch sprake van een contract. dat mogen ze niet zomaar negeren. zij moeten de verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen slordigheid..........

maar het is dus duidelijk niet consequent van ze.

wat is destijds de reden geweest die ze hebben gegeven? het feit dat het 2 identieke opdrachten waren?
pi_163058320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik weet niet wat eerlijk is...... ze bieden een opdracht aan en zodra je die accepteert is er toch sprake van een contract. dat mogen ze niet zomaar negeren. zij moeten de verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen slordigheid..........

maar het is dus duidelijk niet consequent van ze.

wat is destijds de reden geweest die ze hebben gegeven? het feit dat het 2 identieke opdrachten waren?
Jep. En dan kun je wel met ze in discussie gaan maar hun moeten je uiteindelijk betalen en dat doen ze dan toch niet.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 14:10:50 #167
21636 Feestkabouter
pi_163059593
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Jep. En dan kun je wel met ze in discussie gaan maar hun moeten je uiteindelijk betalen en dat doen ze dan toch niet.
en dat is eigenlijk het misselijke aan dit alles, de oneerlijke positie in discutabele situaties: het bedrijf dat jou zou moeten betalen beoordeelt zelf of zij vinden dat het goed is gegaan en of ze je ook gaan betalen, en dan zouden ze in bepaalde situaties ook nog ten laste van hun eigen portemonnee de hand in eigen boezem moeten steken als ze zelf de opdracht niet helemaal goed of duidelijk hebben opgesteld.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 19:11:00 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163067306
Net de melkcheck gedaan. Zit ik met allemaal pakken melk terwijl ik helemaal geen melk mag :')

Trouwens iets wat me wel eens opvalt bij SS: bij de check staat er dat je een bepaald bedrag hebt verdient maar als ze het dan goedgekeurd hebben is het soms 25 of 50 cent lager :? Zouden ze een klein deel dan niet goedkeuren en de rest wel ofzo?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 juni 2016 @ 19:19:29 #169
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_163067597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:11 schreef MaJo het volgende:
Net de melkcheck gedaan. Zit ik met allemaal pakken melk terwijl ik helemaal geen melk mag :')

Trouwens iets wat me wel eens opvalt bij SS: bij de check staat er dat je een bepaald bedrag hebt verdient maar als ze het dan goedgekeurd hebben is het soms 25 of 50 cent lager :? Zouden ze een klein deel dan niet goedkeuren en de rest wel ofzo?
er staat vaak 25 of 50 cent extra bij de optionele vragen. Kan dat het zijn?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163067686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:11 schreef MaJo het volgende:

Ze filteren soms bij SS wel eens een subvraag eruit waarvoor je 25 cent oid zou krijgen als dat iets is wat ze niet bedoelden. Maar ik heb ook best vaak gehad dat ik per ongeluk een foto maakte bij zo'n "extra verdien" vraag terwijl dat er helemaal niet was. Maar deze opdrachten zijn bijna allemaal geheel goedgekeurd terwijl ik er eigenlijk geen recht op had.

Die HG check is een fijne, hij begon op ¤1,50 dinsdag, gister naar ¤2,50 gegaan en nu alweer ¤4 voor 3 simpele foto's. Morgen even kijken wat ik ervan mee ga pakken onderweg! :)
pi_163071397
HG opdracht is idd heel makkelijk. Morgen hopelijk nog een paar doen.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 23:07:29 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163075474
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

er staat vaak 25 of 50 cent extra bij de optionele vragen. Kan dat het zijn?
nee want je ziet als je inlevert hoeveel je ervoor zou krijgen en dat komt dan uiteindelijk niet overeen. Dus denk inderdaad dat het antwoord dan niet goed is en dat ze dat eruit filteren :)
pi_163140222
Iemand hier de bierchecks gedaan bij Jumbo? Best leuke checks voor ¤7,50 per winkel!
pi_163141052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:19 schreef eurosat het volgende:
Iemand hier de bierchecks gedaan bij Jumbo? Best leuke checks voor ¤7,50 per winkel!
Ik heb hem gedaan, een minuut voordat de prijs werd verhoogd :') ^O^.
pi_163142465
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb hem gedaan, een minuut voordat de prijs werd verhoogd :') ^O^.
Ow das meestal zuur! Ik kreeg melding dat ze ¤7,50 werden en heb er meteen een aantal gedaan :)

Weet je wat ook wel eens vervelend is? Smartspotter wil nog weleens de vergoedingen van hun opdrachten behoorlijk verlagen. De Toys opdracht van afgelopen week was ¤7,50 en een dag later waren ze weer ¤4. Ook wel eens apart te noemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')