ja maar heb geen zin in hun eiglk zit er meer voor mn eigen leedvermaakquote:Op maandag 30 mei 2016 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kan.
Wil het een beetje lukken met de Tinder hossels?

patatquote:Op maandag 30 mei 2016 20:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat moet ik eten? Lekkwr en simpel graag. Wil ook geen pannen vies hebben.

krijg je veel matches met die hoofddoekfetish boisquote:Op maandag 30 mei 2016 20:33 schreef Crip het volgende:
that moment dat deadprez bij een tinder gesprek ter sprake komt

quote:Op maandag 30 mei 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
brb ben screenshots aan het maken en dan mogen jullie allemaal mijn ongestelde kut likken.

quote:Op maandag 30 mei 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
brb ben screenshots aan het maken en dan mogen jullie allemaal mijn ongestelde kut likken.

Dat heeft ze allang gemeld Hansquote:Op maandag 30 mei 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
Zal wel uit zijn dan, kan ze toch gewoon melden ;s

liever yer titisquote:Op maandag 30 mei 2016 20:39 schreef Crip het volgende:

ariërs met zeeblauwe ogenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik matchte met een arier boy die zeeblauwe ogen heeft. en toen zei hij hee ik ken jouu ik zo oh echt wie ben jij dan zegt hij ja ik ben deadprez
ik zo stfu dp is mn mattie uit het zuiden.
en toen kwam hij opeens met hoe hopeloos dima is.
#dimashopeloosheidkentgeengrenzen

Oquote:Op maandag 30 mei 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heeft ze allang gemeld Hans

quote:Op maandag 30 mei 2016 20:40 schreef HPLC het volgende:
Zal wel uit zijn dan, kan ze toch gewoon melden ;s

Nee doe nietquote:Op maandag 30 mei 2016 20:39 schreef Crip het volgende:

Beide hun relatie voorbij, 1 + 1 = ???quote:

Oh.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beide hun relatie voorbij, 1 + 1 = ???

Maar Fylax had geneukt, dus 1 van de twee liegt nuquote:Op maandag 30 mei 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beide hun relatie voorbij, 1 + 1 = ???

zelfs ik heb dit mee gekregenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
Zie het nergens staan, sorry dat ik niet 24/7 meelees

ah kom dat is niet grappigquote:

ergo: gedumptquote:Op maandag 30 mei 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
hij heeft ook helemaal niet gezegd dat ie gedumpt is toch, gewoon dat het uit is

Nee nee ze weten al dat het niet over mij ging.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Typ dit nou niet, zo meteen komt Che weer huilen

ik ken dat gevoelquote:Op maandag 30 mei 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Je kind van 3 jaar oud verkopen zodat ze geneukt kan worden door volwassen mannen.
GODVERDAMME

wat levert dat opquote:Op maandag 30 mei 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Je kind van 3 jaar oud verkopen zodat ze geneukt kan worden door volwassen mannen.
GODVERDAMME

Lekker voor je.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:46 schreef defokkingfoker het volgende:
Net wanneer ik eten wil halen gaat het gvd regenen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |