Herkenbaar gevoel! En werd de manager niet boos?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:43 schreef Vincentoo het volgende:
Vandaag tijdens een Radler check aangesproken door de supermarktmanager waarom ik foto's aan het maken was. Goed kunnen uitleggen, maar voelt toch een soort van betrapt...
Ik heb ooit precies hetzelfde mee gemaakt. Kennelijk heeft het personeel instructies te checken of de foto's weg zijn. Verder paar keer aangesproken, best genant moment inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:56 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel! En werd de manager niet boos?
Vorige week werd ik bij de Kruidvat aangesproken en uitgelegd hoe of wat, maar ik moest de foto's verwijderen. Medewerkster keek echt mee op mijn mobiel of ik dat wel deed, erg opdringerig vind ik...
Vandaag gewoon weer daar naar binnen gestapt en wat foto's gemaakt.
Gewoon een babbeltje wie je bent, hoe je bent qua praten kletsen en sociaal zijn (omdat je ook in de winkels hun vertegenwoordigd) En wat vragen over je beschikbaarheid vervoer etc.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:21 schreef Vincentoo het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe dat Skypegesprek van Roamler works gaat?
ik zag het ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:34 schreef Miek95 het volgende:
De combinatiecheck bij SS staat weer in de app! En de cross sell check bij Roamler is ook te doen door niet RW-ers, dus dat scheelt weer.
Ik had een keer bij de Dirk dat een boze mevrouw van de winkel tegen me kwam lopen zanniken omdat ik foto's maakte van de cola.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:43 schreef Vincentoo het volgende:
Vandaag tijdens een Radler check aangesproken door de supermarktmanager waarom ik foto's aan het maken was. Goed kunnen uitleggen, maar voelt toch een soort van betrapt...
was dat voor die opdracht speciaal aangegeven in de opdracht?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik had een keer bij de Dirk dat een boze mevrouw van de winkel tegen me kwam lopen zanniken omdat ik foto's maakte van de cola.
Ik zo: mevrouw Roamler heeft toestemming van het hoofdkantoor
Zij: nou daar weten we niks van maar we gaan het doorgeven
Er stond in de opdracht dat als personeel je aanspreekt je ze moet verwijzen naar contact@roamlerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
was dat voor die opdracht speciaal aangegeven in de opdracht?
want vaak is die expliciete toestemming er helemaal niet.
vaak zijn we tegen de wensen en regels van de winkels in aan het werken.
dat staat in elke opdracht.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:49 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Er stond in de opdracht dat als personeel je aanspreekt je ze moet verwijzen naar contact@roamler
op zich heb ik dat smoezen in het begin ook wel een beetje gedaan, maar het voelde toch niet fijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
Af en toe een beetje bluffen, who cares
Ik gebruik normaal een smoes, bij de babymelk dat ik het moest halen voor een vriend maar niet weet welke, dat ik hem dat even vraag (maar dan uiteindelijk geen antwoord krijg).
Ik word nauwelijks aangesproken, zelfs in de belcompany waar ik vet opzichtig foto's stond te maken (kon niet anders) heb ik niets gehoord.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
op zich heb ik dat smoezen in het begin ook wel een beetje gedaan, maar het voelde toch niet fijn.
als ik nu word aangesproken vertel ik gewoon waarvoor ik kom, dat wordt vaak wel begrepen. veel winkelmanagers en ondernemers hebben echter nog (ten onrechte) de verwachting dat dit soort bezoekjes allemaal worden aangekondigd via het hoofdkantoor of zo, dus tegen die verwachting moet ik nog wel eens opboksen.
Hangt ook af van wie er werkquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik word nauwelijks aangesproken, zelfs in de belcompany waar ik vet opzichtig foto's stond te maken (kon niet anders) heb ik niets gehoord.
op dit punt is Roamler dan volledig eerlijk en Smartspotter niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
op zich heb ik dat smoezen in het begin ook wel een beetje gedaan, maar het voelde toch niet fijn.
als ik nu word aangesproken vertel ik gewoon waarvoor ik kom, dat wordt vaak wel begrepen. veel winkelmanagers en ondernemers hebben echter nog (ten onrechte) de verwachting dat dit soort bezoekjes allemaal worden aangekondigd via het hoofdkantoor of zo, dus tegen die verwachting moet ik nog wel eens opboksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |