abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2000 @ 02:40:07 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_460532
En hier weer verder

*Verbaas*

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_460534
Sowwy zat in de kroeg
I'm getting too old for this....
pi_460702
quote:
Op 11 november 2000 02:41 schreef Havoc het volgende:
Sowwy zat in de kroeg
Samen met de streamers ??
Kan het jullie niet kwalijk nemen; wat een saaie boel.
Gauw maar weer drank in het huis ?
  zaterdag 11 november 2000 @ 13:31:00 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_461054
Goh zeg, is het hier rustig geweest de afgelopen dagen of lijkt het zo

Vandaag zit streamen ed. er niet in aan deze kant, succes iedereen die er wel tijd e/o zin voor/in heeft!!!

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_461059
Het is inderdaad weinig spektakulair.
Heb er sinds gisteravond even tabak van ; de regie van BB zat nogal te klooien met beeld en geluid.
Daarmee bekroop mij het gevoel dat ze ons niet teveel willen laten zien/horen om nog een aktie als 'Cindy' te voorkomen.
Achterdocht
Maar..., ik blijf voorlopig aktief hoor !

Gelukkig is het beeld/geluid beter vandaag, maar moet nog zien, wanneer er een belangrijke discussie gaande is, of dit zo blijft.

Heb bovenstaande nog maar net geschreven of de verbinding wordt terstond slecht .

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-11-2000 14:39]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_461602
Inderdaad slecht geluid QT !!

Zie ook mijn eerdere opmerking over dit hierboven ergens.

pi_461625
Ik was vanmiddag al ff eerder online. Er werd door de dames over pukkels enzo gesproken. Prima geluid dan. Maar nu... toch heb ik verder een uitstekende verbinding. Weet wel zeker dat het BB is die manipuleert, ze draaien het geluid steeds naar een andere mic ff verderop ofzo.

Moet eerlijk zeggen dat ik lichtelijk klaar begin te raken met BB en verslaan. Er is volgens mij ook niet zoveel behoefte meer aan de verslagen. Maar misschien heb ik gewoon een dipje doordat ik ziek ben

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_461682
Qt weet jij al wie die mensen waren? familie of fanclub van Hieke?
pi_461690
Hey Itsme! Mooi werk joh, wij zagen nog nix op stream 1&2. Wat ik ervan begrepen heb stond Fahrid (spelling?) daar, met een blauwe bus van Maasland Reizen vol vrienden en bekenden. Ferdi dacht dat Fahrid Hieke ten huwelijk wilde vragen met dat liedje...

Maar nu zeggen ze dat de vriend van Hieke er niet bij stond. Hieke begrijpt het ook niet. Ze dacht eerst de sportschool maar dan zou Fahrid er ook bij hebben gestaan. Verwarring dus over de identiteit van die gasten buiten. Ze kent alleen het liedje. Komt uit Dirty Dancing roept ze steeds.

*Qt kan je dus niet echt wijzer maken

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 20:02]

pi_461734
quote:
Op 11 november 2000 19:28 schreef Qt het volgende:
Ik was vanmiddag al ff eerder online. Er werd door de dames over pukkels enzo gesproken. Prima geluid dan. Maar nu... toch heb ik verder een uitstekende verbinding. Weet wel zeker dat het BB is die manipuleert, ze draaien het geluid steeds naar een andere mic ff verderop ofzo.

Moet eerlijk zeggen dat ik lichtelijk klaar begin te raken met BB en verslaan. Er is volgens mij ook niet zoveel behoefte meer aan de verslagen. Maar misschien heb ik gewoon een dipje doordat ik ziek ben

Natuurlijk is er behoefte aan de verslagen!
Bij mij doen de streams het abominabel slecht;
soms heb ik een tijdje beeld maar dan 'hangt' 'ie weer op 100%.
Of ik moet eerst 30 keer openen voor ik uberhaupt beeld krijg, moedeloos werd ik er van.
Maar er zijn altijd de streamverslagen nog en reken maar dat heel veel mensen daar plezier aan beleven.
Dat ze geen posts plaatsen betekent niet dat ze er niet zijn

Dus Qt, pleeeeeeeeease, don't stop!!

Dus wordt gauw beter en moven met dat dipje !!

Serieus, veel beterschap!

pi_461811
Qt, ik ben het helemaal eens met Cartman. Je wil echt niet weten hoe vaak ik wel niet op de topic streamverslagen kijk, vooral als ik op het werk zit. En echt balen als er een gat van een uur tussen zit! Ik heb zelf deze week weinig gelegenheid gehad om te streamen, en heb eerlijk gezegd ook een mini-dipje, maar ik wil toch graag doorgaan aangezien ik zelf ook zo veel plezier beleef aan het lezen.
Dus: keep on going!!
pi_461835
Cartman, je bent een liefie... dikke voor jou!

Heb al een tijd het idee dat de FOK!leiding zelf het BBforum ook niet zo serieus meer neemt. Als Cynix niet zo vaak de moeite zou nemen om nieuwe verslagen te openen zou de chaos nog groter zijn. Er worden wel wat slotjes gezet, maar geen discussies aangezwengeld bv. Geen verslagen in stille tijden, foto van bewoners niet bijgewerkt als er iemand vertrekt, geen herkenbare rode pijltjes meer voor de verslagen... enz enz.

Je ziet het een echte BBdip... Maar ik ben nog niet weg hoor Ik ben toch online, de streams draaien mee op de achtergrond. Dus verslaan is een vrij kleine moeite. Lees wel erg vaak hoe saai iedereen het vindt. En dat is het ook hoor, maar 't motiveert niet echt.

Nou ja, genoeg geklaagd. Tijd om ff te gaan verslaan

En ook een voor Mercurius. Ben met jouw verslagen ook altijd weer blij hoor!!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 20:42]

pi_461877
quote:
Op 11 november 2000 09:41 schreef [b] ikzelf het volgende:[/b]
Samen met de streamers ??
Kan het jullie niet kwalijk nemen; wat een saaie boel.
Gauw maar weer drank in het huis ?
Speciaal voor de streamers een kratje Freddy het huis in...
En dat ze zich maar vreselijk mogen gedragen.

Misdragen bedoel ik....

[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 11-11-2000 20:58]

zaterdag 11 november 2000 @ 21:23:16 #14
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_461980
Ik zou het zonde vinden als de streamverslagen minder zouden worden!!!

Helaas heb ik niet meer zo vaak tijd om online te zijn daar ik nu geen onregelmatig werk meer heb. Maar ja, de centjes voor de boterham moeten ook binnenkomen .

Ik ben vooral de laatste week weinig hier geweest, maar ik heb niet het idee dat het Fok!-team het forum aan het versloffen is. Dat de rode >>> er niet meer staan vind ik niet zo'n ramp. Ik geloof dat Danny die er altijd bijplaatste en die zal wel drukjes hebben met zijn trouwdag.

Discussies aanzwengelen etc. is aan de posters, niet aan de moderators ed. Tuurlijk mogen zij dat ook, maar moeten Het zijn de posters die een forum maken!

Dat niet altijd het topic voor de verslagen ed wordt geopend door Havoc is toch geen probleem? Is dat zijn job dan? Ik vindt van niet. Dat betekent dat hij verplicht om 0:00 uur online zou moet zitten, terwijl zijn modfunctie gewoon vrijwillig is. Hier kan je iemand niet op pakken, vindt ik.

Vraag het anders eens na in het topic voor moderating methodes (hint)

Kortom: Ik zou het als een gemis ervaren als de streams niet meer verslagen zouden worden. Ik hoop dus dat er streamers blijven die er plezier in hebben om de zo gewaardeerde verslagen te maken!!! Als ik de kans heb om te helpen zal ik het zeker niet laten, maar dat zal enkel op het eind van de week kunnen.

zaterdag 11 november 2000 @ 21:34:30 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462020
Niques schreef : Dat niet altijd het topic voor de verslagen ed wordt geopend door Havoc is toch geen probleem?
____

>>>Geen groot probleem; alleen lastig als op het vorige topic geen slotje wordt gezet.

De belangstelling van de crew is wel eens beter geweest, maar kan het 'gemis' nog niet storend vinden.

pi_462028
QT!!!!!

Niet stoppen please! Ik begrijp je dipje goed, als het tenminste een BB-dip is.
Maar ik lees altijd met veel plezier jouw verslagen. Een rots in de branding ben je!

zaterdag 11 november 2000 @ 21:41:46 #17
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_462055
quote:
Op 11 november 2000 21:36 schreef Tinkerbell het volgende:
QT!!!!!

Niet stoppen please! Ik begrijp je dipje goed, als het tenminste een BB-dip is.
Maar ik lees altijd met veel plezier jouw verslagen. Een rots in de branding ben je!

Mee eens!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 11-11-2000 21:42]

pi_462139
Leuk om te horen Qt, terug.
Je ziet, dankzij jouw compliment ben ik meteen weer aan de slag gegaan
pi_462201
quote:
Op 11 november 2000 21:23 schreef Niques het volgende:

Ik ben vooral de laatste week weinig hier geweest, maar ik heb niet het idee dat het Fok!-team het forum aan het versloffen is. Dat de rode >>> er niet meer staan vind ik niet zo'n ramp. Ik geloof dat Danny die er altijd bijplaatste en die zal wel drukjes hebben met zijn trouwdag.

Dat Danny het druk heeft met zijn bruiloft kan ik me best voorstellen hoor. Ik vond het gewoon handig die >>>.
quote:
Discussies aanzwengelen etc. is aan de posters, niet aan de moderators ed. Tuurlijk mogen zij dat ook, maar moeten Het zijn de posters die een forum maken!
Op deze opmerking zat ik al te wachten Ik had hetzelfde in mijn hoofd. Weet dat de posters het moeten doen. Maar in slappe tijden gebeurd dat wat minder. Worden er bijvoorbeeld allerlei topics gesloten omdat zoiets al bestaat. Vreselijk ge-emmer steeds over de slotjes... Als iemand bv de topics over de bewoners of VVP eens in de zoveel tijd een slinger omhoog zou geven, blijven die dingen overzichtelijker. En over moeten heb ik niets geschreven hoor.
quote:
Dat niet altijd het topic voor de verslagen ed wordt geopend door Havoc is toch geen probleem? Is dat zijn job dan? Ik vindt van niet. Dat betekent dat hij verplicht om 0:00 uur online zou moet zitten, terwijl zijn modfunctie gewoon vrijwillig is. Hier kan je iemand niet op pakken, vindt ik.
Ik meen me te herinneren dat Havoc wel eens aankondigde dat het niet ging lukken. En vroeg of 1 van de posters het kon overnemen. En Havoc of Taradinges of de streamers... het kan mij niet schelen hoor. Duidelijkheid lijkt mij alleen wel handig daarin. Harry schreef ook al dat een tijdig slotje op die topics iig scheelt in overzichtelijkheid.
quote:
Vraag het anders eens na in het topic voor moderating methodes (hint)
Zo hoog zit het me allemaal niet hoor. Ik zie gewoon dat hoe saaier BB, hoe minder posters. En hoe minder geïnformeerd FOK! is. Voel me zelf niet echt geroepen om het BBforum levend te houden. De streams verslaan vind ik wel genoeg. Harry is wat dat betreft een veel betere FOK!ker
quote:
Kortom: Ik zou het als een gemis ervaren als de streams niet meer verslagen zouden worden. Ik hoop dus dat er streamers blijven die er plezier in hebben om de zo gewaardeerde verslagen te maken!!! Als ik de kans heb om te helpen zal ik het zeker niet laten, maar dat zal enkel op het eind van de week kunnen.
Zit hier verder ook niet te vissen naar complimentjes hoor! Er zijn vast genoeg andere streamers om mij te vervangen als ik stop. Ben nu toch ook weinig aanwezig en zo lang post ik nog niet.

Ik weet ook wel dat er mensen zijn die plezier beleven aan het lezen van de verslagen. Het moet gewoon leuk blijven om te doen. En ook de bewoners en de programmamakers werken niet echt mee Over saaie BBdagen valt buiten de streams verder weinig te discussiëren. Zoals al eerder geschreven, ik heb gewoon een BBdip. En volgens mij ben ik lang niet de enige

zaterdag 11 november 2000 @ 23:31:51 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_462262
OT,

Even dippen mag, maar niet te lang hoor, want ik kan je streamverslagen niet missen. Bij deze alle streamers BEDANKT!!!

eurobilltracker.com
  zaterdag 11 november 2000 @ 23:57:51 #21
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462302
Het moet voor VOO wel duidelijk zijn - alleen met drank en muziek zijn de planten in Da house nog tot leven te wekken.

Maar dan gieren ook gelijk alle hormonen door de kamer..

FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 november 2000 @ 01:20:32 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_462483
deze gaat dicht
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')