Tsja, ik vind dat wel wat ver gaan. Ze is gewoon (structureel?) vreemdgegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op zich ben ik niet vies van een beetje speculeren hoor, maar in dit geval is het waarschijnlijker dat ze zich al dan niet bewust heeft laten bezwangeren tijdens het vreemdgaan
Ja dat kan, maar dan lijkt me dat niet de reden om iemand te verlaten.... dan breng je het waarschijnlijk ook niet zo naar buiten maar vertel je gewoon dat de kliniek een foutje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh technische fout mevrouw...je snapt wel wat ik bedoel toch of is dat helemaal niet mogelijk. Dat haar eitjes met de verkeerde zaadjes zijn bevrucht?
Ik denk dat Kirsten wel weet hoe ze bevrucht is ja..quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat Mattie wel weet wie de vader is? En Kirsten?
ik denk dat we allemaal wel een vermoeden hebben over hoequote:Op woensdag 1 juni 2016 10:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik denk dat Kirsten wel weet hoe ze bevrucht is ja..
Dat is toch iets anders dan weten wie de vader is?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik denk dat Kirsten wel weet hoe ze bevrucht is ja..
Ik sluit niet uit dat ze met meerdere mannen vreemdgegaan is (en het dus geen structureel vreemdgaan met één persoon was), en ik sluit ok niet uit dat ze zich in haar uppie bij een spermabank gemeld heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Leandra, bedoel je nou werkelijk dat je denkt dat er een mogelijkheid is dat Kirsten niet weet wie de dader is? En ook niet welke een, drie, vier, vijf, zesendertig kerels zich moeten laten testen op DNA en SOA's?
Maar anoniem doneren kan helemaal niet meer in Nederland, toch? Dus ze moet weten in welke vijver ze moet vissen en hoe groot 'ie is. Al zou het me ergens echt verbazen als ze het met vijf mannen heeft gedaan of zo. Dan moet het echt een beest in bed zijn, stiekem...quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze met meerdere mannen vreemdgegaan is (en het dus geen structureel vreemdgaan met één persoon was), en ik sluit ok niet uit dat ze zich in haar uppie bij een spermabank gemeld heeft.
Ik sluit niets uit, en kan daarmee niet gaan lopen aannemen dat ze wel weet wie de vader is.
sja, tis die kinky mondhoekpiercing hequote:Op woensdag 1 juni 2016 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar anoniem doneren kan helemaal niet meer in Nederland, toch? Dus ze moet weten in welke vijver ze moet vissen en hoe groot 'ie is. Al zou het me ergens echt verbazen als ze het met vijf mannen heeft gedaan of zo. Dan moet het echt een beest in bed zijn, stiekem...
quote:Je moet gewoon zeggen: of ik me nou door 2 of door 5 man laat nemen,
dat moet ik toch zeker zelf weten, daar heb ik jou toch niet voor nodig?
Daar ging mijn hap brood bijnaquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij voorkeur een loodgieter natuurlijk.... de gewone man die wel in staat is de leidingen eens goed door te blazen.
Joh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het is interessant omdat zij zelf pontificaal met deze zwangerschap te koop liepen. Daarom is iedereen zo geïnteresseerd.
Mattie in mijn ogen geen man. Kan veel hebben, maar dit is nou juist het enige waarmee je iemand kapot kan maken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joh.
Maar het gaat erom of het nog veel uitmaakt wie het is.
Tenzij het Pietje de Vries uit Amsterdam is, die ondertussen een bordeel runt, een BN'er als broer heeft, etc.
Kees de Vries met kantoorbaan, die ze kende van het uitgaan, daar is geen dirt op te rakelen. Niet de persoon. Wel een verhaal hoe ze elkaar ontmoet hebben.
Maar serieus, als zij eventueel met veel kerels vreemd zou zijn gegaan, mijn god, zelfs zonder vader in beeld wil je dan als Mattie zijnde toch niet meer?
Welkom in SHO?!quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar euh, dat zijn toch allemaal aannames? Feitelijk is er niks bekend toch? Anders dat Mattie de vader NIET is?
nooooooquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:51 schreef vincenzo78 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aan-hereniging.dhtml
Hij wilde alleen even peilen hoe diep ze was.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef DonnaRush het volgende:
En alsof het drama nog niet groot genoeg was, weten bronnen uit radioland dat de biologische vader van tweeling Vesper en Bo een vriend van Mattie is. ,,Ook hij moet geschokt zijn geweest, want hij zal niet het doel gehad hebben om direct kinderen bij Kirsten te verwekken."
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij wilde alleen even peilen hoe diep ze was.
Peilingen blijken in dit geval niet alleen maar peilingen te zijn geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij wilde alleen even peilen hoe diep ze was.
De arme manquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef DonnaRush het volgende:
En alsof het drama nog niet groot genoeg was, weten bronnen uit radioland dat de biologische vader van tweeling Vesper en Bo een vriend van Mattie is. ,,Ook hij moet geschokt zijn geweest, want hij zal niet het doel gehad hebben om direct kinderen bij Kirsten te verwekken."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |