truequote:Op maandag 30 mei 2016 13:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is tussen mij en mijn Meester
Oh ja en wch ookquote:Op maandag 30 mei 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee
Niels woont er, dan kan het nooit cool zijn
Woont Niels srs in Rdam? Nooit geweten. Eigenlijk wist ik niet eens dat ie een huis heeft... Ik dacht dat hij op zee woont.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee
Niels woont er, dan kan het nooit cool zijn
Sinds wanneer? Volgens de berichtgevingen die vooraf gingen, had jij connecties met modjes.quote:
misschien zijn ze wel allemaal positiefquote:Op maandag 30 mei 2016 13:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Volgens de berichtgevingen die vooraf gingen, had jij connecties met modjes.
Daar is weinig van te merken met zo'n aantal notes.
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel allemaal positief
beter je best doen danquote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ik steek al een behoorlijke tijd op 170, kan niet de bedoeling zijn.
ik heb ook al meer dan 2 maanden geen nieuwe notes gekregenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn allemaal lofnotes.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Volgens de berichtgevingen die vooraf gingen, had jij connecties met modjes.
Daar is weinig van te merken met zo'n aantal notes.
Je moet het vuile werk laten opknappen door je onderdanen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
oh daarom heb jij er zo weinig en heeft noel er 170 plus een ban van zes jaar ofzoquote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet het vuile werk laten opknappen door je onderdanen.
Dat kan ik me bij jou niet voorstellen.quote:
Ze worden soft. Is niets voor niets dat er zoveel aftreden. Ze zijn bang.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb ook al meer dan 2 maanden geen nieuwe notes gekregen
de mods worden laks
Nee man, gelijke rang. Hij heeft gewoon moeite met z'n emoties.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh daarom heb jij er zo weinig en heeft noel er 170 plus een ban van zes jaar ofzo
binnenkort hebben de zwarten de machtquote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ze worden soft. Is niets voor niets dat er zoveel aftreden. Ze zijn bang.
vind je mij niet aardig danquote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij jou niet voorstellen.
[..]
Ze worden soft. Is niets voor niets dat er zoveel aftreden. Ze zijn bang.
doeiquote:Op maandag 30 mei 2016 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
Kids en kale mannen,
Ik piep er ff tussenuit. Ben met een uurtje of 2 vast wel weer terug. Of niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |