Nee, kale kano is juist vies.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar bij dames is een hairy canary een afknapper?
Maar srs, wel zo hygiënisch om je schaamhaar beetje bij te houden hoorquote:
Moet ze zelf weten als het maar schoon is en geen visafslag. Het is geen eerste vereiste nee.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar bij dames is een hairy canary een afknapper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
Dat moet je dus juist doen. Dat eromheen kaalscheren vind ik er niet uitzien. Maar wel een beetje bijhouden en netjes er uit laten zien.quote:
Doe je best ik begin er niet aan. En eeuwige maagd zou kunnen maar die vlieger gaat voor mij niet op aangezien er drie kinderen rond lopen die zover ik weet van mij zijn. Of ze moet vreemd met de melkboer zijn gegaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat moet je dus juist doen. Dat eromheen kaalscheren vind ik er niet uitzien. Maar wel een beetje bijhouden en netjes er uit laten zien.
Bij de term 'eeuwige maagd' die hier vaak voorbij komt moet ook altijd denken aan van die figuren met een vies ongeschoren zaakje, aangezien daar toch nooit iemand komt.
nouquote:Op maandag 30 mei 2016 19:37 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Doe je best ik begin er niet aan. En eeuwige maagd zou kunnen maar die vlieger gaat voor mij niet op aangezien er drie kinderen rond lopen die zover ik weet van mij zijn. Of ze moet vreemd met de melkboer zijn gegaan.
Misschien zou je je partner er wel een plezier mee doen. Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje bijgehouden en evt een kale zak wel prettig vindt bij een man. Helemaal kaal heeft niet mijn voorkeur, beetje netjes vindt ik fijn. Schoon is een keiharde eis.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:37 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Doe je best ik begin er niet aan. En eeuwige maagd zou kunnen maar die vlieger gaat voor mij niet op aangezien er drie kinderen rond lopen die zover ik weet van mij zijn. Of ze moet vreemd met de melkboer zijn gegaan.
Anders krijg je echt zweetballen en gaat het stinken als een mongoolquote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gewoon iedere dag ff shampooën en het is weer schoon in de schaamstreek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |