*Verbaas*
quote:Samen met de streamers
Op 11 november 2000 02:41 schreef Havoc het volgende:
Sowwy zat in de kroeg
Vandaag zit streamen ed. er niet in aan deze kant, succes iedereen die er wel tijd e/o zin voor/in heeft!!!
Gelukkig is het beeld/geluid beter vandaag, maar moet nog zien, wanneer er een belangrijke discussie gaande is, of dit zo blijft.
Heb bovenstaande nog maar net geschreven of de verbinding wordt terstond slecht .
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-11-2000 14:39]
Zie ook mijn eerdere opmerking over dit hierboven ergens.
Moet eerlijk zeggen dat ik lichtelijk klaar begin te raken met BB en verslaan. Er is volgens mij ook niet zoveel behoefte meer aan de verslagen. Maar misschien heb ik gewoon een dipje doordat ik ziek ben
Maar nu zeggen ze dat de vriend van Hieke er niet bij stond. Hieke begrijpt het ook niet. Ze dacht eerst de sportschool maar dan zou Fahrid er ook bij hebben gestaan. Verwarring dus over de identiteit van die gasten buiten. Ze kent alleen het liedje. Komt uit Dirty Dancing roept ze steeds.
*Qt kan je dus niet echt wijzer maken
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 20:02]
quote:Natuurlijk is er behoefte aan de verslagen!
Op 11 november 2000 19:28 schreef Qt het volgende:
Ik was vanmiddag al ff eerder online. Er werd door de dames over pukkels enzo gesproken. Prima geluid dan. Maar nu... toch heb ik verder een uitstekende verbinding. Weet wel zeker dat het BB is die manipuleert, ze draaien het geluid steeds naar een andere mic ff verderop ofzo.Moet eerlijk zeggen dat ik lichtelijk klaar begin te raken met BB en verslaan. Er is volgens mij ook niet zoveel behoefte meer aan de verslagen. Maar misschien heb ik gewoon een dipje doordat ik ziek ben
Dus Qt, pleeeeeeeeease, don't stop!!
Dus wordt gauw beter en moven met dat dipje !!
Serieus, veel beterschap!
Heb al een tijd het idee dat de FOK!leiding zelf het BBforum ook niet zo serieus meer neemt. Als Cynix niet zo vaak de moeite zou nemen om nieuwe verslagen te openen zou de chaos nog groter zijn. Er worden wel wat slotjes gezet, maar geen discussies aangezwengeld bv. Geen verslagen in stille tijden, foto van bewoners niet bijgewerkt als er iemand vertrekt, geen herkenbare rode pijltjes meer voor de verslagen... enz enz.
Je ziet het een echte BBdip... Maar ik ben nog niet weg hoor
Ik ben toch online, de streams draaien mee op de achtergrond. Dus verslaan is een vrij kleine moeite. Lees wel erg vaak hoe saai iedereen het vindt. En dat is het ook hoor, maar 't motiveert niet echt.
Nou ja, genoeg geklaagd. Tijd om ff te gaan verslaan
En ook een voor Mercurius. Ben met jouw verslagen ook altijd weer blij hoor!!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 20:42]
quote:Speciaal voor de streamers een kratje Freddy het huis in...
Op 11 november 2000 09:41 schreef [b] ikzelf het volgende:[/b]
Samen met de streamers??
Kan het jullie niet kwalijk nemen; wat een saaie boel.
Gauw maar weer drank in het huis?
Misdragen bedoel ik....
[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 11-11-2000 20:58]
Helaas heb ik niet meer zo vaak tijd om online te zijn daar ik nu geen onregelmatig werk meer heb. Maar ja, de centjes voor de boterham moeten ook binnenkomen .
Ik ben vooral de laatste week weinig hier geweest, maar ik heb niet het idee dat het Fok!-team het forum aan het versloffen is. Dat de rode >>> er niet meer staan vind ik niet zo'n ramp. Ik geloof dat Danny die er altijd bijplaatste en die zal wel drukjes hebben met zijn trouwdag.
Discussies aanzwengelen etc. is aan de posters, niet aan de moderators ed. Tuurlijk mogen zij dat ook, maar moeten Het zijn de posters die een forum maken!
Dat niet altijd het topic voor de verslagen ed wordt geopend door Havoc is toch geen probleem? Is dat zijn job dan? Ik vindt van niet. Dat betekent dat hij verplicht om 0:00 uur online zou moet zitten, terwijl zijn modfunctie gewoon vrijwillig is. Hier kan je iemand niet op pakken, vindt ik.
Vraag het anders eens na in het topic voor moderating methodes (hint)
Kortom: Ik zou het als een gemis ervaren als de streams niet meer verslagen zouden worden. Ik hoop dus dat er streamers blijven die er plezier in hebben om de zo gewaardeerde verslagen te maken!!! Als ik de kans heb om te helpen zal ik het zeker niet laten, maar dat zal enkel op het eind van de week kunnen.
>>>Geen groot probleem; alleen lastig als op het vorige topic geen slotje wordt gezet.
De belangstelling van de crew is wel eens beter geweest, maar kan het 'gemis' nog niet storend vinden.
Niet stoppen please! Ik begrijp je dipje goed, als het tenminste een BB-dip is.
Maar ik lees altijd met veel plezier jouw verslagen. Een rots in de branding ben je!
quote:Mee eens!!!
Op 11 november 2000 21:36 schreef Tinkerbell het volgende:
QT!!!!!Niet stoppen please! Ik begrijp je dipje goed, als het tenminste een BB-dip is.
Maar ik lees altijd met veel plezier jouw verslagen. Een rots in de branding ben je!
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 11-11-2000 21:42]
quote:Dat Danny het druk heeft met zijn bruiloft kan ik me best voorstellen hoor. Ik vond het gewoon handig die >>>.
Op 11 november 2000 21:23 schreef Niques het volgende:Ik ben vooral de laatste week weinig hier geweest, maar ik heb niet het idee dat het Fok!-team het forum aan het versloffen is. Dat de rode >>> er niet meer staan vind ik niet zo'n ramp. Ik geloof dat Danny die er altijd bijplaatste en die zal wel drukjes hebben met zijn trouwdag.
quote:Op deze opmerking zat ik al te wachten
Discussies aanzwengelen etc. is aan de posters, niet aan de moderators ed. Tuurlijk mogen zij dat ook, maar moetenHet zijn de posters die een forum maken!
quote:Ik meen me te herinneren dat Havoc wel eens aankondigde dat het niet ging lukken. En vroeg of 1 van de posters het kon overnemen. En Havoc of Taradinges of de streamers... het kan mij niet schelen hoor. Duidelijkheid lijkt mij alleen wel handig daarin. Harry schreef ook al dat een tijdig slotje op die topics iig scheelt in overzichtelijkheid.
Dat niet altijd het topic voor de verslagen ed wordt geopend door Havoc is toch geen probleem? Is dat zijn job dan? Ik vindt van niet. Dat betekent dat hij verplicht om 0:00 uur online zou moet zitten, terwijl zijn modfunctie gewoon vrijwillig is. Hier kan je iemand niet op pakken, vindt ik.
quote:Zo hoog zit het me allemaal niet hoor. Ik zie gewoon dat hoe saaier BB, hoe minder posters. En hoe minder geïnformeerd FOK! is. Voel me zelf niet echt geroepen om het BBforum levend te houden. De streams verslaan vind ik wel genoeg. Harry is wat dat betreft een veel betere FOK!ker
Vraag het anders eens na in het topic voor moderating methodes (hint)
quote:Zit hier verder ook niet te vissen naar complimentjes hoor!
Kortom: Ik zou het als een gemis ervaren als de streams niet meer verslagen zouden worden. Ik hoop dus dat er streamers blijven die er plezier in hebben om de zo gewaardeerde verslagen te maken!!! Als ik de kans heb om te helpen zal ik het zeker niet laten, maar dat zal enkel op het eind van de week kunnen.
Ik weet ook wel dat er mensen zijn die plezier beleven aan het lezen van de verslagen. Het moet gewoon leuk blijven om te doen. En ook de bewoners en de programmamakers werken niet echt mee Over saaie BBdagen valt buiten de streams verder weinig te discussiëren. Zoals al eerder geschreven, ik heb gewoon een BBdip. En volgens mij ben ik lang niet de enige
Even dippen mag, maar niet te lang hoor, want ik kan je streamverslagen niet missen. Bij deze alle streamers BEDANKT!!!
Maar dan gieren ook gelijk alle hormonen door de kamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |