Fred en ik zijn elkaar een tijdje uit het oog verloren. Het contact wordt langzaamaan weer opgebouwd.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus Fred Teeven is een goede vriend van je, maar je weet niet eens dat hij al weer dik een jaar Tweede Kamerlid is?
Ik vraag me sowieso af wat het doel is van dit soort topics. Shit dumpen, kijken wat voor discussie op volgt hier en dat dan gebruiken in de les ofzo? Ik snap het niet helemaal denk ik?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:27 schreef Leandra het volgende:
Vrienden zijn met Fred Teeven![]()
Daarbij heb je duidelijk geen enkel idee waarom ouders hun kind te vondeling zouden (willen) leggen.
Ik vind het prima dat er weer vondelingenkamers zijn, het is niet alsof iemand haar baby daar zomaar even gaat achterlaten omdat ze er ineens geen zin meer in hebben.
Als je dat niet begrijpt dan ben je gewoon een schreeuwende droeftoeter met het inlevingsvermogen van een aambeeld.
Amenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:27 schreef Leandra het volgende:
Daarbij heb je duidelijk geen enkel idee waarom ouders hun kind te vondeling zouden (willen) leggen.
Ik vind het prima dat er weer vondelingenkamers zijn, het is niet alsof iemand haar baby daar zomaar even gaat achterlaten omdat ze er ineens geen zin meer in hebben.
Als je dat niet begrijpt dan ben je gewoon een schreeuwende droeftoeter met het inlevingsvermogen van een aambeeld.
En je leest ook geen krant/internet of kijkt TV?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:15 schreef Daeslie het volgende:
[..]
Fred en ik zijn elkaar een tijdje uit het oog verloren. Het contact wordt langzaamaan weer opgebouwd.
Yep, zodat je een overzichtelijk lijstje van voor- en tegenargumenten hebt voor je werkstuk.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat het doel is van dit soort topics. Shit dumpen, kijken wat voor discussie op volgt hier en dat dan gebruiken in de les ofzo? Ik snap het niet helemaal denk ik?
⬆⬆quote:Op maandag 30 mei 2016 13:27 schreef Leandra het volgende:
Yup, en het stomme is dat ze nooit reageren in hun eigen topics, dus er ontstaat helemaal geen discussie.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat het doel is van dit soort topics. Shit dumpen, kijken wat voor discussie op volgt hier en dat dan gebruiken in de les ofzo? Ik snap het niet helemaal denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |