quote:
woowquote:
Heb jij eigenlijk een baanquote:
dat hebben we geen van allenquote:
Een leven heb ik ook niet hoor maar heb wel werk en heb liever een baan en geen leven dan geen baan en geen levenquote:
bevalt best goed hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een leven heb ik ook niet hoor maar heb wel werk en heb liever een baan en geen leven dan geen baan en geen leven
De stad in gaan en iets kunnen kopen als ik dat wil bevalt anders ook best goed.quote:
ja daar geef ik dan weer niet zoveel omquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De stad in gaan en iets kunnen kopen als ik dat wil bevalt anders ook best goed.
De dag dat jouw vriendin je eruit zet hequote:
Haha.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
De dag dat jouw vriendin je eruit zet he ............... ga je dan terug naar je paps en mams?
Jezusquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De dag dat jouw vriendin je eruit zet he............... ga je dan terug naar je paps en mams?
Snap niet dat ze het volhoudt met zo'n nietsnut (alhoewel ik ook wel voor nietsnutten val en niet op de 'alttijd maar drukke' types) maargoed chapeau voor haar
Tering... Waar komt dit opeens vandaanquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De dag dat jouw vriendin je eruit zet he............... ga je dan terug naar je paps en mams?
Snap niet dat ze het volhoudt met zo'n nietsnut (alhoewel ik ook wel voor nietsnutten val en niet op de 'alttijd maar drukke' types) maargoed chapeau voor haar
waarom denk je dat we weer in maastricht wonenequote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je voor elke aankoop (dus ook boodschappen etc) moet uitrekenen hoeveel geld je hebt en of je iets kunt betalen?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar geef ik dan weer niet zoveel om
ze heeft gewoon gelijk hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering... Waar komt dit opeens vandaan
Maar hoezo altijd nietsnutten dan, ben je een typetje tokkie?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoezoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering... Waar komt dit opeens vandaan
Ja goed maar om dit uit het niets te zeggen vind ik wel beetje apart. Maar dat zal wel vrouw eigens zijnquote:
ook daar kon ik prima mee levenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je voor elke aankoop (dus ook boodschappen etc) moet uitrekenen hoeveel geld je hebt en of je iets kunt betalen?
Ben niet objectief genoeg over mezelf om die vraag te kunnen beantwoorden he. Maar dat vind ik zelf absoluut niet nee.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar hoezo altijd nietsnutten dan, ben je een typetje tokkie?
kan het wel hebben hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed maar om dit uit het niets te zeggen vind ik wel beetje apart. Maar dat zal wel vrouw eigens zijn
hoezo uit het niets. ik ken toch dp zn achtergrond min of meerquote:Op maandag 30 mei 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed maar om dit uit het niets te zeggen vind ik wel beetje apart. Maar dat zal wel vrouw eigens zijn
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het wel hebben hoor
beetje jammer alleen dat zij haar shit nu wel gefixt heeft en ik haar daar niet meer op kan pakken [ afbeelding ]
Ja oké jij misschien wel, maar jij bent geval apartquote:
Die kent iedereen tochquote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoezo uit het niets. ik ken toch dp zn achtergrond min of meer
oh voelde het zo? zo bedoelde ik het niet eens.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het wel hebben hoor
beetje jammer alleen dat zij haar shit nu wel gefixt heeft en ik haar daar niet meer op kan pakken [ afbeelding ]
Is altijd zo lastig te beoordelen zonder beeldmateriaal.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben niet objectief genoeg over mezelf om die vraag te kunnen beantwoorden he. Maar dat vind ik zelf absoluut niet nee.
Houwe zoquote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is altijd zo lastig te beoordelen zonder beeldmateriaal.
huh? ik bedoelde meer dat ik wel weet hoe ik het op moet vattenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh voelde het zo? zo bedoelde ik het niet eens.
Is het zo erg dan?quote:
Oke want het was geen aanval dat weet je tochquote:Op maandag 30 mei 2016 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh? ik bedoelde meer dat ik wel weet hoe ik het op moet vatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |