abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:28:03 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_164238580
Eigenlijk had ik Tonga moeten steunen. ;) :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164250488
De Nepalese boogschutter Jit Bahadur Moktan heeft zijn eerste ronde er op zitten. Met een geweldige score van wel 607 punten werd hij 60ste tijdens de ranking ronde en mag dus dinsdag de eerste knock-out ronde het opnemen tegen Atanu Das uit India, die vijfde werd.

In deze ranking ronde werd ook een nieuw wereldrecord geschoten met 700 punten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_164251024
Ook de Tongese schutters hebben booggeschoten voor de ranking.

Lusitania Tatafu heeft haar concurrente uit de Dominicaanse Republiek achter zich weten te houden! _O_
Arne Jensen miste de top-60 op een haar na. Maar dat betekent wel dat hij het in de eliminaties op mag nemen tegen de Nederlander Sjef van den Berg. Succes! :)
pi_164255175
Tafeltennisser Yoshua Shing gaat voor de equipe van Vanuatu de vlag dragen!

Hopelijk heeft dit feestje geen invloed op zijn wedstrijd morgen tegen de Mexicaan Marcos Madrid. De heren strijden dan voor een plek in de 1ste ronde.

Ook in actie komt Luigi Teilemb in de skiff -66 en dat gelijk in heat 1 en baan 1. De eerste de beste zullen we maar zeggen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2016 23:30:08 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2016 @ 06:33:35 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_164262771
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:34 schreef Arth_NL het volgende:
Ook de Tongese schutters hebben booggeschoten voor de ranking.

Lusitania Tatafu heeft haar concurrente uit de Dominicaanse Republiek achter zich weten te houden! _O_
Arne Jensen miste de top-60 op een haar na. Maar dat betekent wel dat hij het in de eliminaties op mag nemen tegen de Nederlander Sjef van den Berg. Succes! :)
Ha ha ha leuk, ik wilde het net posten. Leuk topic op deze manier. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164266392
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 06:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha leuk, ik wilde het net posten. Leuk topic op deze manier. :)

Dank. :P

Onze Tongese held Pita zorgde ervoor dat tijdens de openingsceremonie ook voor de vrouwen een leuke zit werd. ^O^

Helaas was wel meteen alle olijfolie in het Olympisch dorp op. :{
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2016 @ 14:17:00 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_164267668
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Dank. :P

Onze Tongese held Pita zorgde ervoor dat tijdens de openingsceremonie ook voor de vrouwen een leuke zit werd. ^O^

[ afbeelding ]

Helaas was wel meteen alle olijfolie in het Olympisch dorp op. :{
Ze hebben de condooms nog. ;)

pi_164283572
Team Gambia is ook gearriveerd in Rio.
Bij Hoevelaken linksaf
  Redactie Sport zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:35:35 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164284639
De eerste Guatemalteek heeft vandaag zichzelf laten zien. Helaas werd hij gedwongen af te stappen bij het fietsen en is er geen resultaat neergezet. Jammer :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_164285566
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Nielsch het volgende:
Tafeltennisser Yoshua Shing gaat voor de equipe van Vanuatu de vlag dragen!

Hopelijk heeft dit feestje geen invloed op zijn wedstrijd morgen tegen de Mexicaan Marcos Madrid. De heren strijden dan voor een plek in de 1ste ronde.

Ook in actie komt Luigi Teilemb in de skiff -66 en dat gelijk in heat 1 en baan 1. De eerste de beste zullen we maar zeggen.

Vlaggendrager Shing heeft vandaag helaas met 0-4 verloren van die Mexicaan en daarmee zitten zijn Spelen er alweer op.

Luigi is vandaag 32ste geworden in de heats en mag daarmee morgen meedoen in de herkansing.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2016 00:10:01 ]
pi_164299864
De eerste Paraguayanen zijn in actie gekomen:

Marcelo Aguirre won z'n eerste tafeltenniswedstrijd *O* , maar in de daaropvolgende ronde eindigde zijn Olympische toernooi. Ook bij het tennis is de enige Paraguayaanse uitgeschakeld.

In de lastige omstandigheden van de roeiwestrijden wist Arturo Rivarola zich te plaatsen voor de kwartfinales. Ook Gabriela Mosqueira was goed op weg, maar in de eindsprint moest ze de top 3 laten gaan. Zij mag nog roeien in de herkansingen, maar vanwege de wind zijn die een dag uitgesteld.
Winnaar Wielerprono 2014, 2015
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2016 @ 17:03:18 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_164301104
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef Pepersaus het volgende:
De eerste Paraguayanen zijn in actie gekomen:

Marcelo Aguirre won z'n eerste tafeltenniswedstrijd *O* , maar in de daaropvolgende ronde eindigde zijn Olympische toernooi. Ook bij het tennis is de enige Paraguayaanse uitgeschakeld.

In de lastige omstandigheden van de roeiwestrijden wist Arturo Rivarola zich te plaatsen voor de kwartfinales. Ook Gabriela Mosqueira was goed op weg, maar in de eindsprint moest ze de top 3 laten gaan. Zij mag nog roeien in de herkansingen, maar vanwege de wind zijn die een dag uitgesteld.
Hoe heet de doelman ook alweer die topscorer werd ? :D

Chilavert ?

pi_164301764
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe heet de doelman ook alweer die topscorer werd ? :D

Chilavert ?

Chilavert scoorde idd idioot veel voor een keeper (vrije trappen en penalties), maar weet niet of hij ooit topscorer werd. Alleen Rogerio Ceni scoorde als doelman vaker dan Chilavert.
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2016 @ 17:47:39 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_164302331
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:26 schreef Pepersaus het volgende:

[..]

Chilavert scoorde idd idioot veel voor een keeper (vrije trappen en penalties), maar weet niet of hij ooit topscorer werd. Alleen Rogerio Ceni scoorde als doelman vaker dan Chilavert.
Mexicaan geloof ik, afgelopen seizoen afscheid genomen. Wel een zwaktebod om je doelman de vrijetrappen te laten nemen. :)

pi_164313688
Vandaag kwam Gaurika Singh (de jongste deelnemer op de spelen) uit Nepal in actie op de 100m rugslag voor vrouwen. Ze mocht in de eerste heat starten en wist deze heat ook te winnen. *O*

Uiteindelijk werd ze hiermee 31ste van de 34 deelnemers en is voor haar het toernooi nu voorbij.

De volgende Olympische sporters uit Nepal komen dinsdag in actie met Sirish Gurung op de 100m vrije slag voor mannen, Phupu Lamu Khatri in het judo en Jit Badahur Mokton in het boogschieten.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_164317212
Gaurika SIngh nu op de BBC. *O*
pi_164326455
Lesotho is nog niet in actie gekomen in Rio.

We doen in een aantal sporten mee.

Atletiek
Mosito Lehata rent de 100m en 200m. Hij is de laatste jaren de Afrikaanse top genaderd en werd dit jaar 2e op de Afrikaanse kampioenschappen. Hier liep hij (met wind) 10,04, onder zijn PR van 10,11. Met deze tijd maakt hij wellicht kans op een halve of zelfs een finaleplaats.

Verder doen er twee marathonners mee, waaronder de nummer laatst van Londen. Ook vaardigen we een atleet af naar de 5000 meter mannen en de 800 meter vrouwen. Kansen zijn hier beperkt maar we volgen de progressie!

Boksen
In het vlieggewicht komt Mokhotho voor het eerst in actie op zaterdag en Suntele in het bantamgewicht op woensdag. Beiden lijken kansloos voor een medaille.

Mountainbike
Tot slot nog een mountainbiker die de eerste fietser wordt voor Lesotho. Hij is een Lesotho skybot dus we verwachten veel.

Als meest bekende atleet mocht Lehata ook de vlag dragen.
  Trouwste user 2022 maandag 8 augustus 2016 @ 14:22:15 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_164329131
Mooie tijd voor Lehata. :)

maandag 8 augustus 2016 @ 14:35:06 #169
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164329539

Mijn adoptiezwemmer Noah Mascoll-Gomes (Antigua & Barbuda) is vandaag 44ste van de 48 deelnemers geworden op de 200 meter vrije slag. Hij bleef hierbij Mikel Schreuders (Aruba), Brandon Schuster (Samoa), Ahmed Gebrel (Palestina) en Nicolas Oliveira (Brazilie, DNS) voor. In een interview na afloop liet hij weten blij te zijn dat hij niet is verdronken en zijn doel heeft behaald door de finish te halen.

Ik ben trots.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mani89 op 08-08-2016 14:41:56 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 15:03:18 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164330436
Gisteren heb ik Valerie Gruest en Ana Sofia Gomez in actie gezien. Het was geen fijne dag. Gruest kon in haar serie niet winnen en kwam niet in de buurt van haar beste tijd, een tegenvaller. Een 29e plaats was het verdict.

Ana Sofia Gomez kwam ook in actie. De vlaggendraagster kreeg de kans om te shinen in groep 3 en deed het heel aardig, maar kwam jammer genoeg net tekort voor een plaats bij de beste 24 op de geschoonde lijst. Gomez werd helaas 27e op deze lijst en mist dus een mooie finale op 0.4 punt. Flopshow.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 maandag 8 augustus 2016 @ 16:25:08 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_164332991
Brandon Schuster (Samoa) op de 200 meter vrije slag 46ste geworden van de 48 deelnemers. _O_

pi_164341689
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:20 schreef Pepersaus het volgende:
In de lastige omstandigheden van de roeiwestrijden wist Arturo Rivarola zich te plaatsen voor de kwartfinales. Ook Gabriela Mosqueira was goed op weg, maar in de eindsprint moest ze de top 3 laten gaan. Zij mag nog roeien in de herkansingen...
Mosqueira ook door *O*
pi_164364658
Phupu Lamu Khatri nu op de mat. *O*
pi_164364874
Ai, pech met de loting zorgt ervoor dat deze eerste ronde ook het eindstation is. De Cubaanse Espinosa bleek een maatje te groot.
pi_164367297
En ook voor Jit Bahadur Moktan zit het toernooi er op. De Indier Atanu Das wint in 3 sets bij het boogschieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')