Dat bepalen wij welquote:
Nou weet ik eindelijk wat een barkie is...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:06 schreef CrashO het volgende:
Welke downie legt dan ook 5 barkies neer voor een fucking koffer terwijl hij het geld er niet voor heeft (obviously, als je moet huilen om 1 wieltje)
't Gaat me inderdaad om de kosten van een nieuw wieltje; je hebt 't topic goed begrepen, downmans.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:06 schreef CrashO het volgende:
Welke downie legt dan ook 5 barkies neer voor een fucking koffer terwijl hij het geld er niet voor heeft (obviously, als je moet huilen om 1 wieltje)
Thanksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Probeer het eens via deze manier.
http://www.samsonite.nl/faq/faq.html#onderdeelbestellen
Ik ben ermee naar Siberië getrokken en gebruik 'm al een paar maanden als slee voor hondensleeraces. Hoezo, mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:15 schreef Ajax95 het volgende:
1 jaar zegt natuurlijk helemaal niks. Het gaat om hoe vaak is de koffer gebruikt en hoe.
Als je in een jaar tijd, 51 weken op reis bent met de koffer en stampt er 20 kilo boven het maximum gewicht en en gebruikt 'm ook nog als stoel, is het niet zo gek dat ie afbreekt.
Dus, meer info graag.
Ajax95 heeft gewoon gelijk... Een jaar zegt niks. Gaat om het gebruik in dat jaar. In een jaar kun je iets meer gebruiken dan in 10 jaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ben ermee naar Siberië getrokken en gebruik 'm al een paar maanden als slee voor hondensleeraces. Hoezo, mag dat niet dan?
Dat is nogal een statement dat je hier doet, kan je dit onderbouwen met een Wikipedia-artikel? B.v.d., ook namens de honden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:23 schreef turbofokker het volgende:
In een jaar kun je iets meer gebruiken dan in 10 jaar.
Wat doe je nou achterlijk...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is nogal een statement dat je hier doet, kan je dit onderbouwen met een Wikipedia-artikel? B.v.d., ook namens de honden.
Kan je 't anders even Painten? Wellicht snap ik 't dan wel, ik ben meer visueel ingesteld namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:35 schreef turbofokker het volgende:
[..]
Wat doe je nou achterlijk...
Het is toch een gegeven dat het niks zegt om te roepen: Mijn auto is stuk na 3 jaar. Het is toch een enorm verschil of je 5.000 km per jaar rijdt, of 70.000 per jaar (net zoveel in 1 jaar, als in 14 jaar met 5.000 km per jaar).
3 jaar zegt dan dus niks, het gaat om het gebruik.
Je hebt 150.000 km gereden met die wieltjes, je had er bij de 100.000 al andere banden om moeten gooien. + je reed nog met je winterbanden suffie!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Kan je 't anders even Painten? Wellicht snap ik 't dan wel, ik ben meer visueel ingesteld namelijk.
De wieltjes zijn overigens ogenschijnlijk ook van prut-materiaal gemaakt. Waarom niet gewoon dezelfde materialen gebruiken als dat voor skeelerwieltes e.d. wordt gebruikt? Die wieltjes draaien wel miljoenmiljard keer in de rondte zonder dat dit problemen oplevert. Maar dat zal ook wel duurder materiaal zijn? Afzetters zijn ze bij Samsonite, allemaal. HASHTAG NOOITMEERSAMSONITE.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:41 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Je hebt 150.000 km gereden met die wieltjes, je had er bij de 100.000 al andere banden om moeten gooien. + je reed nog met je winterbanden suffie!
Misschien had je dat moeten bedenken toen je de koffer kocht flapdrol.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De wieltjes zijn overigens ogenschijnlijk ook van prut-materiaal gemaakt. Waarom niet gewoon dezelfde materialen gebruiken als dat voor skeelerwieltes e.d. wordt gebruikt? Die wieltjes draaien wel miljoenmiljard keer in de rondte zonder dat dit problemen oplevert. Maar dat zal ook wel duurder materiaal zijn? Afzetters zijn ze bij Samsonite, allemaal. HASHTAG NOOITMEERSAMSONITE.
Ik heb anders uitstekende ervaringen met Samsonite.quote:
We gaan 't afwachten. Mocht dit inderdaad zo zijn, dan zal ik dit topic uiteraard rectificeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:30 schreef Hallmark het volgende:
Het voordeel van Samsonite is, dat je gewoon een onderdeeltje kan krijgen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie gaat er nou een nieuwe koffer kopen? Zonde van je 500 euro, je hebt ze op Marktplaats voor 5 euro... en ik denk niet dat het iemand opvalt dat dat geen splinternieuwe koffer meer is.
Heb jij ook van die truien met een krokodilletje er op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |