abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie maandag 6 juni 2016 @ 22:02:08 #51
169210 liesje1979
pi_162801399
Te laat. Jammer. Vind ze altijd wel de meest relaxte opdrachten, zo vanaf de luie bank.
pi_162802031
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Is wel redelijk vlot te doen, toch? Hoeveel moet je nog?
Ik zit nog maar op de 670 van 1750. :')
pi_162809594
Flauw. Bij Smartspotter is een opdracht van mij afgekeurd omdat ik de laatste overzichtsfoto 'vergeten' ben te maken. Er stond echter "maak minimaal 2 foto's" en er was ruimte voor 3 foto's. Maar minimaal 2 foto's, is niet minimaal 3 foto's.

Toch ;) ?


Ik heb een berichtje gestuurd; maar kan het kloppen dat ik deze niet zie, in de app?

Ik heb zelf de opdracht verkeerd geïnterpreteerd :|W .
En ik zie dat deze per e-mail wordt verstuurd. Snel reactie terug trouwens ^O^.

[ Bericht 7% gewijzigd door Anne op 07-06-2016 10:39:01 ]
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 10:58:32 #54
21636 Feestkabouter
pi_162810174
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:07 schreef Miek95 het volgende:
Nee niet gedaan, maar het valt mij op dat dat bij Smart wel vaker verkeerd gaat. Vorige week zou volgens hen bij de Hoogvliet Karvan Cevitam Go in de aanbieding zijn, maar dat klopte niet want alleen de gewone Karvan Cevitam was in de aanbieding.
en vanmorgen nog effe een aanmoediging om de siroop-opdracht te doen, terwijl die al helemaal niet meer in de app stond (waarschijnlijk bedoelden ze een andere opdracht maar zijn de bij copy/paste vergeten de naam van de opdracht die ze bedoelen over siroop te plakken).

en vorige week een aanmoediging om een bepaalde opdracht bij hoogvliet en jumbo te doen terwijl de opdracht juist bij hoogvliet en plus was

en laatst ook een opdracht waar ze bij alle locaties in plaats van de naam van de locatie de naam van de opdracht hadden staan

en nog wat dingen. er is misschien een of andere slordige stagiaire aangenomen of zo.......
pi_162810573
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
Flauw. Bij Smartspotter is een opdracht van mij afgekeurd omdat ik de laatste overzichtsfoto 'vergeten' ben te maken. Er stond echter "maak minimaal 2 foto's" en er was ruimte voor 3 foto's. Maar minimaal 2 foto's, is niet minimaal 3 foto's.

Toch ;) ?


Ik heb een berichtje gestuurd; maar kan het kloppen dat ik deze niet zie, in de app?

Ik heb zelf de opdracht verkeerd geïnterpreteerd :|W .
En ik zie dat deze per e-mail wordt verstuurd. Snel reactie terug trouwens ^O^.
volgens mij moet je alle optionele foto's maken als je de actieplek niet vindt. dit doe ik tenminste altijd om afkeuring te voorkomen maar volgens mij is het ook de bedoeling.

oh feestkabouter, heb berichtje terug. de roamler shift schijnt niet goed te werken op safari. heb ik weer :{
pi_162810594
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

volgens mij moet je alle optionele foto's maken als je de actieplek niet vindt. dit doe ik tenminste altijd om afkeuring te voorkomen maar volgens mij is het ook de bedoeling.

oh feestkabouter, heb berichtje terug. de roamler shift schijnt niet goed te werken op safari. heb ik weer :{
Klopt :Y. Er stond dat ik minimaal 2 verschillende actieplekken moest fotograferen.
En ik heb gelezen dat ik minimaal 2 verschillende foto's moest maken.

Faw-tjuh.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 11:55:48 #57
21636 Feestkabouter
pi_162811479
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:15 schreef loezzzje het volgende:

oh feestkabouter, heb berichtje terug. de roamler shift schijnt niet goed te werken op safari. heb ik weer :{
shift is zo'n ontzettend eenvoudig deel van hun website, maar nog slagen ze erin om er elementen in te verwerken die niet in alle browsers goed werken. knap van ze......
pi_162811798
Wat is een Roamler-shift dan? :o
pi_162812502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:09 schreef einschtein het volgende:
Wat is een Roamler-shift dan? :o
In het kort; Je krijgt dan een foto te zien van een prijskaartje. En daarvan moet je het merk, type en de prijs overnemen.
1 shift bestaat uit 40 van die foto's en zijn van wat ik tot nu heb gezien 2 euro waard en 40 XP-puntjes.

Ik heb van Roamler begrepen dat het gemiddelde op 16 minuten ligt per shift :P.
En dat ik er lekker 10-11 minuten over doe. En dat is inclusief tussendoor half TV kijken, ha!
pi_162812904
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Anne het volgende:

[..]

In het kort; Je krijgt dan een foto te zien van een prijskaartje. En daarvan moet je het merk, type en de prijs overnemen.
1 shift bestaat uit 40 van die foto's en zijn van wat ik tot nu heb gezien 2 euro waard en 40 XP-puntjes.

Ik heb van Roamler begrepen dat het gemiddelde op 16 minuten ligt per shift :P.
En dat ik er lekker 10-11 minuten over doe. En dat is inclusief tussendoor half TV kijken, ha!
Hm, oke. En gaat dat ook via de app, of via iets anders? Heb het nog nooit in de app gezien namelijk.
pi_162813088
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hm, oke. En gaat dat ook via de app, of via iets anders? Heb het nog nooit in de app gezien namelijk.
Komt doordat je level 2 bent, ha!
pi_162813177
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Anne het volgende:

[..]

Komt doordat je level 2 bent, ha!
:'(
pi_162815692
En ze zijn heel vaak snel weg. Gister kon ik hem eindelijk doen, werkt die fkn website niet op mijn macbook :(
pi_162819269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:37 schreef loezzzje het volgende:
En ze zijn heel vaak snel weg. Gister kon ik hem eindelijk doen, werkt die fkn website niet op mijn macbook :(
Zaterdag heb ik 6 shifs om 10:00 uur gedaan ongeveer. En in de avond rond een uur of 20:00 weer een stuk of 6.

Kwam denk ik door het mooie weer :P.
pi_162820685
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Anne het volgende:

[..]

In het kort; Je krijgt dan een foto te zien van een prijskaartje. En daarvan moet je het merk, type en de prijs overnemen.
1 shift bestaat uit 40 van die foto's en zijn van wat ik tot nu heb gezien 2 euro waard en 40 XP-puntjes.

Ik heb van Roamler begrepen dat het gemiddelde op 16 minuten ligt per shift :P.
En dat ik er lekker 10-11 minuten over doe. En dat is inclusief tussendoor half TV kijken, ha!
Haha, ik deed er gisteren ook 10 minuten over per shift. Soms iets langer, maar meestal maakte ik mij bij de laatste 10 vragen een beetje 'kwaad' zodat het wat sneller ging. :P
pi_162824051
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Zaterdag heb ik 6 shifs om 10:00 uur gedaan ongeveer. En in de avond rond een uur of 20:00 weer een stuk of 6.

Kwam denk ik door het mooie weer :P.
Toen ik hem gister zag was het 1 uur snachts dus ja dan zijn er ook niet veel mensen die hem doen :P
pi_162825807
Best raar maar na al die jaren dat ik Roamler en SS gebruik heb ik hier nooit meegelezen, dat terwijl ik alles behalve onder een steen heb geleefd :) Dus meteen maar even aangemeld want ik zie een hoop bekende dingen voorbij komen.

Allereerst @ Feestkabouter, je bent volgens mij degene waar ik het meest "last" van heb met het uitvoeren van opdrachten. Ik lees namelijk dat je rondjes voor bepaalde opdrachten hebt uitgevoerd die ik meermaals ook heb gedaan en soms te laat was maar als ik lees hoe actief je bent snap ik het wel!

Ik ben eigenlijk al sinds net na de oprichting van Roamler ermee bezig en vooral in de begintijd had je eigenlijk amper last van concurrentie en schoten opdrachten enorm omhoog als ze aan het eind van de week nog niet gedaan waren. Ik heb destijds enorm grote rondjes gemaakt en er flink wat mee verdiend. In de top 10 staan was toen eerder regel dan uitzondering. Helaas ging het na een tijd achteruit omdat er mega veel studenten de app hadden ontdekt en er massaal 15 foto opdrachten werden gedaan voor ¤2. Sinds dit jaar ben ik eigenlijk weer net zo actief als in het begin dankzij Roamler Works. Na alle Genius, Bifi en Lazarro wijn opdrachten is het wederom enorm lucratief geworden om het hele land door te scheuren naar winkels in welk dorp dan ook: zo zie je nog eens wat van Nederland :)

Smartspotter komt naar mijn inziens wat amateuristischer over. Vage omschrijvingen, geen voorbeeldfoto's of fouten in de app. Desalniettemin zijn ze veel minder streng en is er na al die honderden opdrachten die ik heb gedaan (met als tofste check de "doekje erover, klaar" welke in voorjaar 2014 en 2015 me enorm veel hebben opgeleverd) nog nooit één opdracht afgekeurd. Nou moet ik zeggen dat dat me bij Roamler inmiddels ook niet meer gebeurd, maar "vroeger" werd er toch redelijk wat afgekeurd tot grote frustratie als gevolg.

Anyhow, grappig om hier alle ervaringen op te lezen van mede Roamlers en Spotters.

Ik weet trouwens niet of het hier al bekend is maar las er iets over. Als er bij Smartspotter een opdracht bijna vervuld is, dan houdt dit in dat ze nog maximaal 20 inzendingen nodig hebben.

Ik las btw dat er Roamlers waren die minder vergoeding kregen na het doen van de Bifi check als de koker er niet was, maar ik heb bij alle winkels ongeacht of de koker er was en of deze door de medewerkers zelf al was geplakt ¤10 per winkel!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 21:47:34 #68
21636 Feestkabouter
pi_162827271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef eurosat het volgende:
Best raar maar na al die jaren dat ik Roamler en SS gebruik heb ik hier nooit meegelezen, dat terwijl ik alles behalve onder een steen heb geleefd :) Dus meteen maar even aangemeld want ik zie een hoop bekende dingen voorbij komen.

Allereerst @ Feestkabouter, je bent volgens mij degene waar ik het meest "last" van heb met het uitvoeren van opdrachten. Ik lees namelijk dat je rondjes voor bepaalde opdrachten hebt uitgevoerd die ik meermaals ook heb gedaan en soms te laat was maar als ik lees hoe actief je bent snap ik het wel!

Ik ben eigenlijk al sinds net na de oprichting van Roamler ermee bezig en vooral in de begintijd had je eigenlijk amper last van concurrentie en schoten opdrachten enorm omhoog als ze aan het eind van de week nog niet gedaan waren. Ik heb destijds enorm grote rondjes gemaakt en er flink wat mee verdiend. In de top 10 staan was toen eerder regel dan uitzondering. Helaas ging het na een tijd achteruit omdat er mega veel studenten de app hadden ontdekt en er massaal 15 foto opdrachten werden gedaan voor ¤2. Sinds dit jaar ben ik eigenlijk weer net zo actief als in het begin dankzij Roamler Works. Na alle Genius, Bifi en Lazarro wijn opdrachten is het wederom enorm lucratief geworden om het hele land door te scheuren naar winkels in welk dorp dan ook: zo zie je nog eens wat van Nederland :)

Smartspotter komt naar mijn inziens wat amateuristischer over. Vage omschrijvingen, geen voorbeeldfoto's of fouten in de app. Desalniettemin zijn ze veel minder streng en is er na al die honderden opdrachten die ik heb gedaan (met als tofste check de "doekje erover, klaar" welke in voorjaar 2014 en 2015 me enorm veel hebben opgeleverd) nog nooit één opdracht afgekeurd. Nou moet ik zeggen dat dat me bij Roamler inmiddels ook niet meer gebeurd, maar "vroeger" werd er toch redelijk wat afgekeurd tot grote frustratie als gevolg.

Anyhow, grappig om hier alle ervaringen op te lezen van mede Roamlers en Spotters.

Ik weet trouwens niet of het hier al bekend is maar las er iets over. Als er bij Smartspotter een opdracht bijna vervuld is, dan houdt dit in dat ze nog maximaal 20 inzendingen nodig hebben.

Ik las btw dat er Roamlers waren die minder vergoeding kregen na het doen van de Bifi check als de koker er niet was, maar ik heb bij alle winkels ongeacht of de koker er was en of deze door de medewerkers zelf al was geplakt ¤10 per winkel!
dat laatste klopt sowieso: uiteindelijk hebben ze iedereen die de bifi vloersticker opdracht heeft uitgevoerd de volle mep uitbetaald, ook als de sticker er niet was of al was geplakt.
Roamler heeft netjes ingezien dat ze in de opdracht geen voorbehoud hadden gemaakt voor die situaties, dus een paar dagen later hebben ze netjes bij iedereen die eerder maar een deel van de vergoeding had gekregen het restant aangevuld.
bij een deel van de mensen hadden ze sowieso direct al de volle mep uitgekeerd ook al was de sticker door het winkelpersoneel reeds geplakt. die ongelijkheid heeft wellicht meegespeeld in hun overweging.

voor wat betreft de rondjes: sorry als ik je lastigval, maar waarschijnlijk is het andersom hetzelfde ;)
overigens ben ik niet de enige die zo actief is, als ik zie hoeveel XP er door de andere deelnemers die wekelijks in de top 10 staan worden gescoord, maak ik daaruit op dat er gewoon een groepje is die zo actief zijn als wij.
ik heb in de afgelopen tijd wat rondjes Brabant-oost, Brabant-West, regio Rotterdam, regio Utrecht en Gelderland gemaakt. geen idee of dat aansluit bij jouw 'verdenkingen' in mijn richting :)
het is denk ik wel zo dat ik hier in het topic denk ik de actiefste ben, maar zoals je zelf ook al laat blijken zit niet elke Roamler hier in dit topic.
pi_162827594
Welkom op FOK! eurosat!
pi_162828716
Brabant west hmm, dan heb ik sowieso last van je feestkabouter ;) :P
pi_162830165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat laatste klopt sowieso: uiteindelijk hebben ze iedereen die de bifi vloersticker opdracht heeft uitgevoerd de volle mep uitbetaald, ook als de sticker er niet was of al was geplakt.
Roamler heeft netjes ingezien dat ze in de opdracht geen voorbehoud hadden gemaakt voor die situaties, dus een paar dagen later hebben ze netjes bij iedereen die eerder maar een deel van de vergoeding had gekregen het restant aangevuld.
bij een deel van de mensen hadden ze sowieso direct al de volle mep uitgekeerd ook al was de sticker door het winkelpersoneel reeds geplakt. die ongelijkheid heeft wellicht meegespeeld in hun overweging.

voor wat betreft de rondjes: sorry als ik je lastigval, maar waarschijnlijk is het andersom hetzelfde ;)
overigens ben ik niet de enige die zo actief is, als ik zie hoeveel XP er door de andere deelnemers die wekelijks in de top 10 staan worden gescoord, maak ik daaruit op dat er gewoon een groepje is die zo actief zijn als wij.
ik heb in de afgelopen tijd wat rondjes Brabant-oost, Brabant-West, regio Rotterdam, regio Utrecht en Gelderland gemaakt. geen idee of dat aansluit bij jouw 'verdenkingen' in mijn richting :)
het is denk ik wel zo dat ik hier in het topic denk ik de actiefste ben, maar zoals je zelf ook al laat blijken zit niet elke Roamler hier in dit topic.
Ik geloof direct dat het andersom hetzelfde is Feestkabouter, mijn range om rondjes te maken is enorm groot en het "werk" gebied wat ik vaak heb ligt op meerdere plaatsen in het land, Brabant maar ook in de regio Rotterdam/Den Haag ben ik goed vertegenwoordigd :) Dus die "verdenkingen" zijn wel gegrond denk ik, al zie ik meer Roamlers in de top 10 wel eens voorbij komen waar ik volgens mij last van heb met geplande rondjes.

Ik wist ook helemaal niet dat de vergoeding eerder op de dag van de Bifi checks überhaupt lager was voor andere Roamlers. Sowieso vind ik dat als ze er niks over vermelden in de opdracht dat de vergoeding niet verlaagd moet worden als er buiten jouw schuld om iets niet is of iets niet kan gebeuren. Met de display bij Coop check stond er ook niks in over het feit dat als het display er niet was of als de winkel het niet wilde dat je dan ¤3 minder vergoeding zou krijgen, dit was er ook pas later aan toegevoegd.

Anyhow, ik snap je punt over het feit dat ze bij Roamler support niet vaak iets toegeven of je bedanken voor je feedback en het aanpassen. Het zou ze sieren als ze je melden dat het klopt dat het niet duidelijk is en ze daarom de opdracht hebben aangepast. Er zat een tijdje terug ook geen toestemmingsbrief bij een opdracht terwijl dit wel in de uitleg stond. Dit is na melding helaas ook nooit aangepast, terwijl dat soort dingen wel praktisch zijn. Hoe dan ook vind ik ze een stuk minder streng dan vroeger en ben ik ook wel een aantal keer gematst omdat ik zelf een telfout oid heb gemaakt! :D
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 23:19:28 #72
21636 Feestkabouter
pi_162830612
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef eurosat het volgende:

[..]

Ik geloof direct dat het andersom hetzelfde is Feestkabouter, mijn range om rondjes te maken is enorm groot en het "werk" gebied wat ik vaak heb ligt op meerdere plaatsen in het land, Brabant maar ook in de regio Rotterdam/Den Haag ben ik goed vertegenwoordigd :) Dus die "verdenkingen" zijn wel gegrond denk ik, al zie ik meer Roamlers in de top 10 wel eens voorbij komen waar ik volgens mij last van heb met geplande rondjes.

Ik wist ook helemaal niet dat de vergoeding eerder op de dag van de Bifi checks überhaupt lager was voor andere Roamlers. Sowieso vind ik dat als ze er niks over vermelden in de opdracht dat de vergoeding niet verlaagd moet worden als er buiten jouw schuld om iets niet is of iets niet kan gebeuren. Met de display bij Coop check stond er ook niks in over het feit dat als het display er niet was of als de winkel het niet wilde dat je dan ¤3 minder vergoeding zou krijgen, dit was er ook pas later aan toegevoegd.

Anyhow, ik snap je punt over het feit dat ze bij Roamler support niet vaak iets toegeven of je bedanken voor je feedback en het aanpassen. Het zou ze sieren als ze je melden dat het klopt dat het niet duidelijk is en ze daarom de opdracht hebben aangepast. Er zat een tijdje terug ook geen toestemmingsbrief bij een opdracht terwijl dit wel in de uitleg stond. Dit is na melding helaas ook nooit aangepast, terwijl dat soort dingen wel praktisch zijn. Hoe dan ook vind ik ze een stuk minder streng dan vroeger en ben ik ook wel een aantal keer gematst omdat ik zelf een telfout oid heb gemaakt! :D
ik weet niet of het zozeer is dat de Bifi opdrachten eerder op de dag een mogelijk lagere vergoeding opleverden, misschien hebben verschillende beoordelaars het gedurende de dag verschillend beoordeeld.
het is volgens mij ook nav de ervaringen met de stickers en mogelijk de eerste ervaringen met de Coop display opdrachten op maandag, dat ze de opdracht hebben aangepast, zoiets begreep ik van ze.

"Het zou ze sieren als ze je melden dat het klopt dat het niet duidelijk is en ze daarom de opdracht hebben aangepast." Nou dankje dat je dat zegt, dat is nou precies eigenlijk de medestand waar ik een beetje naar op zoek was. En mooi geformuleerd ook! Ik zeg echt niet dat het een klotebedrijf is of zo, maar het mag soms net effe een beetje minder afstandelijk en iets realistischer en eerlijker en respectvoller naar de Roamler, in de zin van soms een beetje explicieter erkennen dat ze het zelf niet helemaal optimaal hebben gedaan.
Bij alle feedback die ik ze geef is het vaak wel: "goeie ideeen, dank daarvoor", maar nooit iets van: "oh dit is wel echt raak, je hebt gelijk, slordig van ons, dit is echt een foutje van ons, goed dat je ons daarop wijst." Dat zou het samen-gevoel dat ze nastreven denk ik een aardig stuk verbeteren.
pi_162872990
Zo heerlijk rondje gemaakt vanavond! Volop checks bij Roamler :-)
Ook nog 3 van Smart gedaan maar die is deze week flink in de minderheid bij mij :P

Morgen bestaat Roamler 5 jaar en dat vieren ze op een leuke manier. :D
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:51:56 #74
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162877664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef Miek95 het volgende:
Morgen bestaat Roamler 5 jaar en dat vieren ze op een leuke manier. :D
En waar lees je dat?
pi_162877712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:51 schreef detulp050 het volgende:

[..]

En waar lees je dat?
De opdracht van morgen stond er eventjes in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')