Op Rojo en Darmian na was het wel te verwachten.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Depay, Rojo, Mata, Darmian, Valencia en Romero.
En niemand zal ze missen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Depay, Rojo, Mata, Darmian, Valencia en Romero.
Rojo heb ik amper zien spelen, maar Darmian vind ik wel potentie hebben hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op Rojo en Darmian na was het wel te verwachten.
Ahw frass okéquote:Op maandag 30 mei 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen is ook maar alleen, kom in mijn armen
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedankt ik ga in m'n eigen bed liggen en verder met GoT kijken
zijn die niet een beetje te oud om te voetballenquote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze ervoor in de plaats willen halen. Stones, toch?
Ze hadden het over oa Stones, Varane, James Rodriguez, Ibraquote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen idee, nog niets over gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunnen goed ballen heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn die niet een beetje te oud om te voetballen
Ben moe, ga niet dood ofzoquote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
chloro waarom bel je je vriendje niet voor wat tlc
Doe niet zo stom tegen mij johquote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het jou niet aanstaat dan vertrek je toch.
Zo ken ik je weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |