Durant gaat denk ik naar het meeste geld . Kan zomaar LA of de Celtics wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:31 schreef Hathor het volgende:
Durant gaat maar GSW of San Antonio. Lebron gaat terug naar Miami.
Kan kiest ie bewust voor geen ring.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Durant gaat denk ik naar het meeste geld . Kan zomaar LA of de Celtics worden
Het gaat in ieder geval een hele leuke zomer worden met al die klasse free-agentsquote:
4-1?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:35 schreef Hathor het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat de Cavs weinig kans hebben, 4-1 voor GSW hou ik het op.
Meeste geld is 1 jaar bij OKC en dan volgend jaar als de cap weer omhoog gaat cashen met een 5 jaar max.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Durant gaat denk ik naar het meeste geld . Kan zomaar LA of de Celtics worden
Ik vraag het met af, zal heel erg liggen aan evt andere moves van OKCquote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, 3-1 voor. 13 punten voor in game 6, 11 punten voor in game 7.Ongelofelijk kut zeg.
Durant zal nog wel een jaartje bijtekenen voor een laatste kans met Westbrook en Ibaka.
Aan de andere kant, ze verslaan wel een historisch Spurs team en komen 3-1 voor tegen een record brekend Warriors team. Opzich zit het met de core dan wel goed denk ik, Adams en Kanter zijn ook steeds beter worden geworden naarmate het seizoen duurde. Roberson speelde ook goed, behalve game 7.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:08 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik vraag het met af, zal heel erg liggen aan evt andere moves van OKC
En tja Westbrook (die tegen de Warriors toch ook zeer matig was) blijft toch niet de beste combi met KD naar mijn mening..
Dit zie je keer op keer bij WB. Allemaal zo laks en dat terwijl het misschien wel de snelste speler in de NBA is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:02 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Niet alleen dat..
Lach maar om Steph zijn D, Russelljij komt er wel
GSW moet hem echt niet willen, hij past totaal niet binnen hun systeem. San Antonio zou hem wel kunnen gebruiken, ze hebben nieuw bloed nodig.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:31 schreef Hathor het volgende:
Durant gaat maar GSW of San Antonio. Lebron gaat terug naar Miami.
Het is in totaal 9 keer gebeurtquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:53 schreef PippenScottie het volgende:
Kut, tijdens halftime in slaap gevallen.![]()
Epische comeback van de Warriors zeg. Het is volgens mij pas de vierde keer dat een ploeg een 1-3 achterstand goedmaakt.
Volgend jaar bedoel je? Dit jaar wordt alleen interessant omdat er zo weinig goede free-agents zijn dat er bench-spelers de max gaan krijgen..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval een hele leuke zomer worden met al die klasse free-agents
Slecht nieuws dan. De 2e en 7e wedstrijd zijn om 20:00 ET, de rest allemaal om 21:00 ET.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zin in de finale! Hopelijk niet altijd om 03:00
Ja kak. Kan helaas niet 4 (of 3 haha) keer de nacht doorhalen. Maargoed, we zien wel weerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:39 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Slecht nieuws dan. De 2e en 7e wedstrijd zijn om 20:00 ET, de rest allemaal om 21:00 ET.
Dat kun je uitrekenen aan de hand van het tijdsverschil, als GSW thuis speelt, is het gewoon standaard 4 uur bij ons.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zin in de finale! Hopelijk niet altijd om 03:00
Dat is dan iets wat je 100% op het conto van de coach kan schrijven. Hij verdedigd niet eens mee de helft van tijd, een coach met karakter zou dat afstraffen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:22 schreef Principia het volgende:
Wedstrijd op karakter, toen het slecht ging schoten Curry en Thompson een paar weergaloze driepunters. Daarentegen begon iedereen naar elkaar te kijken toen het minder liep bij OKC.
Misschien geen populaire mening, maar vind Westbrook maar overschat. Verdedigend pakt hij af en toe zijn steals, maar roteert 9/10 verkeerd, verliest zijn man nog wel eens tijdens rebounden en echt super onbetrouwbaar in clutch time.
quote:
Gaat wel weg denk ik, net als dat het hip was te haten op alles wat LeGod deed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef Reanimation het volgende:
Ennn het is hip om te haten op de Warriors
Oeh, wil je nou overstappen omdat ze niet populair meer zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef Reanimation het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oeh, wil je nou overstappen omdat ze niet populair meer zijn?
Het is wel de taak om spelers te motiveren, maar de echte supersterren (laatst grote ophef omdat Mark Cuban Kevin Durant enige superster van OKC noemde) hebben genoeg intrinsieke motivatie. Vond Donovan deze Playoffs verrassen met de manier hoe hij Roberson gebruikte tegen de Warriors en Kanter en Adams de boards liet domineren tegen de Spurs.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is dan iets wat je 100% op het conto van de coach kan schrijven. Hij verdedigd niet eens mee de helft van tijd, een coach met karakter zou dat afstraffen.
No way. Durant plakt er twee jaar bij aan met het laatste als opt-out (salary cap gaat nog eens omhoog dan). Zoiets lijkt me het meest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:56 schreef matthijst het volgende:
Zou leuk zijn:
http://www2.tsn.ca/bardow(...)he+Raptors&id=581232
Is ook een vrij irritant team tbh. Curry is verschrikkelijk 'cocky'/arrogant en Green is een totale idioot. Thompson lijkt de enige normale van de big 3 te zijn. Supporting cast is allemaal vrij okay, behalve Speights.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef Reanimation het volgende:
Curry is te arrogant en te vrolijk. Ok.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook een vrij irritant team tbh. Curry is verschrikkelijk 'cocky'/arrogant en Green is een totale idioot. Thompson lijkt de enige normale van de big 3 te zijn. Supporting cast is allemaal vrij okay, behalve Speights.
Anyway, elk winnend team word op een gegeven moment gehaat. Barcelona was ook allemaal leuk en geweldig in 2006
James Harden die op een andere NBA player haatquote:
Vind Iggy anders 1 van de leukste spelers van de NBA. In game 6 toen Curry die belangrijke 3 raakte gingen ze helemaal loco, toen kwam Iguadoala ff vertellen dat ze godverdomme normaal moesten doen. Heldquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook een vrij irritant team tbh. Curry is verschrikkelijk 'cocky'/arrogant en Green is een totale idioot. Thompson lijkt de enige normale van de big 3 te zijn. Supporting cast is allemaal vrij okay, behalve Speights.
Anyway, elk winnend team word op een gegeven moment gehaat. Barcelona was ook allemaal leuk en geweldig in 2006
Te vrolijk? Weet niet waar je dat vandaan haalt, maar prima.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Curry is te arrogant en te vrolijk. Ok.
Geloof er geen reet van eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:56 schreef matthijst het volgende:
Zou leuk zijn:
http://www2.tsn.ca/bardow(...)he+Raptors&id=581232
Ook niet, maar zou cool zijn. Nieuwe contender in het oosten.quote:
Dit is niet echt héquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
James Harden die op een andere NBA player haat![]()
In het veld is hij de irritanste van allemaal. Niet voor niets dat hij met zulke zieke statline toch geen NBA All Star is geworden![]()
[..]
Vind Iggy anders 1 van de leukste spelers van de NBA. In game 6 toen Curry die belangrijke 3 raakte gingen ze helemaal loco, toen kwam Iguadoala ff vertellen dat ze godverdomme normaal moesten doen. Held
Hij zal all-NBA team hebben bedoeld.quote:
En hij heeft een tienjarige deal met Nike ter waarde van 300 miljoen dollar.quote:
Marv Albert die op Paul Gasol stemt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:53 schreef PippenScottie het volgende:
DeAndre Jordan first team all-NBA? That's just wrong...
All-NBA votes voor Tim Duncan en Tony Parker?![]()
All-defense votes voor DeMarcus Cousins??
All-rookie votes voor Marcelo Huertas???
Ik zou zeggen als je voor het geld speelt dan geef ik hem geen ongelijk nee, maar gegevens moment wil je ook voor eer spelen en kampioen worden.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef TheGOAT het volgende:
En zoals het plaatje hierboven laat zien gaat Durant gewoon een 1-year qualifiyng offer tekenen, volgend jaar schiet de cap omhoog en kan hij dus een max-deal tekenen die 2x zoveel waard is ongeveer. Zou je hem ongelijk geven?
Dan zit hij bij OKC toch prima? Team heeft een fantastisch seizoen gehad, heeft een historisch sterk San Antonio uitgeschakeld en een nog sterker Golden State tot het uiterste gepushd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:00 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als je voor het geld speelt dan geef ik hem geen ongelijk nee, maar gegevens moment wil je ook voor eer spelen en kampioen worden.
En dan is geld niet alles.
Je zou zeggen van wel, maar toch denk ik dat als KD kampioen wilt worden hij dat gaat worden zonder Westbrook.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan zit hij bij OKC toch prima? Team heeft een fantastisch seizoen gehad, heeft een historisch sterk San Antonio uitgeschakeld en een nog sterker Golden State tot het uiterste gepushd.
De kern van de ploeg is nog jong. Beter dan dit kan praktisch niet als je kampioen wil worden.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:18 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar toch denk ik dat als KD kampioen wilt worden hij dat gaat worden zonder Westbrook.
Ik zal wel heel wat bagger over mij heen krijgen, maar ik snap niet hype om Westbrook echt niet.
Ik heb het idee dat hij zijn plek niet kent, KD is in mijn ogen de superster en Westbrook sidekick. Maar af en toe denk Westbrook dat hij weet ik wie niet wel is en dan wat krijg je heel veel bal verlies en egoistisch plays.
Ik ben ook geen Westbrook-fan, maar heb jij zijn stats gezien? De ene zieke triple double na de andere...quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:18 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar toch denk ik dat als KD kampioen wilt worden hij dat gaat worden zonder Westbrook.
Ik zal wel heel wat bagger over mij heen krijgen, maar ik snap niet hype om Westbrook echt niet.
Ik heb het idee dat hij zijn plek niet kent, KD is in mijn ogen de superster en Westbrook sidekick. Maar af en toe denk Westbrook dat hij weet ik wie niet wel is en dan wat krijg je heel veel bal verlies en egoistisch plays.
(dit is niet persoonlijk op jou, maar in general tegen alle sportliefhebbers/sportnieuws websites etc).quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook geen Westbrook-fan, maar heb jij zijn stats gezien? De ene zieke triple double na de andere...
Natuurlijk heb ik zijn stats gezien, maar dat komt natuurlijk omdat hij zoveel forceert.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Westbrook-fan, maar heb jij zijn stats gezien? De ene zieke triple double na de andere...
Curry cocky? Hij heeft soms wat trekjes ja.. maar in general is hij toch vrij humble, zeker off the court. Maar goed misschien heb ik een positiever beeld van hem, omdat ik hem/de Warriors al volg sinds 2008/2009.. toen ze beide nog onbekend/niet heel goed waren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mike d'Antoni en James Harden, dat kan niet misgaan in defense toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:55 schreef PippenScottie het volgende:
Mike d'Antoni nieuwe head coach van de Rockets.
Dat kan leuk worden... Howard weg doen, jonge, atletische center laten starten en runnen en gunnen!
Nou die bijt m in ieder geval wel erafquote:Op vrijdag 3 juni 2016 02:36 schreef RipCity het volgende:
Doris Burke.. Bah bah bah.. Je zal d'r maar als vrouw hebben
Haha truequote:Op vrijdag 3 juni 2016 02:38 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Nou die bijt m in ieder geval wel eraf
Echt he, dit voelt als first round..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 05:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mis de Western conference play-offs
OKC had geloof ik een keer 72 punten bij rust.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:51 schreef Sasman het volgende:
Ach...Eerste wedstrijd van de serie...Elke bench zal wel eens een home game hebben waar dat ze in knallen. Laten gebeuren en blijven focussen op Curry, Green en Thompson dat zei niet on fire geraken.
Het enigste wat me wel opviel was dat OKC zoveel meer punten kon maken tegen deze Warriors dan Cleveland gisteren deed. Na de eerste helft hadden ze iets van 49 punten?
Nou nee, het is niet dat ik de Cavs geen kans geef, integendeel, ik ben alleen verbaast dat ze niet geprofiteerd hebben van de offday van de twee beste schutters van GSW.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:42 schreef Sasman het volgende:
Nou nou...het begint alweer. Serie is gedaan, Cavs maken geen kans meer,...Terwijl een paar weken geleden nog maar eens is bewezen dat een eerste game winnen niks betekent. Remember OKC vs Spurs?
Dus de volgende wedstrijd hebben ze de hulp nodig van de scheids om te winnen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:42 schreef Sasman het volgende:
Nou nou...het begint alweer. Serie is gedaan, Cavs maken geen kans meer,...Terwijl een paar weken geleden nog maar eens is bewezen dat een eerste game winnen niks betekent. Remember OKC vs Spurs?
Serie gaat gewoon Game 7 worden met een close einde waarin Curry de beslissende 35 foot 3punter in de face van LeBron gooit.....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus de volgende wedstrijd hebben ze de hulp nodig van de scheids om te winnen ?
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:33 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Serie gaat gewoon Game 7 worden met een close einde waarin Curry de beslissende 35 foot 3punter in de face van LeBron gooit.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Slaafjes van prinses James, meer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Grappig dat ze weer Foster en Tony Brothers aanstellen.....hetzelfde duo dat vorig jaar ook game 2 floot. Lebron 18 FTs toen....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus de volgende wedstrijd hebben ze de hulp nodig van de scheids om te winnen ?
Je mag hem dus niet aanraken . Wat een feestquote:Op maandag 6 juni 2016 01:33 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Grappig dat ze weer Foster en Tony Brothers aanstellen.....hetzelfde duo dat vorig jaar ook game 2 floot. Lebron 18 FTs toen....
19-2quote:Op maandag 6 juni 2016 02:58 schreef PippenScottie het volgende:
Goede hustle van de Warriors.
Wat is dit nu, een 20-1 run?
Lool ja ik wou net zeggen. Zodra het even niet mee zit is hij als eerste gevlucht....quote:Op maandag 6 juni 2016 03:48 schreef popolon het volgende:
Love heeft ook weer eens wat. Of eigenlijk niets.
SA en OKC sowieso . Portland misschien ookquote:Op maandag 6 juni 2016 04:05 schreef PippenScottie het volgende:
Gênant dit.
Hoeveel Western Conference teams zouden nu ook met 2-0 voorstaan tegen de Cavs?
Clippersquote:Op maandag 6 juni 2016 04:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SA en OKC sowieso . Portland misschien ook
Mits helemaal fit wel ja . En Houston ook als ze normaal functioneren naar hun talentquote:
Dan zal om te beginnen Irving ook eens een keertje mee moeten gaan doen.quote:Op maandag 6 juni 2016 04:15 schreef popolon het volgende:
Snap al de drama nu maar kijk er niet van op als 't straks gewoon 2-2 is. 't Zal me niet verbazen.
This game is over.
Eens!quote:Op maandag 6 juni 2016 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat GSW gaan winnen, meer dan verdiend na zo'n seizoen. Het was toch zuur geweest als pieken in de playoffs, zoals OKC, genoeg is voor de titel. Dat was in alles wel de echte finale natuurlijk.
quote:
OKC en SAS zouden gehakt maken van dit Cleveland. Dat geloof ik wel degelijk. Maar Cleveland kan beter dan ze tot nu hebben laten zien in deze serie.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:18 schreef TheGOAT het volgende:
Aanvallend komt Cleveland gewoon tekort, defense van de Warriors is gewoon té goed. Laat je ook weer zien dat alles op match-ups aankomt.
OKC heeft de GSW altijd lastig kunnen maken, ook dit jaar weer. Maar ik geloof er niets van dat OKC ook met 2-0 voor zou staan tegen de Cavs. Eerder andersom. Een JR Smith zou denk ik off gaan tegen OKC bijvoorbeeld.
Die krullenbol krijgt ook een ring als Cleveland wint.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]Heerlijk dit. Zou toch mooi zijn als die krullenbol zijn middelvinger met ring er om kan opsteken naar Lebron.
[..]
OKC en SAS zouden gehakt maken van dit Cleveland. Dat geloof ik wel degelijk. Maar Cleveland kan beter dan ze tot nu hebben laten zien in deze serie.
Lol, heeft ie mooi bekeken.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die krullenbol krijgt ook een ring als Cleveland wint.
Staan ook minstens zo veel plays tegenover waarbij James om onbegrijpbare redenen om een switch vraagt waardoor GSW scoort. James is nog steeds fantastisch, maar heb het gevoel dat hij een periode ingaat waarin hij vaker als 4 moet gaan spelen, daar hoort ook de verantwoordelijkheid bij om de bigs van de tegenstander te verdedigen.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:18 schreef TheGOAT het volgende:
Ben vooral verbaasd over hoe slecht Irving is. Je ziet hem maar heel weinig driven. Natuurlijk domineert LeBron de bal in de post, maar ook dan moet je meer kunnen dan alleen maar er om heen staan te wachten. In de verdediging is hij nergens. En Love is ook nergens te bekennen.
LeBron die dan de blame weer op hemzelf neemt, maar ik vond hem toch vrij aardig goed spelen. Fantastische instincts in de defense. Een lob naar Bogut eruit halen, en later die play waarin hij vanaf de strongside kwam (die werd wel 6x herhaald). En zo nog een paar plays, met of zonder steal als resultaat.
Aanvallend komt Cleveland gewoon tekort, defense van de Warriors is gewoon té goed. Laat je ook weer zien dat alles op match-ups aankomt.
OKC heeft de GSW altijd lastig kunnen maken, ook dit jaar weer. Maar ik geloof er niets van dat OKC ook met 2-0 voor zou staan tegen de Cavs. Eerder andersom. Een JR Smith zou denk ik off gaan tegen OKC bijvoorbeeld.
Anyway, Warriors heel sterk, Cavs, en dan vooral Irving vallen me erg tegen. Terwijl ze toch goed begonnen..
Het zou wel heer erg zuur zijn als LeBron de Cavs voor de tweede keer de rug toedraait, maar er word wel lustig op los gespeculeerd. Terugkeer naar Miami is al aan bod geweest, en er verschijnen ook verhalen dat het een droom van hem is om ooit met zijn beste maatjes, Wade, Paul en Anthony in een team te spelen, maar dat is wel heel erg vergezocht lijkt me. Tenzij ze alle 4 een flink stuk salaris willen inleveren.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:06 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat de Cavs/LeBron gaan doen als het m weer niet wordt dit seizoen. Qua trades.
Ik wel, ik ga even een paar kroketten bakken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 03:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Kerr weet hier uiteraard geen antwoord op
Om half 4 s'nachtsquote:Op donderdag 9 juni 2016 03:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wel, ik ga even een paar kroketten bakken.
Die in uitwedstrijden heel weinig klaar spelen. GSW heeft de splash brothers nodig, maar ze laten het voortdurend afweten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 03:26 schreef PippenScottie het volgende:
No worries. Finals MVP's Shaun Livingston en Leandro Barbosa gaan straks spelen.
Ja? Ben jij nooit om een uur of 4-5 s nachts de kroeg uit komen rollen en dan nog even snel een snack scoren voordat je een taxi naar huis neemt?quote:
Nou ... neequote:Op donderdag 9 juni 2016 03:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja? Ben jij nooit om een uur of 4-5 s nachts de kroeg uit komen rollen en dan nog even snel een snack scoren voordat je een taxi naar huis neemt?
We hebben snel een run nodig, maar zelfs dan, on the road... dit gaat geen wedstrijd meer worden. Maar wel grote kans dat het straks 2-2 staat met 4 blowouts.quote:Op donderdag 9 juni 2016 03:37 schreef Hathor het volgende:
Ik krijg het idee dat het nu al voorbij is.
Sneaky 7-0 run nu.quote:Op donderdag 9 juni 2016 03:37 schreef Hathor het volgende:
Ik krijg het idee dat het nu al voorbij is.
Nee, in de herhaling was duidelijk te zien dat de bal nog in zijn hand was toen de buzzer ging.quote:Op donderdag 9 juni 2016 04:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Haha JR, volgens mij was ie op tijd.
Ongelofelijk ziek hoe slecht de transition hier is van GSW. Bizar.
Hij gooit de wedstrijd hier goed weg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 04:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken of Kerr zoiets kan bedenken
Welke wedstrijd...quote:Op donderdag 9 juni 2016 04:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij gooit de wedstrijd hier goed weg.
Tja we moeten niet doen alsof hij een geweldige coach is want dat is die bij lange na (nog) nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 04:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij gooit de wedstrijd hier goed weg.
Tegen OKC was het ook niet de Curry uit het reguliere seizoen. Of het is de blessure, of het is toch niet de MVP die iedereen verwachtte.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:51 schreef Sasman het volgende:
En gaat er niemand iets zeggen over hoe de 2-voudige MVP meneer Curry al 3 games helemaal in de zak zit van de Cavs? Indien dit Lebron was had hij al bakken kritiek over zich gehad![]()
Denk toch de blessure, vorig jaar was 'ie nog wel aardig in de finale met 26 PPG. (LeBron toen overigens 36quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tegen OKC was het ook niet de Curry uit het reguliere seizoen. Of het is de blessure, of het is toch niet de MVP die iedereen verwachtte.
Steals en zeker punten kan 'ie nog wel #1 wordenquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:46 schreef PippenScottie het volgende:
En over LeBron... Hier wat play-off stats.
Punten: 5438
#4 all time (Michael Jordan, 5987)
Rebounds: 1710
#10 all time (Bill Russell, 4104)
Assists: 1310
#3 all time (Magic Johnson, 2346)
Steals: 343
#4 all time (Scottie Pippen, 395)
Blocks: 174
#23 all time (Tim Duncan, 568)
Hij is de enige speler die in zowel punten, rebounds als assists in de top 10 staat, en je hebt het idee dat hij nog wel een jaar of 7 diepe playoff runs kan maken,
Kobe was ook heel hard op weg, maar die won in 2012 voor het laatst een play-off wedstrijd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Steals en zeker punten kan 'ie nog wel #1 worden
Lijkt mij duidelijk dat Jefferson de voorkeur moet krijgen, heb overigens nooit begrepen waarom ze Love niet gebruiken in de high post. Die sets op de elbow met James zijn op het lijf geschreven van Kevin Love.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:02 schreef TheGOAT het volgende:
Kritiek op dat Kerr geen goede coach is... Kerr heeft deze offense van de Warriors gecreerd. Op zijn job interview kwam hij met een zeer gedetailleerde presentatie. Herinneren we ons Marc Jackson met z'n iso-ball nog?
Kerr presenteerde bij z'n interview delen van de offense zoals ze nu geimplementeerd zijn. Combi's van motion/princenton offense, triangle, old skool splits, etc.
Anyway, Curry die gebenchd wordt. Damn dat zie je niet vaak bij een MVP.
Verwacht dat de Warriors in game 4 keihard terugslaan, verwacht een explosieve game van Curry en/of Thompson. Zou toch niet kunnen uitblijven denk je bijna. Cury die voor het laatst in maart 2015 3 wedstrijden op rijd <20 punten scoorde. Maargoed, wie weet hoe het gaat.
Ook heel benieuwd naar wat Lue met Love doet, mocht hij weer terugkomen. Is toch bijna komisch om mee te maken, helemaal ook na hoe dichtbij de Cavs vorig jaar gekomen zijn...
Goede analysequote:Op donderdag 9 juni 2016 22:02 schreef TheGOAT het volgende:
Kritiek op dat Kerr geen goede coach is... Kerr heeft deze offense van de Warriors gecreerd. Op zijn job interview kwam hij met een zeer gedetailleerde presentatie. Herinneren we ons Marc Jackson met z'n iso-ball nog?
Kerr presenteerde bij z'n interview delen van de offense zoals ze nu geimplementeerd zijn. Combi's van motion/princenton offense, triangle, old skool splits, etc.
Anyway, Curry die gebenchd wordt. Damn dat zie je niet vaak bij een MVP.
Verwacht dat de Warriors in game 4 keihard terugslaan, verwacht een explosieve game van Curry en/of Thompson. Zou toch niet kunnen uitblijven denk je bijna. Cury die voor het laatst in maart 2015 3 wedstrijden op rijd <20 punten scoorde. Maargoed, wie weet hoe het gaat.
Ook heel benieuwd naar wat Lue met Love doet, mocht hij weer terugkomen. Is toch bijna komisch om mee te maken, helemaal ook na hoe dichtbij de Cavs vorig jaar gekomen zijn...
Klopt, die hebben inmiddels allemaal al afgezegd.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:52 schreef Mykonos het volgende:
Overigens las ik net dat naast Curry nu ook Harden en Westbrook niet naar de OS willen.
Gespeeld is het nog niet, dat hebben we wel gezien in de GSW-OKC serie, alleen vind ik de Cavs overall toch te zwak om dit nog om te buigen. Maar het zou me niet verbazen als ze nog minstens een game pakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:52 schreef lordteddybeer het volgende:
4de kwart was erg jammer. Ik had graag een spannende 2-2 gehad in plaats van een gespeelde 3-1
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:47 schreef Hathor het volgende:
Overigens...een van de commentaren op Youtube bij de game 4 full highlights......"i tried changing my facebook password into Cavs, but Facebook said it's too weak"
Welnee, hij heeft zijn momenten dat ie echt onnavolgbaar is, om die vervolgens af te wisselen met een paar staaltjes hopeloze defense. Irving is gewoon een wildcard, het kan vriezen, en het kan dooien. In game 2 was hij volledig afwezig, in game 3 deed hij bijna alles goed, en nu was het weer veel te wisselvallig. Je kan er gewoon niet op bouwen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:57 schreef pfaf het volgende:
Net terug gekeken. Mooie, intense PO-game.
Ik zal hier el de enige in de wereld in zijn, maar ik denk dat Kyrie wel eens een negative voor de Cavs kan zijn. Echt een box score iso speler die zn team minder maakt.
Ik ga er nu vanuit dat ik natuurlijk met advanced stats om de oren geslagen wordt.
Goede vraag.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:24 schreef Hathor het volgende:
Wie komt er eigenlijk in aanmerking voor finals MVP? ik kan nou niet zeggen dat er een bepaalde speler met kop en schouders bovenuit steekt momenteel.
Deels eens. Hij heeft namelijk wel een groot deel van dit team zelf samengesteld. Hij had ook met Bennett kunnen spelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:22 schreef popolon het volgende:
James krijgt ontzettend veel kritiek in de VS maar ik vind 't onterecht. De Celtics hadden Pierce, Garnet en Rondo, eerder haaden ze Larry Bird, Robert Parish en Kevin McHale. Heat had er drie, Lakers idem, de 90's Pistons hadden er drie alleen de 2004 Pistons was een uitzondering, dat was een heel hecht team. De Spurs hadden er drie. Bulls hadden Pippen en Jordan. Je hebt gewoon méér dan 1 sterspeler nodig.
Nu heeft 'ie er geen drie of twee. Irving en Love zijn gewoon veel te wisselvallig. En geen topspelers.
True, maar als je ziet hoe goed LeBron is geweest in al die Finals, afgezien van 2011 misschien. Curry was vorig jaar ook niet al te best in een aantal wedstrijden. Zelfde geldt voor een Kobe in 2009 bijvoorbeeld tegen Orlando. Schoot vrij laag percentage.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
De enige finale nederlaag die je hem echt kan 'verwijten' is tegen de Mavericks.
Verder was zijn team nooit uitgesproken favoriet in de finale.
Dat gezegd hebbend, je verwacht van kampioenen dat ze juist boven verwachting kunnen presteren on the biggest stage.
Top 5 all-time, maar geen Jordan.
LOL, Green is niet (direct) geschorst vanwege wat er is gebeurd in game 4 hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef danusz1986 het volgende:
Man man man. Green geschorst voor game 5. Als Cleveland niet op eigen kracht kan winnen zorgt de NBA er wel voor. Wat een joke. Lebron ook meteen schorsen.
Inderdaad, Green mag al weken iedereen schoppen en slaan, zonder schorsing. Terwijl Dahntay Jones daarvoor wel werd geschorst. En nog is Green niet direct geschorst voor zijn acties.quote:
Daar gaat het niet om. Lebrick choken zelf weet dat hij gaat verliezen en probeert Green uit te lokken. Het is wat het is. Als hij iets over Green heen stapt is er niks aan de hand. Dan maar zo proberen als ik zelf faal in het 4e kwart.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Inderdaad, Green mag al weken iedereen schoppen en slaan, zonder schorsing. Terwijl Dahntay Jones daarvoor wel werd geschorst. En nog is Green niet direct geschorst voor zijn acties.
Zo maar vanuit gaan dat Cleveland 2 keer gaat winnen. Strenght in numbers!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:27 schreef D-Wade het volgende:
Werd eens tijd dat Draymond bestraft word voor ze wangedrag. En hopelijk leert ie het meteen af als de Cavs dalijk terug komen voor een game 7.....
Wie moet hem dan gaan vervangen ? Iggy ? McAddoo ?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Zo maar vanuit gaan dat Cleveland 2 keer gaat winnen. Strenght in numbers!
IggyGodquote:Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie moet hem dan gaan vervangen ? Iggy ? McAddoo ?
Uitwonen die hap.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Gewoon Curry, Thompson en Iggy 45 minuten laten spelen. En Bogut is er ook nog. Next man up.
Ik neem het LeBron meer kwalijk. Zelf falen in het 4e kwart en dan zo onnodige actie.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:20 schreef Sasman het volgende:
Wel prachtig dat hier eens deel GSW fans aan het klagen zijn over de NBAWat een ironie.
Gelukkig dat Green niks doet en het liefste jongetje van de klas is.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik neem het LeBron meer kwalijk. Zelf falen in het 4e kwart en dan zo onnodige actie.
Dat idd, vies ventjequote:Op maandag 13 juni 2016 11:02 schreef Sasman het volgende:
NBA heeft gewoon gefaald door Green niet te schorsen voor zijn laffe actie tegen Adams.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
GSW heeft een zieke offensive nacht nodig, want LeBron gaat makkelijk een punt of 40 maken zonder Big Dick Dray.
Ik zie wel lichte verschijnselen van Game 6 Boston Lebron..... Hij heeft een rare mentaliteit 'als die niks te verliezen heeft'.quote:
Ze zijn inderdaad vrij kansloos in de paintquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
GSW heeft een zieke offensive nacht nodig, want LeBron gaat makkelijk een punt of 40 maken zonder Big Dick Dray.
Mo speights als de defensive anker....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad vrij kansloos in de paint
True, maar makkelijk 40 points.. Iguodala is geen James Harden verdedigendquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:51 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik zie wel lichte verschijnselen van Game 6 Boston Lebron..... Hij heeft een rare mentaliteit 'als die niks te verliezen heeft'.
Mo Speights hoort niet eens in de NBA . Beheerst alles onvoldoende op zijn schot (soms) naquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:52 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Mo speights als de defensive anker....![]()
Ooh zeer zeker niet maar hij neemt ook alleen maar jumpers tegen Iggy. En vaak als Lebron loose speelt willen ze wel eens makkelijk swishen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
True, maar makkelijk 40 points.. Iguodala is geen James Harden verdedigend
Iggy is uiteraard geen koekenbakker. Maar er is niemand om die freight train nu te stoppen als hij eenmaal op snelheid is. Dat anker wordt erg gemist. Het is een feestje in de paint op dit moment. Deze layup van Shumpert toont dat ook weer aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
True, maar makkelijk 40 points.. Iguodala is geen James Harden verdedigend
Wat een drama die gozer. En dat gaat een max contract krijgen deze zomer. Ze staan allemaal in de rij voor hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Barnes helpt ze ook graag een handje . Gelukkig is die weg zo
Ik heb nu al medelijden met de club die hem krijgt. Daar is echt niks van overgebleven na zijn blessure .quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:46 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Wat een drama die gozer. En dat gaat een max contract krijgen deze zomer. Ze staan allemaal in de rij voor hem.
+1quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nou ik heb drie quarters op het puntje van mijn stoel gezeten. Dit was eindelijk de wedstrijd waar we op gehoopt hadden, Thompson, Curry, James en vooral Irving maakten echt ongelooflijk veel moeilijke schoten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 05:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zucht. Wéér geen spannende wedstrijd. Diepe, diepe buiging voor de prestatie van Irving.
Maar NBA heeft wat het wilt: een 7-serie.
Ze begonnen wel met aantal post-ups, bovendien was hij een geweldige rebounder die instinct had om juiste moment de 3-punt lijn te verlaten om voor de OREB te gaaan. Maar het gaat me meer om de defensieve rebounds. Tegen zo'n kleine line-up is er gewoon geen excuus voor 3 rebounds in 33 minuten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:30 schreef Sasman het volgende:
Nou dat van Kevin Love is ook gewoon omdat de Cavs hem offensief gebruiken als een 3 point shooter en daardoor hij veel te ver weg is van de korf om offensieve rebounds te nemen.
Snap ik nog altijd niet dat ze soms Kevin Love niet in de post aanspelen, zeker tegen die kleinere line up van de GSW moet Love daar toch gebruik van kunnen maken.
Het is me (weer) niet gelukt om nuchter te blijven en tegen mijzelf te zeggen dat hij waarschijnlijk nooit (helemaal) fit zal worden. Heel Philadelphia heeft dat probleem overigens, Okafor, Noel, Simmons, Saric, het maakt allemaal niks uit als deze man zijn potentie bereikt.quote:
Goede call ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een verrassingquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:10 schreef peasant het volgende:
Bogut out for the remainder of the finals
http://www.nba.com/2016/n(...)finals.ap/index.html
Alles valt of staat met goed schieten van GSW . Doen ze dat niet dan valt er heel veel weg en kunnen ze er weer helemaal door de ondergrens heen zakken qua defence .quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:43 schreef D-Wade het volgende:
Bogut speelde sowiezo geen grote rol meer deze playoffs. Kerr zal wel heel veel de death lineup gaan spelen met Livingston ipv Barnes.
Benieuwd of de Cavs nu de echte uitdaging aankunnen met Draymond weer erbij en onder druk om niet weer op eigen vloer de titel te verliezen.
en terechtquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
http://nba.nbcsports.com/(...)suspended-two-games/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |