Geen idee. vraag het hem zelf?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Geert_Adolfs het volgende:
"Kijk mij eens geen racist zijn topic pls notice me deadprezident ik wil je vriend izjn" .
Ja dat heb ik al gedaan, de reden dat ik de naam weghaal is zodat die debieltjes niet allemaal hierheen komenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee. vraag het hem zelf?
[..]
haha ja hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha hans zn hoge school snappie hanze hans zn![]()
Iedereen is welkom, vriendquote:Op maandag 30 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gedaan, de reden dat ik de naam weghaal is zodat die debieltjes niet allemaal hierheen komen
hoef je ze nog niet te gaan lokkenquote:
eyyquote:
ja ho eens even we hadden duidelijk afgesproken dat dat alleen voor linksen en buitenlanders geldtquote:Op maandag 30 mei 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, dat hadden we toen nog gezongen in Apeldoorn
Maar zowel Geert als Adolf is voor ons een buitenlanderquote:Op maandag 30 mei 2016 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ho eens even we hadden duidelijk afgesproken dat dat alleen voor linksen en buitenlanders geldt
oh shit hoe gaan we dit nu oplossenquote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar zowel Geert als Adolf is voor ons een buitenlander
heyquote:Op maandag 30 mei 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Etsu wel interesse in jou heeft
topquote:
Daten met Dimaquote:Op maandag 30 mei 2016 20:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dankje Frass!
Waarmee eigenlijk
Echt hequote:Op maandag 30 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
die broek lijkt trouwens ook nog een stuk gayer omdat die kerel hem helemaal in z'n reet gehesen heeft volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |